Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläkoulun tyttöjen pukeutuminen kevätjuhlassa - huh huh!

Vierailija
05.06.2011 |

Olen yläkoulun ope, enkä edes mielestäni mikään tiukkapipo - mutta kyllä jälleen ihmetytti koulumme tyttöjen pukuvalinnat kevätjuhlassa! Lähinnä vastaavia virityksiä näkee elokuvien "katujen naisilla", enkä itse laittaisi moisia edes illalla baariin. Lyhyempääkin lyhyempiä vartalonmyötäisiä "mekkoja", jotka hädintuskin peittävät vesirajan ja pakarat. Siis todella hädin tuskin. Kaikki on esillä, usein yläosakin avonainen. usein ilman sukkahousuja reidet paljaana. Ja jalassa stilettikorot tietenkin. Miten kukaan ostaa tuollaisia vaatteita teinilleen, saatikka päästää sen näköisenä ihmisten ilmoille? Eikö tytöille opeteta ollenkaan, mitä on tyylikäs ja juhlava pukeutuminen? Häpesin silmät päästäni heidän puolestaan, kun kävelivät rehtorin luo koko juhlakansan eteen todistuksiaan hakemaan.

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minihameineen ja meikkeineen ja föönattuine hiuksineen. Kuinka joku voi olla niin kieroutunut että lähtee huorittelemaan 13-14-vuotiaita koulutyttöjä? Minustaa oli ihanaa nähdä nuorten tyttöjen ilo ja ylpeys. Antakaa nyt heidänkin kasvaa naisiksi!

että opitaan paljastamaan ja olemaan halvan näköisiä?

Tv:stähän tämä tyyli tulee, kun katsoo jotain MTV:n musiikkivideoita niin aivan puolialastomana siellä heilutetaan persettä ja tissit täyttää ruudun.

Omasta lapsestani toivoisin kasvavan naisen, joka näkee arvokkuutensa jotain muuta kautta, kuin keikkumalla liian paljastavissa vaatteissa. Ysiluokalla pojat ovat vielä lapsellisia tyttöihin verrattuna, ei ne niihin omanluokkalaisiinsa vaikutusta yritä tehdä vaan vanhempiin poikiin ja miehiin.

Vai että pojat eivät yritä tehdä vaikutusta omanluokkalaisiinsa tyttöihin? :D

In your dreams

Vierailija
182/184 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tuon ikäiset ovat aikuisen silmissä lapsia, mutta älkääpä unohtako, että tuossa iässä alkaa todellakin asioilla, kuten pukeutumisella olla seksuaalinen merkitys. Ei tuon ikäiset puhu keskenään muumeista ja barbeista vaan kuulkaa ihan muita juttuja. Se mitä lapsenne on teidän kanssanne, ei todellakaan ole sama kuin mitä hän oikeasti on, kavereidensa kanssa ja omissa puuhissaan. Tästä ei ole montaa vuotta kun olen itse päättänyt peruskoulun. Viidennellä/kuudennella luokalla kun oli bileitä, kyllä siellä pussailtiin ja hipelöitiin. Ja jotkut urpot leuhkivat seuraavana päivänä koulussa kuka oli kenenkin takapuolesta tai tissistä pitänyt kiinni. Samoihin aikoihin, joillain vähän myöhemmin, alkoi myös tutustumiset poikien ja tyttöjen housujen sisältöön tavalla tai toisella. En väitä että on jotenkin siistiä tai että siihen pitäisi kannustaa, mutta mua ärsyttää yli kaiken kun vanhemmat eivät NÄE jälkikasvussaan muuta kuin pienen lapsen. Miettikää vähän teinin ja aikuiseksi pikkuhiljaa kasvavan elämää ja ajatuksia. Mitähän siellä mahtaa päällimmäisenä liikkua :) Juu,ne minihameet ja tissipaidat on päällä vain tyttömäisestä riemusta ja lapsen ilosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa nainen ja mies elivät ensin alasti, sehän on ihmisen keksimä juttu kaikki vaatteet ja sana hutsu. Minun mielestäni lapsi voi mennä vaikka alasti kevätjuhlaan jos on vain pokkaa siihen. Nykynuoriso ei vaan uskalla näyttää kroppaansa edes koulussa liikkatunnilla suihkuun mennessä.

Vierailija
184/184 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yläkoulun ope, enkä edes mielestäni mikään tiukkapipo - mutta kyllä jälleen ihmetytti koulumme tyttöjen pukuvalinnat kevätjuhlassa! Lähinnä vastaavia virityksiä näkee elokuvien "katujen naisilla", enkä itse laittaisi moisia edes illalla baariin. Lyhyempääkin lyhyempiä vartalonmyötäisiä "mekkoja", jotka hädintuskin peittävät vesirajan ja pakarat. Siis todella hädin tuskin. Kaikki on esillä, usein yläosakin avonainen. usein ilman sukkahousuja reidet paljaana. Ja jalassa stilettikorot tietenkin. Miten kukaan ostaa tuollaisia vaatteita teinilleen, saatikka päästää sen näköisenä ihmisten ilmoille? Eikö tytöille opeteta ollenkaan, mitä on tyylikäs ja juhlava pukeutuminen? Häpesin silmät päästäni heidän puolestaan, kun kävelivät rehtorin luo koko juhlakansan eteen todistuksiaan hakemaan.

Tytöille on kaikenlaista kivaa pukeutumista pojille puku thats it tytöt pitää näyttää itseään että pojat tykkää.

Esim. Tavallisissa vaatteissa niin pojat collegehousuissa ja sit tyttö tulee kauniissa t paidassa ja farkuissa pojat fuck it mitä vaatteita on, tuntuu että pojilla ei oo mitään arvoa vaan seisoo siellä renttuina ja surkeina kun tytöt kävelee ohin kauniissa vaatteissa. Tytöt on matoja ja pojat kaloja samalla lailla niinkuin kalastaa sit kun on tyttöystävä nonni mies! Tule halun pippeliä yes ah kivaa joo kiitos pippelistä ja nyt HÄIVY HEMMETTIIN SITÄ. Ja tuu uudestaa sitten kun panettaa onko se niin no ei kai mutta pojat --> tyttö ooohh yeahh yeahh halun ton pillua. Ja tyttö--> poika hmm komea mies... niin mitä sanoitte kaverit ja joo tuo puhelin on nice...jne no ei kai se niin kylläkai tytöt kin tykkää pojista yhtä paljon kun pojat tytöistä