Yläkoulun tyttöjen pukeutuminen kevätjuhlassa - huh huh!
Olen yläkoulun ope, enkä edes mielestäni mikään tiukkapipo - mutta kyllä jälleen ihmetytti koulumme tyttöjen pukuvalinnat kevätjuhlassa! Lähinnä vastaavia virityksiä näkee elokuvien "katujen naisilla", enkä itse laittaisi moisia edes illalla baariin. Lyhyempääkin lyhyempiä vartalonmyötäisiä "mekkoja", jotka hädintuskin peittävät vesirajan ja pakarat. Siis todella hädin tuskin. Kaikki on esillä, usein yläosakin avonainen. usein ilman sukkahousuja reidet paljaana. Ja jalassa stilettikorot tietenkin. Miten kukaan ostaa tuollaisia vaatteita teinilleen, saatikka päästää sen näköisenä ihmisten ilmoille? Eikö tytöille opeteta ollenkaan, mitä on tyylikäs ja juhlava pukeutuminen? Häpesin silmät päästäni heidän puolestaan, kun kävelivät rehtorin luo koko juhlakansan eteen todistuksiaan hakemaan.
Kommentit (184)
Mistä sä ton seurustelun siihen repärit.
Siitä, että vastakkainen (tai oma) sukupuoli ja seurustelhommelit kiinnostaa, joka vaikuttaa pukeutumiseen.
Se muuten on tuskallinen leikkaus se.
Mistä sä ton seurustelun siihen repärit.
Siitä, että vastakkainen (tai oma) sukupuoli ja seurustelhommelit kiinnostaa, joka vaikuttaa pukeutumiseen.
että joka joillakin voi vaikuttaa pukeutmiseen, ei se mikään sääntö ole.
kun suuren maailman pukeutumistyyli vihdoin on rantaunut tänne meillekin.
ja muihin keskenkasvuisiin? kyllä olen ihmeissäni.
huoriksi 13 vuotiaasta alkaen?
tytöistä ja ylioppilaista. Minimekko oli muotia. :)
minihameineen ja meikkeineen ja föönattuine hiuksineen. Kuinka joku voi olla niin kieroutunut että lähtee huorittelemaan 13-14-vuotiaita koulutyttöjä? Minustaa oli ihanaa nähdä nuorten tyttöjen ilo ja ylpeys. Antakaa nyt heidänkin kasvaa naisiksi!
mutta ymmärrän ap.ta ja muitakin samankalataisia naisia, jotka on epävarmoja miehensä rakkaudesta ja uskollisuudesta. Näkevät mörkökä ja huoria joka paikassa, jotka saattaa vietellä heidän miehensä.
KUUDESluokkalaiset tytöt ovat fyysisesti kovin kehittyneitä, isoihin rintoihin oli kiinnittänyt huomoin. Hän sai sitten kuulla jonkun kuudesluokkalaisen äidiltä, että tytöt käyttävät geelitäytteisiä rintaliivejä!
Minusta tämä on myös pöyristyttävää. En ole todellakaan mikään tiukkapipo, mutta ole täysin samaa mieltä ap:n kanssa!
paljastuu se syy, miksi nuoret naiset kynivät tukkansa, pitävät silmälaseja, lenkkareita ja löysiä verkkarikuteita!
Älkää lyökö lyttyyn tyttöjen alkavaa naiseutta! Kannustakaa sitä! On ihan ok laittaa korkkarit ja mekko juhliin.
Olkaa ylpeitä tytöistänne. Älkää missään nimessä iskostako HÄPEÄÄ ja syyllisyyttä siitä että on nainen. Teini-ikään kuuluu ylikorostunut seksuaalisuuden näyttäminen jota ei saa lytätä kovakouraisesti. Pitää olla hyvin hienotunteinen.
minihameineen ja meikkeineen ja föönattuine hiuksineen. Kuinka joku voi olla niin kieroutunut että lähtee huorittelemaan 13-14-vuotiaita koulutyttöjä? Minustaa oli ihanaa nähdä nuorten tyttöjen ilo ja ylpeys. Antakaa nyt heidänkin kasvaa naisiksi!
mutta ymmärrän ap.ta ja muitakin samankalataisia naisia, jotka on epävarmoja miehensä rakkaudesta ja uskollisuudesta. Näkevät mörkökä ja huoria joka paikassa, jotka saattaa vietellä heidän miehensä.
tai sitten olemme vastuullisiä äiti-ihmisiä, jotka ei voi käsittää miksi lapsen pitää puleuta kuin katutyölaisen? Eikö sun tyttärissä ole muuta naiseutta kuin persposket ja tissit? Sääliksi käy.
itsevärjättyä pinkkiä ja ties mitä. "Paras" oli musta nahkatakki,verkkosukkahousut, minisortsit ja mielettömät stilettikorot. Ja niillä koroilla ei edes osata kävellä.
mun mummokin vaan kehu mun horatsu asui et kyl kauniin nuoren kelpaa esitellä omaa kauneuttaan kun sitä viel on :D ja isä kehus kans aina et oon maailman kaunein tyttö (horatsu asut pääl)
ole kaunis eikä korosta kauneutta. Läheskään kaikien nykytyttöjen ei edes kannattaisi pukeutua läskejään korostaen. Yleensä tuollaiseen asuun liittyy vielä huono ryhti ja epävarma olemus, onpa nättiä. Paljon kauniimpaa, tyylikkäämpää ja seksikkäämpää on pukeutua kauneutta korostaen, juhlavasti ja tyylikkäästi, kyllä niitäkin tyttöjä näkee.
Minulla ei ole tullut vielä ker-taa-kaan edes mieleeni rajoittaa tenini pukeutumista! Tyttö on fiksu ja kunnollinen, mutta pukeutuu välillä hyyyvvin naisellisesti.
Olen ajatellut sen kuuluvan ikään, enkä näe siinä mitään pahaa, jos tyttö haluaa nauttia naiseudestaan pukeutumalla kauniisti.
Käytän itsekin minihameita ja stilettoja, eikä se ole koskaan "laskenut arvoani" miesten silmissä.
Todellakin! Nythän se selvisi! :D Olen varma, että mieheni on todella viehtynyt lapsiin, jotka kuvittelevat aikuisuutta olevan sen, että pukeutuu mahdollisimman mauttomasti.
-ap
On ihan ok laittaa korkkarit ja mekko juhliin. Olkaa ylpeitä tytöistänne.
myös sen hameen mitassa. Ja minä olen ylpeä tytöstäni ilman paljastavaa pukeutumista.
kestää! Hiukan aikaa sitten kyseisen laista tyyliä nimitettiin Bulgaria-tyyliksi ja se ei ollut mikään imarteleva termi!
Käytän itsekin minihameita ja stilettoja, eikä se ole koskaan "laskenut arvoani" miesten silmissä.
Saatiinpa oikein mami linjoille, jonka lapsi saa pukeutua miten lystää.
On ihan ok laittaa korkkarit ja mekko juhliin. Olkaa ylpeitä tytöistänne.
myös sen hameen mitassa. Ja minä olen ylpeä tytöstäni ilman paljastavaa pukeutumista.