Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v poika ja mun suhde

Vierailija
13.06.2011 |

Miesystävä ei jaksa kun poika niin kiinni minussa (normaalia minusta).Pojan isä ei ole maisemissa ollenkaan. Mies sanoo nyt että se on huono,ja pojan jokatoinen sana on äiti... Näyttää huonolta miehen suhtautuminen minun mielestäni.??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi niin monen miehen on vaikea suhtautua luontevasti naisystävänsä/avovaimonsa poikaan? Olen seurannut sivusta useampaakin uusperhettä, jossa isäpuolen ja pojan välit ovat kireät, mies on inhottava pojalle, väittää, että äiti paapoo poikaa liikaa jne. Sinuna lopettaisin suhteen. Tuollainen aikuisen miehen suhtautuminen poikaan ei tee kasvavalle lapselle hyvää. Vaikka mies pitäisi suunsa kiinni, poika kyllä vaistoaa miehen suhtautumisen itseensä. Onkohan näissä taustalla miehen mustasukkaisuus pojalle vai mikä?

Vierailija
2/4 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt poika vielä enemmän sussa kiinni kun miesystävä tullut kuvioihin. JOS mies olisi fiksu niin yrittäisi vähän tutustua poikaasi ja olla aikuinen mutta luulen että on kloppi vaan ja kilpailee sun huomiosta 8-vuotiaan kanssa!!

Äkkiää pois tommonen kuvioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinteä suhteesi lapseesi on kuin sen kyseenalaistaminen...

Vierailija
4/4 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanikäinen poika. Pojan oma isä on pojan elämässä satunnaisesti, mutta ei koskaan ole todella ollut "kiinnostunut" olemaan tälle isä.

Olen ollut muutaman vuoden nyt suhteessa toisen miehen kanssa ja hänellä on todella hyvät välit poikaani. Mies on nähnyt vaivaa tutustuakseen poikaan ja he tulevat keskenään juttuun todella hyvin.

Jos he eivät toimeen tulisi, saati mies ei edes haluaisi tehdä työtä sen eteen en usko että suhteemme voisi toimia ollenkaan. Poika kuuluu tähän pakettiin :) ja meidän uusioperheessä homma on onneksi toiminut mallikkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme