Millaisen todistuksen tokaluokkalaisenne sai?
Kommentit (9)
En ihan ymmärrä miksi, koska kokeista on tullut melkein koko ajan täysiä pisteitä tai täysiä pisteitä, tyyliin 28/30 tms.
Ja tuntiosaamista on kehuttu hyväksi. Ja läksytkin on tehty tunnollisesti.
kaikki muut erinomaisia. Ollut koko ajan luokkansa priimus.
Kelpaisiko sinulle vain, jos kaikki olisi "Erinomaista"?
kaksi tyydyttävää, loput hyvää.
Jottei totuus unohtuisi: tämä ei ole huono todistus, täällä vain kerrotaan vain ne parhaat palat.
Minun lapseni on ollut tänä vuonna parempi kuin "hyvä". Kyllä olisi ansainnut useamman "erinomaisen" tällä osaamisella, kyllä.
4
Minun lapseni on ollut tänä vuonna parempi kuin "hyvä". Kyllä olisi ansainnut useamman "erinomaisen" tällä osaamisella, kyllä.
4
Sitä paitsi noita todistuksia on ihan turha ottaa kovin vakavasti. Niistä näkee vain suunnan mihin mennään ja lapsesi suunta on oikein hyvä.
mutta jos erikseen sanotaan sekä käytävällä että tapaamisissa, että lapsi on tunnilla aktiivinen ja kehutaan muutenkin, kokeista tulee täysiä tai liki täysiä pisteitä ja käytös koulussa on kymppiä ja siitäkin erikseen kiitetään, niin minusta on vähän vaikea motivoida lasta yrittämään kovemmin.
MITEN hyvä pitää olla, jotta saa kiitettävän?? Kyllä ainakin minun aikanani kiitettävän sai, jos kokeiden arvosana oli kauttalinjan 10- ja muuten hoiti kaiken erinomaisesti.
4
muut hyvää...ihan tyytyväinen olen tytön todistukseen.