Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkoulun tyttöjen pukeutuminen kevätjuhlassa - huh huh!

Vierailija
05.06.2011 |

Olen yläkoulun ope, enkä edes mielestäni mikään tiukkapipo - mutta kyllä jälleen ihmetytti koulumme tyttöjen pukuvalinnat kevätjuhlassa! Lähinnä vastaavia virityksiä näkee elokuvien "katujen naisilla", enkä itse laittaisi moisia edes illalla baariin. Lyhyempääkin lyhyempiä vartalonmyötäisiä "mekkoja", jotka hädintuskin peittävät vesirajan ja pakarat. Siis todella hädin tuskin. Kaikki on esillä, usein yläosakin avonainen. usein ilman sukkahousuja reidet paljaana. Ja jalassa stilettikorot tietenkin. Miten kukaan ostaa tuollaisia vaatteita teinilleen, saatikka päästää sen näköisenä ihmisten ilmoille? Eikö tytöille opeteta ollenkaan, mitä on tyylikäs ja juhlava pukeutuminen? Häpesin silmät päästäni heidän puolestaan, kun kävelivät rehtorin luo koko juhlakansan eteen todistuksiaan hakemaan.

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljasta pintaa ja ei oo kuin me oltiin aikoinaan siveellisiä ja kunnollisia. On mennyt maailma mallilleen. Ei oo mikään enää niin kuin ennen. Kyllä silloin 80-luvulla sentään pukeuduttiin asiallisesti koulun päättäjäisiin ja kunnioitettiin perinteitä. Ei ollut mitään minareita, eikä korkkiksia jalassa vaan muistan, kuinka minullakin oli pohkeen alapuolelle yltävä pellavainen liivihame.

Vierailija
142/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät oli varmaan vaan tyytyväisiä.

isät katselee silmät kiiluen teinejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän näköistä kun koikkelehtivat polvet koukussa. Vai onko sekin naisellisuutta ja muotia suuren maailman malliin?

Tama muoti on kopioitu jostain musiikkivideoista ja luullaan etta niin pukeudutaan myos tavallisessa elamassa. Ainakin niissa videoissa pysyvat (yleensa) pystyssa ja osaavat tanssiakin niissa koroissa. Suuressa maailmassa pukeudutaan tilanteen mukaan.

että varmaan niistä musiikkivideoisa kopsattu malli. Niissähän puolialastoma naiset kiemurtelevat kiimaisen näköisinä. Mutta miksi nuoret tytöt haluavat olla kiimaisen näköisiä ihan arkielämässä.

Vierailija
144/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani ei nuoriso mennyt ryyppäämään ja juhlimaan päättäjäispäivänä. Kutsuttiin kavereita kotiin ja tehtiin poppareita. Kukaan ei polttanut tupakkaa, eikä kantanut kaljaa kassissa.

Mihin on tavat hävinneet. Kannattaisi tosiaan ottaa oppia ulkomailta. Siellä nuoriso käyttäytyy edelleen sillä tavalla, että heistä saa olla ylpeä. Ei kulje Italiassa nuoriso päissään perse paljaana iltaisin ulkona vaan illastaa paremmissa vaatteissa perheensä kanssa ja saa vain lasillisen laimennettua viiniä ja se riittää heille.

Vierailija
145/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäpä se syy onkin, miksi moni on niin raivona nuorten naisten pukeutumisesta. Jos nuori nainen ei pukeutuisi paljastavasti, pysyisi Marttikin uskollisena, eikä haaveilisi saavansa vierasta pildeä. Se on naisen vika jos Martilla seisoo.

Vierailija
146/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kauniin aikuisen naisen ei tarvitse haukkua nuoria kauniita naisia. Yleensä ne suurimmat haukkujat on näitä kananpersetukkaisia ja ylipainoisia palstamammoja, joilla on vahvasankaiset laatikkolasit nokallaan. ]

näiden paljastavasti ja asiattomasti pukeutuvien tyttöjen äidit ovat juuri niitä ylipainoisia naisia, jotka elävät tyttärensä kautta omaa kadotettua hoikkaa nuoruuttaan.

Monesti näkee sellaisen äiti-tyttöparin, joista vaan voi ihmeteellä, että tuollainenko siitä tyttärestäkin 15 v kuluttua tulee.

Vierailija
147/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäpä se syy onkin, miksi moni on niin raivona nuorten naisten pukeutumisesta. Jos nuori nainen ei pukeutuisi paljastavasti, pysyisi Marttikin uskollisena, eikä haaveilisi saavansa vierasta pildeä. Se on naisen vika jos Martilla seisoo.

Vierailija
148/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettette ole hiukkaakaan kateellisia 10- 25- vuotta nuoremmille naisille, jotka näyttävät hyvältä miniasussa? Ette edes vähän?

Vierailija
149/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehistään ja miestensä uskollisuudesta. Buahhaaaa, uskomaton ketju :D

Vierailija
150/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on siitä että opetellaan pukeutumaan tilaisuuden mukaan. Kuuluu hyviin käytöstapoihin. Koulun päättäjäisiin ei sovi tuollainen nightclub minihame, yhtä junttia olis pukeutua verkkareihin.

Minusta iltajuhliin saa sitten pukeutua vähän eri tavalla (=muodin mukaisesti).

Nuoret tytöt on minusta todella kauniita (varsinkin omat tietty), niin raikkaita ja kroppa hyvässä kunnossa, terveen ja hyvinvoivan näköisiä.

Ilokseni katselen myös miehistyviä nuoria poikia, enkä näe siinä mitään pahaa. Naapurin poikaa esim. ihailin kun hyppi tuossa trampalla ilman paitaa, katsoin samalla tavalla kuin omaakin poikaa katsoisin, ihaillen mutta en mitenkään seksuaalisesti.

Vierailija
151/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorahtavasti.

Onneksi suuri osa tytöistä pukeutuu kauniisti ja iälleen sopivasti.

Luokan fiksut tytöt ovat näitä hyvin pukeutuvia, se muu sakki sitten yrittää päteä paljastamalla itseään.

Mutta, siis millaiset äidit? Ettekö ole kiinnostuneita lapsistanne?

Vierailija
152/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa ihailla tytärtään ja muistella kaiholla omaa nuoruuttaan.

Tästä aiheesta juttelin kuraattorin kanssa yhden palaverin jälkeen. Hänen mielestään osa tytöistä pukeutuu kouluun kuin yökerhoon. Ihmetteli, miksei äidit ole kiinnostuneita tytöistään. Eikö vanhempien tehtävä ole suojella lasta ja ohjata tätä?

Vierailija
153/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vanhemmat ovat kykenemättömiä siihenkin.

Vierailija
154/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkuihin ja huppariin kevätjuhlissa. Suurin osa yläasteen pojista oli pukeutunut tuollaisiin ja eivät olleet edes uusia. Samat paskaiset farkut, millä koulua on käyty koko talvi. Ja sitten heti tupakalle tupakkapaikalle.

Ai niin, mutta poika ei voi olla huorahtavan näköinen niin heille sallitaan tällainen. Pahintahan on jos tyttö on pukeutunut upeannäköisesti ja on huomiotaherättävä. Mutta Nico-Pettereille sallitaan skeittikengissä ja farkut jalassa juhlaan tulo.

Tytöillä sentään oli uudet vaatteet ja hiukset laitettuina. Mutta ei, naispuolinen opettaja ei moiti poikia vaan haukkuu tyttöjä huorahtavan näköisiksi.

Panee miettimään, millainen opettaja hän on työssään ja millainen asenne hänellä yleensäkin on nuoriin tyttöihin ja poikiin, jotka saavat nähtävästi kulkea minkä näköisinä tahansa.

huorahtavasti. Onneksi suuri osa tytöistä pukeutuu kauniisti ja iälleen sopivasti. Luokan fiksut tytöt ovat näitä hyvin pukeutuvia, se muu sakki sitten yrittää päteä paljastamalla itseään. Mutta, siis millaiset äidit? Ettekö ole kiinnostuneita lapsistanne?

Vierailija
155/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauneutta saa esitellä!

