Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä kaikkia kutsutte rippijuhliin, kun teillä on noin valtavia kekkereitä?

Vierailija
03.06.2011 |

Meillä vaan lähisuku, n. 20 ihmistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ja mieheni sisarukset perheineen (eli puolisot ja lapset) sekä vanhemmat eli lasten isovanhemmat. Omat tätini eivät ole minusta mitään lähisukua lapsilleni.

Vierailija
2/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ja mieheni sisarukset perheineen (eli puolisot ja lapset) sekä vanhemmat eli lasten isovanhemmat. Omat tätini eivät ole minusta mitään lähisukua lapsilleni.

mutta näistäkin tulee jo kymmeniä, eli rippijuhliin tulee väkisinkin paljon väkeä vaikka kutsumme vain lähisuvun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsumme mutta sukumme on valtaisa. Minun ja miehen lähisuvut tekee jo jotakuinkin 50 henkeä ja siihen päälle kummit (yksi pariskunta ja kaksi entistä sinkkua perheineen 12 henkilöä).

lähellä toiianne vai ajeelko osa suvusta satoja kilometrejä yksien rippijuhlien takia.

Vierailija
4/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit, sedät, miehen veljet, näiden kaikkien puolisot ja lapset, mummut, kummit, rippilapsen ystävät, omat ystävät.

Vierailija
5/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 60 ihmistä.

Vierailija
6/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsumme mutta sukumme on valtaisa. Minun ja miehen lähisuvut tekee jo jotakuinkin 50 henkeä ja siihen päälle kummit (yksi pariskunta ja kaksi entistä sinkkua perheineen 12 henkilöä).

Vierailija
7/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun veli(kummi) vaimonsa kanssa, miehen sisko(kummi) miehensä kanssa, isovanhemmat, kolmas kummi ja minun mummoni. Eli lähisuku 10 henkeä. Meillä on pieni suku, sekä mulla että miehellä, minkäs teet.

Vierailija
8/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähellä toiianne vai ajeelko osa suvusta satoja kilometrejä yksien rippijuhlien takia.

Vierailija
9/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten rippijuhliin tuskin enempää. Kutsuimme siis vain lähisuvun. Lähisukumme koostuu sisaruksistamme (3 kpl), heidän puolisoistaan (2 kpl) ja lapsistaan (2 kpl), isovanhemmista (3 kpl), isomummeista (2 kpl), tädeistä (4 kpl) ja heidän puolisoistaan (2 kpl) ja lisäksi suvun ulkopuolisia kummeja on 2 kpl + lapset (3 kpl) kpl. Meidän perheemme on nelihenkinen.

Toki rippijuhliin mennessä sisaruksemme ovat saattaneet saada lisää lapsia ja isomummit ovat varmasti ainakin kuolleet. Luku on varmaan kuitenkin melko vakio.

Vierailija
10/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisiko 20 henkeä rippijuhliin korkeintaan.

Vierailija
11/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nimipäiville saati rippijuhliin. Me olemme enemmän perhe- ja sukuihmisiä kuin kiinni kavereissa.