Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEKSILINJOJEN NAISET

Vierailija
04.06.2011 |

Mahtaako ne oikeasti odattaa siellä pillut paljaina soittoja vai istuvatko vaan hellan vieressä täysissä pukeissa ja hönkäilevät puhelimeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kaikkea muuta paitsi istuin mikään paikka paljaana :) Siivoin, katsoin telkkaria (yleensä leffoja hiljaisella), olin netissä...

Ei siinä "jutellessa" ihan hirveästi tarvinnut keskittyä, kunhan jutteli pervoja hetken, samat jutut kuin liukuhihnalta jokaiselle miehelle, rutiinijuttuja.

Vierailija
2/6 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan hauku kenenkään ulkonäköä, mutta nyt tässä yhteydessä on pakko: hän oli etovan näköinen ihminen. En ymmärrä, mitenhän oli päässyt seulojen läpi, ettei hänen hampaitaan oltu oiottu. Hänellä oli pahemmat hampaat kuin pupulla, pitkät suorat, etukenossa. Silmät olivat pienet ja lähellä toisiaan ja hieman karsastavat.

No, mutta eipä sitä työtä ulkonäöllä tehdä. Hänellä oli sitten hyvät jutut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin pilde paljaana useinkin, mutta johtuu kyllä siitä, että olen paljon kotona alasti muutenkin.

Mutta periaatteessa joo, joskus itsekin mietti puhelun jälkeen, että mitäköhän olinkaan puhunut, kun sitä otti sen "levyn päälle", ja samalla tuli mietittyä jotain ihan muuta..

Ja tuolle yhdelle, reps ;D, miks munkaan pitäisi miltään näyttää, kun ei kukaan koskaan nähnyt? Edes pomo.

Vierailija
4/6 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai jonkin aikaa. Oli tosi, tosi rekkalesbon näköinen. Yllykkeen ryhtyä siihen se sai joltain heterokaveriltaan, kertoi mulle miten huvittavaa oli kun tää lihava emäntä samalla silitti jotain vaatteita ja puhui niitä puheluja.

Vierailija
5/6 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tuleva työtön jolla matala aika seksikäs ääni

Vierailija
6/6 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tuleva työtön jolla matala aika seksikäs ääni

olisiko jotain 22 snt ylöspäin ~28 snt puhuttu minuutti. (palkka nousee mitä pidempi on puheluiden keskipituus).

Ja puheluita tulee miten tulee, ja useimmat hakevat huoraa.. joten puhelu on usein sekunneissa ohi.

Tais monesti yön tienestit mulla jäädä 3 euroon, parhaimmillaan 500e/kk, kun tein 25 yötä peräkkäin, 7-8h yössä.

Mutta ehkä mä olin niin huono, pomo kyllä muisti aina kehua, että kyllä ne muut tienaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi