PIKKU2 KESÄ
Esittelyt:
Nimimerkki: Cherrypie
Iät: minä 21, mies 23
Esikoinen: 03/10
Yritys aloitettu: 02/11
Nimimerkki: fibsu
Iät: minä 33, mies
Esikoinen: 11/09
Yritys aloitettu: 09/10
Iät: minä 36, mies 33
Esikoinen: tyttö 07/07
Yritys aloitettu: 08/10
Nimimerkki: Iippulainen
Iät: 32 ja 32
Esikoinen: 11/2008
Yritys aloitettu: 10/2010
Nimimerkki: NöpönÄiti
Iät: minä 24 ja mies 24
Esikoinen 12/09
Yritys aloitettu 12/10 (km 03/11 rv 7)
Nimimerkki: pienitoive
Iät: minä 22, mies 28
Esikoinen: poika 12/09
Nimimerkki: Roma
Iät: minä 39, mies 35
Esikoinen: tyttö 11/08
Yritys aloitettu: 01/10
Nimimerkki: Solveig
Iät: minä 22, mies 26
Esikoinen: tyttö 10/09
Yritys aloitettu: 08/10, aloitettu uudestaan 04/11
Nimimerkki: Tatjuska
Iät: minä 29, mies 36
Yritys aloitettu: 12/09
Nimimerkki: Tsu-ku
Iät: minä 32v, mies 34v
Esikoinen: 01/09
Yritys aloitettu: 04/10
Nimimerkki: Vacsuli75
Iät: minä 35, mies 31
Esikoinen: poika 03/09
Yritys aloitettu: 12/10
*PLUSSANNEET PIKKUKAKKOSET kautta aikojen*
* ROKKIMAMI, LA 23.11.2009
* CHLIPPA, LA 08.12.2009
* SANNIS85, LA 07.01.2010
* LYYLIKKI81, LA 09.01.2010
* LISBET81, LA 15.01.2010
* HALEJA88, LA 25.1.2010
* TIIVI-TAAVI, 29.1.2010
* NUPPU86, LA 1.2.2010
* EVIAN, 3.2.2010
* FANTASY
* TUOLLAANEN75, LA 20.5
* KAISA4, LA 8.6.2010
* PEIPPOSKA-80
* TÄNTTÄHÄÄRÄ
* VIMPULA
* SANDYBELL
* PRINSESSA
* MAIJAMEHI81
* ALFRIDA LA 11.8.2010
* MUKULA, LA 24.8.2010
* CHOCOMUM
* SOFFU
* SALSA08
* AAMUNTYTÄR
* KESÄEEMELI LA 16.9.2010
* INKKU82
* JONTTU82
* VIRVA
* JUULISKA
* HAPSIAINEN
* TIMANTTI76
* AMANDAK
* SABRIINA
* MINDY81
* NINNININNULI
* LILLELOBSTER, LA 30.12.
* CHILI
* MEA
* MAMMAMUORI
* JULIA74
* SANTSULI
* OPE81
* ÖTÖKKÄ2010
* SUTTU
* KAISA_KISSA
* ANNIKA84
* METTA
* BEGEMOT
* ROOPEREETTA
* KIRSUTIINA
* VIIRU77
* VAUVA-10
* TIAINEN84
* TAIDE80
SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE JA TARRASUKKIA MATKAAN!
Kommentit (135)
täällä, missä kaikki? ollaan mietitty viime päivinä matkailuauton vuokrausta, oispa kjiva sillä ajella ja käydä esikoisen kanssa korkeasaaressa ja kenties linnanmäellä... Onko kukaan kokeillut? paljon on tullut nyt juhlittua, tyttöjen iltaa, ja kaverin lapsen synttäreitä...ihanaa.
Mitä muuten kuuluu vauvarintamalle?
Vanilla
ovista odotellessa vaan.
Kurkku kipeä ja nenä tukkonen vajaan viikon. Olisko ilmastoinnista tai sit joku flunssan poikanen.
Helteinen viikonloppu mennyt vauhdilla ja ihan kiva jos ilma viilenee. Töissä viime viikonloppu ei ollut mitenkään mukava ja poika paistuu päiväkodin pihalle.
Pari viikkoa kunnon lomaan. Pari viikkoa ollaan miehen kanssa yhtä aikaa lomalla, poika on pois hoidosta juhannuksesta elokuun alkuun.
Täälläkin ootellaan ovista,
alotan tikuttelun varmaan perjantaina tai lauantaina, ja toivon että plussa tulee sunnuntaina, niin sit päästäis sinne ensimmäiseen inseminaatioon maanantaina. Voin kyl kuvitella et mun tuuril se tulee taas lauantaina..
Mä oon kans viimeset kaks viikkoa juhlinu, ekaks laivalla, ja nyt firman juhlissa ja tulevana lauantaina synttäreillä jne..
Mut mä niin nautin tästä kesästä, ihana auringonpaiste ja helle!! Mä niin inhoan talvea..
Matkailuautoa en ole kokeillut, joskus oon miettinyt, mut sit joko en oo raskinut (vuokrat taitaa olla aika kallita) tai sit oon miettinyt sitä autossa istumisen hankaluutta.. varsinkin tuo 2,5 vuotias uhmaikäinen ei oo parasta matkaseuraa.
Mitäs muita kesäsuunnitelmia kuin peti puuhat teillä on? :)
me mennään miehen kanssa pienelle ulkomaan lomalle kahdestaan kesällä, ollaan 4 päivää ilman tyttöä. muutoin varmaan yritetään kävästä mökillä ja vaan löhöillä tms. ei siis ihmeellisiä suunnitelmia.
voi kurjuus ja ovis olis varmaan tällä viikolla, jollei jopa tänään käsillä. Ihme alavatsakipua oli juuri, mut sit olis lyhyt kierto käsillä. Yritän huomenna vokotella miestä jos oma olo parempi yhtään. Nyt on niin kamala ettei pysty mihinkään peiton heilutteluun.
Kesä suunnitelmana miehn sukulaisissa käymistä. Ajateltiin ostaa autoon kannettava dvd soitin pojalle takapenkille, jos 5h ajelu sujuisi kivuttomasti.
Niin ja musta on kiva kun ilma vähän viileni. +20ast olis ihanteellinen mun mielestä.
Se ois sitten keskiviikko käsillä.
Vacsuli: koitahan toipua ja toivotaan sitten, että ovis oiskin vasta edessä päin.
Aika hiljaista tässä ketjussa. Huhuu! Onko täällä lukijoita kuitenkin?
Itsellä kp21 menossa ja vähän samanlaisia ovisoireita on ollut parina päivänä, kuin oli siinä viime kierron oviksessa (joka missattiin täysin). Nyt olen tarkkaillut oireita ja ehkä se ovin on/oli tällä viikolla. Puuhasteltu on joka toinen päivä. Aikamoista pakkoässää, ei ollenkaan luontevaa meille näin usein. :-) Mutta jospa se tärppäis nyt, niin päästäisiin taas normimeininkiin. Tätä jatketaan niin kauan, että täti tulee tai plussa tikkuun. Ettei vaan käy niin, että ovis tuleekin myöhemmin ja sattuu menemään ohi. Viime kierrossahan ovis oli vasta kp 35-37.
Kp 26 ja jännitys alkaa saavuttaa sietämättömät mitat. Kiertoni on ollut sitä 28 päivää. Mammaksi.fi:stä tilaamani raskaustestit tulivat tänään. Ne ovat niitä herkkiä 10 dpi testejä, mutta ajattelin malttaa huomisaamuun.
Herään melkolailla kellontarkasti pissalle kello kuusi aamulla. En tiedä miksi ja se ärsyttää itseänikin, kun en oikein yleensä saa enää unta sen jälkeen.
Esikoisesta tein plussatestin noihin kellonaikoihin ja miehen kanssa käytiin seuraava legendaarinen keskustelu:
-Kulta tuu kattoon.
-Mitääh...(raahautuu vessaan) Voi ei...tai siis hienoa. Saako mennä takaisin nukkumaan?
Keskiviikko tosiaan. Mies työmatkalla, tylsää. Ei silti kun ei meillä vielä yritystä ole niin sen puoleen haittaa, mutta kun muuten on ikävä :) Kiva kun välillä tuntuu niinku ois vasta aloitettu seurustelemaan. (oltu kumminki 8,5 v yhdessä).
Ihana ilma on, vauvakuume kasvaa, hui. Juuri tuossa kaverin kans puhuin, että vauva sopisi kyllä kuvioihin enemmän kuin hyvin esim vuoden päästä!
fibsu: on se varmasti rankempaa kun yrittämällä yrittää. Eikö se toimikaan sillä, että menkkojen alkamispäivästä 2viikkoa noin niin ois aika? en oo koskaan noin tarkasti ovista tarkkaillu ja ressannu.
onnea testailuun!! Toivon niin että tulee plussa. Toivottavasti muillekin tähän ketjuun! Missä ihmeessä Roma luuraa, onkohan hälle tapahtunu jotain vai onko vain lopettanu kirjoittelun?
Tää ei nyt jotenkin toimi, oli parempi että yks päivitti.. :/ Ja se kp-lista oli kyllä kiva! :/ Pysty seuraamaan missä vaiheessa kukakin menee.
ON: Testattu puhdas nega. Menkat siis ei vieläkään alkaneet kp 39 siis kaavinnan jälkeen menossa.
Mites muilla menee?? :)
Olihan se kierto päivä juttu kiva, mutta aika hiljainen tämä pino ollut ja kovasti työllistää, mulla ainakin päivity svelvollisuus vähentäis entisestään kirjoittua. Ainahan voi vaikka kommentoidessa pistää vaikka viestin loppuun missä mennään. Sit pitää vaan kirjuutella tänne usein ;-)
NöpönÄiti: aika pitkältä kierrolta kuulostaa toi 39 päivää. Harmi että tuli nega.
Vanilla84: oviksesta menkkoihin on yleensä vakio, mekoista ovikseen voi vaihdella. Jos kierto vakio niin kyllä sekin mekat-ovis väli on vakio.
Ennalin: :-D Heh mikä miehen ensi reaktio. Ehkä oli "hieman" jäissä. Jännää, jännää mitä testi aamulla näyttää.
Fibsu: flunssa näyttää onneksi elävän, joten ehkäpä huomenna voin miehen kamppausta yrittää, tänään ei ollu mitään mahkuja oman voinnin mukana.
ON: jouduin tänään douppaamaan Duactilla ku olin ihna tukossa. Toivottavasti tolla ei ole mitään ihme vaikutuksia ovikseen tai muuhun. Toiveissa on että ovis olis vasta tulossa, koska limat ei vielä ole venyvää.
-Vacsuli kp 17/28-34
mä voin yrittää alkaa olemaan kp listan päivittäjä.. yritän muokata sen joku päivä uusiksi, ja päivittää päivät kun nyt ne laahaa pahasti jäljessä kaikilla..
Vacsuli: No juu, ymmärtäähän sen, että työllistää. :/ Vanha pino oli vaan niin kiva. :) Toivottavasti porukka innostuisi taas kirjottelemaan!!
Tsu-ku: Olispa kiva jos jaksaisit kp-listaa pitää! :) Täällä siis kp 40 menossa ja kierron pituus normaalisti se 28-29...
Toistan ehkä itseäni. muttä tämä odottelu on tosi rasittavaa. Alkais ne menkat nyt niin pääsis taas yrittämään kunnolla! :( Mieskin puhuu taas kovasti vauvasta ja miten kiva se olisi saada pojalle pieni sisarus.
Tein aamulla testin miehen kehoituksesta, ja plussahan sieltä tuli. Vähän sekava olo! :D
NöpönÄiti: Ihanaa, ihanaa, ihanaa. Tarrasukkia matkaan!
ON: Tällä tehty eilen testi, joka oli postiivinen tai negatiivinen :-D eli siis haamu tai viivanpaikka. Testailen uudestaan maanantai-aamuna.
Kp 28/28: tätiä ei vielä näkynyt eikä olokaan ole sellainen että olisi ihan just tulossa. Raskausoireita on ajoittain kipeä selkä ja lauma finnejä yläselässä. Olen myös väsynyt, mutta se voi johtua tästä flunssastakin.
Nyt olen hieman ressaillut flunssaa, että aiheuttaako se mahdolliselle vauvalle jotain. Eikö joku äidille harmiton virus aiheuta juurikin flunssan kaltaisia oireita ja vauvalle vaikka mitä pahaa?
NöpönÄiti: Onnea!
EnnaNin: Jännää! Toivottavasti vahvistuu!
Tsuku: jos vaan jaksat pitää listaa yllä niin onhan se kätevä.
ON: olen jo lyömässä hanskat naulaan tästä kierrosta. Pienet tsänssit vois olla jos ma-ti peittoa heiluttelis, mutta limat jo poissa (toisin se duact voi vakuttaa). Eniten rassaa se ettei ole edes mahdollisuutta tulla raskaaksi.
-Vacsu 20/28-34, yk7
Onnea NöpönÄiti! Ihanaa kun tulee plussia!! Luulis että EnnaNin samoin, olet plussannut? Muille ja meille kaikille tsemppejä. itellä vauvakuume vain vahvistuu... Mutta syyskuussa aloitamme sitten yrityksen, sovittu nyt näin :) Nostattaa mielialaa kun mieskin on samoilla linjoilla ja oikein kk päätetty niin eio voi sitten enää sitä yrityksen aloitusta venyttää. Vaikka molemmilla kai meillä vauvakuume on.
Päivä: 19 (kierron pituus) YK
Tsuku 15 ( 29 ) 15
Fibsu 24 ( 45-52 ) 9
Horsmankukka 29 ( 24-28 ) 13
Vanilla84 15 ( 30 ) 0
EnnaNin 30 ( )
Vacsuli 21 ( 28-34 ) 7
Päivitin nyt ton KP listan sen mukaan mitä tällä "KESÄ" palstalla on nyt ihmisiä liikkunut. tehdään sit lisäyksiä sitä mukaan kun vanhat aktivoituu tai uusia ilmaantuu mukaan.
Osan kiertopäiviin en päässyt tekstin kautta käsiksi, niin siksi jokaisen nimi ei ole nyt listalla.
Toi poikkeaa nyt aiemman listan ulkonäöstä sen takia, että tein listan excel fileen, josta mun "seuranta" onnistuu helpommin, eikä tarvi joka päivä laskee noita päiviä uudelleen yksitellen.
ilmoittakaa vaan kun kierto alkaa, niin saan taas uudet päivät kirjattua ja laskuri alkaa alusta..
no tietenkin toivomme ettei kenenkään kierto enää ala :D!
Siitä pääsemmekin seuraavaan aiheeseen, eli onnitteluihin!!
Vautsi, plussia alkaa tulla.
Ihanaa Nöpönäiti kun nyt jo se plussa tuli! Tais tulla aika yllätyksenä, mutta siis uupeaa ja hienoa!! Onnea paljon odotukseen!
Ja toivottavasti Ennaninin haamu kanssa vahvistuu, peukku pystyssä, ilmoitappa heti mitä testi kertoi huomenna!
Mä odotan sitä ovisplussaa.. olin ihan varma et se olis tullut tänään, et huome oltais päästy inssiin.. mut negaa näytti.. nyt pelkään et jos alotin testaamisen liian myöhään, ku alotin vasta lauantaina.. en toistamiseen kyl halua jättää kiertoa välistä, ku vihdoin oltais siihen ekaan hoitoon päästy!!
toivottavasti huomenna sit tulis plussa niin päästäis tiistaina käsitöihin :D!
Plussa tuli todellakin täytenä yllätyksenä! En kyllä varautunut ettei tule yksiäkään menkkoja välissä. :) Pääsen tiistaina ultraan, juurikin sen keskenmenon ja sen takia ettei kuukautisia kerennyt tulemaan. Silloin nähdään missä mennään. Jännää. :) Kerron teille sitten miten meni...
Plussatuulia kaikille!!
No niin, lisäilen sissin vielä.. Onpa ollut kuuma päivä, ihanaa! Kaikki on ilmeisesti rannalla ku ei kirjotteluita ole tullut :) Hyvä niin, saataspa hyvät rusketukset!
Vanilla
Esittelyt:
Nimimerkki: Cherrypie
Iät: minä 21, mies 23
Esikoinen: 03/10
Yritys aloitettu: 02/11
Nimimerkki: fibsu
Iät: minä 33, mies
Esikoinen: 11/09
Iät: minä 36, mies 33