Onko muita jotka pääsee katsomaan jotain videopätkiä netistä jostain entisestä miestuttavastaan?
Onko tämä kohdallani aivan ainutlaatuista?
Mutta en tykkää siitä mitä näen. Mies on tullut vanhaksi - ääni on vanha ja väsynyt. Kaikki into on poissa, vaikka videon aihe on sellainen, että intoa tarttis olla niin paljon, että se tarttuu muihinkin.
Tekis mieli ihan laittaa sille sähköposti, että en ollenkaan tykkää siitä mitä näen, mutta en taida viitsiä häiritä häntä. Eläkööt sitä elämäänsä, minkä on valinnut.
Onko teistä muuten kukaan sitä mieltä, että olette jotenkin samantyyppisiä tai samannäköisiä jonkun entisenne tai nykyisenne kanssa? Tän äijän kanssa ihan inhottaa, kun vanhanakin näyttää vanhenevan samalla tavalla ja samannäköisenä. Ihme juttu enkä tästäkään tykkää yhtään.
Olipas tämä ihmeavaus! Tekisi melkein laittaa videolinkki tähän, mutta jos sen tekisin, niin joutuisin varmaan oikeuteen. Mutta mitäs laittaa jotakin videopätkiä itsestään johonkin YouTubeen? On se kyllä siinä videossa sellaisella tavalla, että miehestä näkyy enkä vain puolet. Mitä vitsiä laittaa video, josta äijä ei sitten edes kunnolla näy. Eikä siinä tapahdu mitään - äijää vaan näytetään sen puheen ajan. Ihan kun olisi mua varten laitettu koko video. Juu, varmaan - mulle kiusaksi! Heh, heh...
Kommentit (6)
Tekisi mieli lämäyttää ne kaikki pätkät esille ja tehdä vähän hänelle mainosta. Mutta jos MÄ sen tekisin, niin se ei sitten olisikaan mitään mainosta. Vaan...??????
pistä tänne vaan, ei me kerrota kenellekään ;)
Tulisi heti taas joku kunnialoukkaussyyteharkinta!
Mutta mitä varten se nyt on nettiin laittanut jotain tollasia YouTube videoita? Haluu vaan olla näytillä.
Mä teenkin niin, että laitan sen vanhoja nuoruudenkuvia nimettömänä mun Facebookiin ja kirjoitan vaan että "some friends".
Se on jo kerran tapahtunut vuosien kuluttua! Se on kuin se oikein kaivaisi verta nenästä!
Mies sanoi, että menee töistä suoraan Irman luo...
Heh, heh... tännekö se nyt tulee... voi mikä satu... ja yhteenpantu eri ihmisten tarinoista...
muutamia pätkiä netistä. Ex-mieheni on usealla ulkomaisella tv-kanavalla kommentaattorina ja näyttää edelleen aivan samalta komealta itseltään :)
Ei mulla ole mitään angsteja häntä kohtaan. Toivon että on yhtä onnellinen kuin minäkin!