Onks ihan kamalaa käyttää caprileggingsejä mekon kanssa?
Mulla on kamalat läskireidet, jotka hinkkautuu toisiaan vasten ja helteellä se on ihan kamalaa eikä kävelemään siis pysty pitkiä matkoja. Tykkäisin kyllä käyttää kesämekkoja.
Kommentit (20)
Käytä sellaisia lyhyitä, jotka eivät näy mekon alta.
Muuten se on aika kauhean näköistä etenkin jos on yhtään tuhdimmat jalat, sorry :(
ihan hoikkaa, kaikki läski on reis-pers-osastolla.
ap
Kokeile talkkia reisien sisäpinnoille. Tai käytä niin lyhyitä legginssejä etteivät näy helman alapuolelle
Eikö ongelma poistuisi sillä lopullisesti?
Mä leikkasin aikoinaan vanhat sukkahousut, eli n. 15 cm polvien yläpuolelta poikki. Tiedän tuon hankautumisongelman :(
poistuu laihduttamalla. Noi mekot mitä mulla on, on polvipituisia ja jos yritän laittaa jotain lyhyempiä housuja niin lahkeet puristaa läskit kivalle makkaralle ja huonolla tuurilla ne pöksyt sitten sieltä vilkahtelee. No, kokeilemallahan se selviää miltä ne caprit näyttäis
ap *kiittää kommenteista*
niin mielummin leggarit kuin ei mitään :). Minun mielipiteeni. Eli ei ole ihan kamalaa. Riippuu toki mekosta/leggareista ;)
Eikun liikkumaan ja punttisalille!
Pukeutumiskoodista sen verran, että hameen tai mekon kanssa ei kuulu pitää pitkiä kalsareita, jollaiset leggingsit ovat.
jos se helpottaa oloasi, on aivan sama mitä muut ajattelevat:)
Mukavaa kesää legginsesseissä ja ilman.
Ainakin marketeista saa. En ole itse ylipainoinen, mutta sen mallinen että reidet hankaavat aina mekkoa ja hametta pitäessä yhteen. Varsinkin reissussa, kun kävelen paljon, ovat pitkälahkeiset alkkarit välttämättömyys.
Ei auta siihen laihdutus. Vain olkatoppaukset on olleet kamalampi muotivillitys.
kivemmat ne kuitenkin on kuin kauheat tukkijalat ilman mitään suojaa, etenkin jos mekko on tosi lyhyt.
vanhanaikaiset lahkeelliset alushousut, joissa on kunnon pitsit lahkeensuussa. Kivasti vilkkuu sitten pitsit mekon helman alta : )
Ainakin marketeista saa. En ole itse ylipainoinen, mutta sen mallinen että reidet hankaavat aina mekkoa ja hametta pitäessä yhteen. Varsinkin reissussa, kun kävelen paljon, ovat pitkälahkeiset alkkarit välttämättömyys.
Hameen kanssa ei kuulu pitää pitkiä alushousuja, puolipitkiä sortseja eikä mitään muitakaan vastaavia! Uskokaa nyt.
mutta en laita sukkiksia siksi, kun en kesällä pidä koskaan sukkia. Legginssit pistän ja onneksi myös täydellisen tyylikäs työkaverini käyttää niitä:)
Nyt varmaan saan kommenttia, että ei voi silloin olla tyylikäs, mutta siitäkös tällä luonteella välitän:D
Hameen kanssa ei kuulu pitää pitkiä alushousuja, puolipitkiä sortseja eikä mitään muitakaan vastaavia! Uskokaa nyt.
Tuollaiset lahkeelliset alkkarit on ihan loistava keksintö hameiden alla! Ei hikoa eikä hankaudu reidet ja jos tuulenpuuska sattuu nostamaan nametta, ei myöskään kankut näy kaikelle kansalle. Ei nuo alkkarit sieltä hameen alta näy, sillä ne on puoleen reiteen ja mun hameet on polvipituisia.
Käytä mieluummin täyspitkiä legginsejä, caprit (legginseinä tai housuina) pukevat aika harvaa, kun "katkaisevat" jalan väärästä kohtaa.