1-2 lk äidit: mikä oli lapsesi käyttäytymisarvio todistuksessa?
Oliko monilla kiitettävä? Miten helposti sen kiitettävän saa, onko se vain harvoilla, vai useimmilla?
Kommentit (16)
Hyvä 2 kohdasta. Mietin, saiko moni näin huonoa arviota :(?
Myös eskarilainen sai erikseen maininnan hyvästä käytöksestä.
Itse luulin että lähes kaikilla on kiitettävä, ja vain harvoilla se hyvä. ap
Noudatat sääntöjä ja ohjeita kiitettävästi,osaat auttaa ja kannustaa muita,asennoidut koulutyöhön myönteisesti,käyttäydyt aina hyvin rauhalisesti ja kohteliaasti.Tällä arvostelulla sai stipendin :)
Niin, minä taas mietin, oliko ainoa, joka sai näin huonot arvioinnit? Aineista puolestaan 2.lk poika sai lähinnä hyviä ja erinomaisia.
Kasvattaa häirikköpoikaa, joka talloo hyvinkäyttäytyvät alleen ja vähät välittää muista, kunhan itse menestyy. Yök, että inhoan tuota oppilastyyppiä.
Parhaamme olemme pojan kanssa tehneet ja kotona käyttäytyykin pääsääntöisesti hyvin, mutta koulussa jostakin syystä lähtee hölmöilyihin mukaan... On vilkas eikä aina osaa hillitä itseään. On kuitenkin petrannut, opettajankin mukaan kevätkaudella ja siksi yllätyinkin "kovaa arvostelua".
Lapsesi on häirikkö. Selität mitä selität.
Ja olihan siinä hyviäkin! Hyvätkö on sitten sinusta huonoja??
Siitäkö että lapsi häiriköi ei voi päätellä että on häirikköoppilas??
Kertoi vain lapsensa arvosanat. Tarkoittaako tyydyttävä sitä että häiriköi?
jos on niistä kohdista vetänyt huonot arvosanat.
Ja tyydyttävä ei ole huonoin, sorry vaan
että on huonoin, sanoin että HUONO, sorry vaan. Ja jos saa huonon arvosanan neljässä kohdassa, on ihan pesunkestävä häirikkö.
Ja nimenomaan kyse on oppilaasta, joka kyllä itse menestyy, mutta häiriköi sitten käytöksellään muiden koulutyötä.
Tällainen "todistus" meillä.