Autttakaa ja kerokaa miten pääsen miehestä eroon
Mulla on miesystävä, johonj olen korviani myöten rakastunut. Hän ei kuitenkaan ole samalla tavalla minuun. Onkin siis odotettavissa, että suhde kaatuu jossain vaiheessa. Olisikin ehkä parempi että se tapahtuisi pian. En vain pysty pysymään pois miehen luota, vaikka kyseessä onkin onneton rakastuminen. Auttakaa miten pääsisin tuosta eroon.
Kommentit (12)
mielessäsi miten mies sinut jättää ja mikä parku siitä syntyy. Lähde "voittajana" pää pystyssä vielä kun voit.
Lisäksi pelkään yksin jäämistä. ap
kuin ripustautuva nainen. Herätä miehen mielenkiinto olemalla vaikeasti tavoitettava. Pidä oma elämä, älä ole aina valmiina tapaamisiin jne. Tämä itsevarmasti-ei veemäisesti tehtynä. Ajattele mielessäsi, että tämä on kivaa niin kauan kuin kestää-ja selviän kyllä ilman miestäkin.
No ajattele tosiaan että olet se joka jättää eikä tule jätetyksi, kuvittele mielessäsi miten mies sinut jättää ja mikä parku siitä syntyy. Lähde "voittajana" pää pystyssä vielä kun voit.
Ja jos mies sittenkin onnistuu jättämään sinut ensin, yritä väkisin kiepsauttaa jälkikäteen jättäjän status itsellesi. Sitten voit takertua jättäjän statukseen loppuelämäksesi ja yrittää luoda jotain identiteettiä sen varaan. Se ei kanna, ja jokainen näkee lävitsesi, mutta itsepetokseen voi turvautua vaikka hautaan saakka.
haluan voittaa itseni ja löytää sen vahvuuden, jolla voisin jatkaa eteenpäin. ap
Muutosta ei ole tapahtunut, edelleenkin roikun tässä miehessä,vaikka aikaa on tämän ketjun aloituksesta yli vuosi... huoh... ap
ap. Itselleni kävi samoin. Hukkasin aikaani mieheen, joka puolentoista vuoden tapailun jälkeen löysikin sitten elämänsä rakkauden.
Suosittelen kokoamaan itsesi ja lähtemään, sillä pahemmat traumat siitä toisesta vaihtoehdosta jää.
Mene vaikka nettitreffeille jonkun muun kanssa. Tee ihan mitä vain, mutta älä enää jatka suhdetta! Ajattele, että elämäsi mies voi mennä sivu suun, kun "seurustelet" toisen kanssa! Toimi heti!
ym. mutta kaikkia vertaan vain tähän mieheen. Ja tiedän, että mitään ikuista tästä ei tule. ap
Ja sinä olet korviasi myöten rakastunut häneen?
Missä tässä on se ongelma? Näkyykö teillä jotenkin elämässä se, että sinä olet rakastuneempi?
Eikä myöskään ole koskaan luvannut minulle yhteistä tulevaisuutta. ap
ap