Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varmaan tosi ilkeä ihminen, mutta mulla on yks hyvä

Vierailija
05.06.2011 |

miesystävä, jonka kanssa oli pientä orastavaa vipinää pari vuotta sitten siihen asti kunnes hän muutti yhden naisen kanssa yhteen. Nyt salaa toivon, että hänellä alkaisi mennä huonosti sen naisen kans....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei ollutkaan kiinnostunut sinusta.

Vierailija
2/5 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia ei voi aina kahlita, mutta tekojaan toki. Joskus mielssä liikkuu hyvinin alhaisia ajatuksia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin alhaisia ajatuksia, että oikein hävettää! ;) ap

Vierailija
4/5 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaikka päiväkirjaa ja hauku ihmisiä, joilla ei ole osaa eikä arpaa onnettomaan oloosi. Se ei vahingoita ketään vaan saattaa jopa ruveta naurattamaan itseäsi ja mieli on taas parempi.

vastaavasti voit ruokkia omaa hyvää mieltä kirjoittamalla siitä miten hyvin kaikki on vuoden päästä. Kuvittele itsellesi ihana mies rinnalle, nätiksi siustettu makuuhuone, hoikka vatsa... Ihan mitä vain. Käykin niin, että lähdet alitajuisesti suorittamaan elämääsi siihen suuntaan, että tuo kaikki on totta.

T: Onerva Optimisti

Vierailija
5/5 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaikka päiväkirjaa ja hauku ihmisiä, joilla ei ole osaa eikä arpaa onnettomaan oloosi. Se ei vahingoita ketään vaan saattaa jopa ruveta naurattamaan itseäsi ja mieli on taas parempi.

vastaavasti voit ruokkia omaa hyvää mieltä kirjoittamalla siitä miten hyvin kaikki on vuoden päästä. Kuvittele itsellesi ihana mies rinnalle, nätiksi siustettu makuuhuone, hoikka vatsa... Ihan mitä vain. Käykin niin, että lähdet alitajuisesti suorittamaan elämääsi siihen suuntaan, että tuo kaikki on totta.

T: Onerva Optimisti

Silti mä mietin noin sairaita juttuja. Kiitos positiivisuudestasi! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme