Eikö muut ikinä huuda?
Asun varmaan jotenkin poikkeuksellisen hiljaisessa rivarissa, kun tuntuu että kukaan muu ei ikinä räyhää/riitele ainakaan niin että meille kuuluis. Meiltä taitaa välillä kuulua vähän turhan reippaasti, kun naapurit nyrpistelee..
Kommentit (7)
Lapset huutavat lisäksi myös ulkotiloissa koko ajan. Välillä itseäkin ärsyttää, vaikka olen todella kovaääninen.
en vaan yhtään osaa suhtautua huutamiseen, toisinaan äänenpaino saattaa nousta, mutta ei sellaista kurkku suorana huutamista. Jos huomaa että ärtyy, niin sitten lähdetään tilanteesta pois ja tullaan takaisin, kun pystyy keskustelemaan.
Tiedän, että muilla asia on eri tavalla, mutta mulle tämä asia on tärkeää parisuhteessa. Raivoa voi sitten purkaa turvallisesti vaikka provoamalla av:lla:)
miksi se olisi hyvaksyttavaa lapsille jotka ovat viela heikommassa asemassa kuin aikuiset.
Asia menee perille vähemmälläkin. En pidä "tulisena temperamenttina" natiaisille rääkymistä. Saati sitten teineille. Kai me sitten ollaan niitä harmaankalpeita naapureita, joilla ei ole edes elämisen makua.
en tieda miten se huuto tuleekin niin helposti kun hermostun lapsille jostain...turhaahan se on...
Pitaisi varmaan opetella laskemaan kymmeneen ennenkuin avaa suunsa...
tosin riippuu mistä kyse. tänä aamunakin lapset pomppi sohvilla, poika kaatui ja löi päänsä olkkarinpöytään (lasinen), mies sai hirveen hepulin..tosin taisi itsekkin säikähtää jos lasi ois menny rikki ja poika satuttanut itsensä.
mutta joo yleensä riittää kyllä se möreä rintaääni :D
En ole koskaan oikein ymmärtänyt miten se auttaa mihinkään:) Enkä kyllä myöskään jaksais kuunnella että mulle huudetaan - mä kuulen ihan normaalinkin puheen. Mulla on myös paljon tuttuja joilla huudetaan ja rikotaan tavaroita, ja musta ihan ok jos se on se itellä toimiva riitelymuoto, eikä häiritse naapureita. Sillon jos asuu esim kerrostalossa tai rivitalossa niin on vaan pakko ajatella niitä muitakin.