Vatsatauti ja laihtuminen
Miksi aina sanotaan, että nesteet vain lähtevät, kun laihtuu nopeasti esim. vatsataudissa? Jos olisi vain nestettä eikö silloin pitäisi lihoa takaisin, kun paranee? Itse laihduin 5 kiloa mahataudissa ja kilot ovat pysyneet poissa, joten eipä tainnut olla pelkkää nestettä.
Kommentit (6)
Silloin kai jo lähtee läskiäkin, vai kuinka? Ei mun mahatauti kyllä ihan parissa päivässä mene ohi.
ap
Eli moista laihdutusta ei ainakaan kannata tavoitella
Ja näytän siis kaikin puolin hyvältä ja lihaksikkaalta. Nyt oon jo hetken taudista toipunut ja aloittanut taas treenaamisen. Jotenkin vaan tuntuu, niin kuin ois pelkät talvella kertyneet läskit lähteny taudin mukana. Mutta en siis valita, vaikka tauti kamala olikin.
ap
jopa yhdessä päivässä.
Mutta jos onkin pitempään sairaana, vaikka pari viikkoa. Silloin kai jo lähtee läskiäkin, vai kuinka? Ei mun mahatauti kyllä ihan parissa päivässä mene ohi.
ap
Paino lähtee nesteestä vain jos ei juo mitään taudin aikana. Jos syöminen on heikkoa ja ravinteet tulevat mehuista niin keho ottaa energian sisäelinten ympärillä olevasta rasvasta josta laihtuminen lähtee aina liikkeelle ja siksi makkarat lähtee hitaasti pois kun rasva on sulatettu sen jälkeen lähtevät lihakset.ja sitten ollaankin jo oikeastaan kuolleita.
että jos olet vaikkapa kaksi päivää oksutaudissa ja paino putoaa 5kg, niin ei se yksinkertaisesti voi olla pelkkää läskiä mikä on lähtenyt. Parissa päivässä ei rasvaa pala sellaisella tahdilla että laihtuisi useamman kilon.