Vierailija
156/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olette kyllä niin huvittavia ja ohjattavissa olevia, ettei ole tosikaan :D

Kiitos illan parhaista nauruista tässä ketjussa. Onneksi on av, joka ei koskaan petä.

Vierailija
157/184 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkuihin ja huppariin kevätjuhlissa. Suurin osa yläasteen pojista oli pukeutunut tuollaisiin ja eivät olleet edes uusia. Samat paskaiset farkut, millä koulua on käyty koko talvi. Ja sitten heti tupakalle tupakkapaikalle.

Ai niin, mutta poika ei voi olla huorahtavan näköinen niin heille sallitaan tällainen. Pahintahan on jos tyttö on pukeutunut upeannäköisesti ja on huomiotaherättävä. Mutta Nico-Pettereille sallitaan skeittikengissä ja farkut jalassa juhlaan tulo.

Tytöillä sentään oli uudet vaatteet ja hiukset laitettuina. Mutta ei, naispuolinen opettaja ei moiti poikia vaan haukkuu tyttöjä huorahtavan näköisiksi.

Panee miettimään, millainen opettaja hän on työssään ja millainen asenne hänellä yleensäkin on nuoriin tyttöihin ja poikiin, jotka saavat nähtävästi kulkea minkä näköisinä tahansa.

huorahtavasti. Onneksi suuri osa tytöistä pukeutuu kauniisti ja iälleen sopivasti. Luokan fiksut tytöt ovat näitä hyvin pukeutuvia, se muu sakki sitten yrittää päteä paljastamalla itseään. Mutta, siis millaiset äidit? Ettekö ole kiinnostuneita lapsistanne?

Vierailija
158/184 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin ysillä, niin toki pukeuduin omasta mielestäni kauniisti, eli varmaan aika paljastaviin vaatteisiin. Mulla oli niissä varma ja kaunis olo. Ja ihan varmasti minua katsoi nuoremmat ja vanhemmat miehet. Onneksi pukeuduin ja iloitsin ulkomuodostani silloin. Paremmalta mä lyhyissä hameissä näytin 15v,kun nyt 30v 3 lapsen äitinä, suonikohjusine säärineni raskauksien venyttämine vatsanahkoineni en varmasti kerää yhtään ihailevaa katsetta. Mutta yhä mieltä jotenkin lämmittää että olen mä niitä joskus saanut paljonkin :)

Ei ne teinit varmaan katseista rikki mene, itse ainakin tykkäsin ja ihan siveellinen mamma musta tuli

Vierailija
159/184 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, ettei heitä kukaan enää katso. Katsokaapa teinityttöä ja hänen äitiään. Vanhenevan naisen rumuus siinä vielä korostuu. Ja mies katsoo vaimoaan ja tyttönsä kavereita ja miettii, että voisiko vielä kerran aloittaa alusta. Vanhempi mies voi aloittaa alusta ja löytää rinnalleen nuoremman naisen. Mutta se nainen ei voi vaan hänen on elettävä niiden suonikohjujen kanssa ja oltava vain kateellinen niille nuorille naisille, joilla on upeat, pyörät peput ja ihanat uumat.

Kun mä olin ysillä, niin toki pukeuduin omasta mielestäni kauniisti, eli varmaan aika paljastaviin vaatteisiin. Mulla oli niissä varma ja kaunis olo. Ja ihan varmasti minua katsoi nuoremmat ja vanhemmat miehet. Onneksi pukeuduin ja iloitsin ulkomuodostani silloin. Paremmalta mä lyhyissä hameissä näytin 15v,kun nyt 30v 3 lapsen äitinä, suonikohjusine säärineni raskauksien venyttämine vatsanahkoineni en varmasti kerää yhtään ihailevaa katsetta. Mutta yhä mieltä jotenkin lämmittää että olen mä niitä joskus saanut paljonkin :) Ei ne teinit varmaan katseista rikki mene, itse ainakin tykkäsin ja ihan siveellinen mamma musta tuli

Vierailija
160/184 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekätinää. Huorapoikien äidtkö ne täällä kätisevät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän