Luomubuumi = terveydenhuollonsäästöt
Miksi ihmeessä naisten "on pakko" synnyttää tässä armaassa Suomenmaassamme (joka on kai länsimaa ja lääketiede on käytössä) alateitse? Joka on siis se sama tapa kuin alkuihmisen ja eläin. Lääketieteenmenetelmät ovat vaikuttaneet jo evoluutioomme niin, että suurinosa meidän kaltaisistamme naisista olisi luonto karsinut jo pois ilman lääketiedettä. Tämän seurauksena naisparat, joiden kropat eivät ole enää luotu alkuihmisenkaltaiseen alatiesynnytykseen pakotetaan repimään alapäitään (vaippakuntoon ja muullatavoin ala-arvoideen elämään) saadakseen lapsen. Miehelle ei edelleenkään tapahdu mitään silloin kun hän saa vauvan, mutta nainen laitetaan kärsimään ( luomubuumi kivunlievityksessä), sairastuu vakavasti (alapää riekaleina) ja toipuminen kestää pitkään tai sitä ei ehkä koskaan tapahdu. Kaiken tämän lisäksi alatiesynnytys on jopa sikiölle/vauvalle riskialttiimpi.
Lukekaapa tämä:
"Alatiesynnytys on keisarileikkausta riskialttiimpaa sikiölle. Pitkittynyt synnytys altistaa sikiön muun muassa hapenpuutteelle ja siten aivovaurioriskille. Synnytyksen aikainen hapenpuute, hermostovauriot ja muut synnytykseen liittyvät tekijät ovat syitä 12%:n kehitysvammoista. Lisäksi synnytys voi aiheuttaa olkahermopunoksen vaurion (3%:lla synnytyksistä) tai olkapäiden kiinnijuuttumisen (0,5 - 1,5% synnytyksistä). Aivoihin kohdistuvan paineen johdosta n. 20-25% vastasyntyneistä kärsii jonkinasteisesta aivojen sisäisestä verenpurkaumasta, joka vakavimmillaan voi aiheuttaa mm. kehitys- ja koordinaatiohäiriöitä. Pahimmillaan epäonnistunut alatiesynnytys voi johtaa lapsen kuolemaan."
Itse tässä taannoin menin taas tähän halpaan. Toisen kerran elämässäni. Olin synnytystapaarviossa, josta ei ollut niin mitään hyötyä ja lääkäri käännytti alatiesynnytykseen. uskoin auktoriteettia enkä kuunnellut sisäistä naisen vaistoani. Annoin periksi. Sain ison terveen vauvan (luojan kiitos), mutta nyt olen alapää mössönä. Miksi? Siksi, että alatiesynnytys tulee yhteiskunnalle HALVEMMAKSI. Ei sillä niin väliä, jos yhdellä naisella taas kusi ja paska valuu reittä pitkin ja normaalin seksielämän voi unohtaa. Mitä väliä? Tämähän on yhä edelleen miesten maailma.
Kommentit (6)
niin voi että mua ärsyttää kun tänne laitetaan lainauksia, joiden alkuperää ei vaivauduta mainitsemaan. Tai sitten ap keksi sen ihan itse?
Sektiohaavasta sentään toipuu joskus, mutta epäonnistuneesta alatiesynnytyksestä ei välttämättä toivu koskaan. Tai joutuu useisiin korjausleikkauksiin.
Tämäkö on tavoite kaikkien äitine kohdalla? Vaipat vain kehiin? Ei voi olla normaaliasenne... Sadistista. Miksi äitiydestä pitää rangaista?
lääketieteellistä kivunlievitystä. Lukuunottamatta ilokaasua, josta ei siis ollut minkään maailman hyötyä siinä tuskassa. Luomubuumi liittyy sikäli, että kun kipu ylittää tietyn kynnyksen, niin syntyy nk. kivunnoidankehä: keho lukkiutuu ja kipu ylläpitää kipua. Ei voi/ pysty rentoutumaan. On paniikissa, kouristuksissa jne.
Mutta siis ennenkaikkea olen sitä mieltä, että sektio on nykymaailmassa, nykyihmiselle paras tapa synnyttää. On aivan järjetöntä, että naisen alapäitä revitään ja vielä uskotellaan, että "se on hieno juttu!" Yhtä hienoa on saada lapsi sektion kautta. Olen kuullut tästä luomutouhusta aivan käsittämättömiä uskomuksia: esim. että kivunlievityksen jälkeen vauvat ovat veteliä. Toinen vauvoistani syntyi epiduraalilla ja hän ei ollut yhtään sen vetelämpi kuin luomuvauvanikaan: päinvastoin! Luomuvauvani sai 7 apgarpistettä ja epiduraalivauvani sai 9 apgarpistettä. Luomuvauva oli aivan väsynyt ja luojan kiitos ei ollut kärsinyt happivajeesta. paljosta ei ollut kiinni. Epiduraalivauvani tosin oli toinen järjestyksessä.
Molemmat vauvani synnyttäisin sektiolla, jos nyt saisin päättää. ehdottomasti.
Turha kitistä, ota Tenat käyttöön. Synnytykseenhän voi kuollakin.