Minkä näistä haluaisit lahjaksi, jos pitäisi valita?
Kyseessä valmistujaislahja 30 + perheenäidille:
1. hieno kukkakimppu ja kuoharipullo
2. Top Chef-voittajan Akseli Herlevin kirja Täydellä sydämellä + viinipullo
3. Pentikin luonnonvaalea keraaminen sydänlautanen Vanilja-kuosilla, johon voi laittaa esim. kynttilän.
4. pellavainen kauratyyny, pari Pentikin käsipyyhettä + 2 Pentikin ruusun mallista saippuaa kauniissa paketissa
ÄÄNESTYS PYSTYYN! Huomenna lahjaostoksille...
Kommentit (31)
Kaikki ovat kaapinperukkakrääsää.
Ykkösvaihtoehto siedettävin.
1. miellyttää eniten, kakkonenkaan ei huono.
niistä pääsee eroon jos ei tykkää kerätä tavaraa ympärilleen, tuskin menee kovin pieleen tuo lahja, jos siis tunnet henkilön hyvin. Nro 2 on hyvä lahja. Mulle kävis kaikki ja tyytyväinen olisin :)
se olisi itseasiassa oikein mieluinenkin lahja!
Ja plussaa siitä, että on sellainen lahja joka ei jää nurkkiin tarpeettomana pyörimään :)
siksi, että meillä on sarjaa todella paljon. Ei ole suosikkini kuitenkaan, mutta mies tykkää. Mieluiten viinipullo ja tekstiili, mutta et ehdottanut sitä.
just nuo vaihtoehdot? Onko tuon ikäinen valmistuja jotenkin huonompi tai alempiarvoisempi kuin nuorempi?
en ole koskaan käsittänyt noita viini/viinalahjoja.. Kukkakimppu tosin kelpaa aina!
nro 1, tai 2 riippuen olisko kirjassa tavalliselekin pulliaiselle ohjeita, vai onko kaikki kurmeeta. Pentik on yökkiä, ja kirppikselle menis kyllä joku yksittäinen kynttilänalunen. Kauratyyny samaten.
on parhaat vaihtoehdot mun mielestä.
mutta nro 2 kelpaisi myös. Haluaisin itse lahjaksi jotain "häviävää".
olen koulut käynyt kokki, en ole ikinä vaan kokin ammatissa ollut, mutta kiinnostunut paljon uusista ravintoloista ja kokkikilpailuista.
Tykkäsin koko ohjelman ajan Akselin työstä, just samanlaista mitä minä ajattelen, hän vaan osaa tehdä, mä korkeintaan ajatella.
Jos kuukausiansiot olisivat vähän paremmat voisin ostaa kirjan itselleni.
Kesällä menen kirpparille ja jos saan paljon rahaa, aion sitten kirjan ostaa.
Onko tuon ikäinen jotenkin huonompi tai alempiarvoisempi kuin nuorempi? Nuo vaihtoehdot sen vuoksi, että tiedän lahjan saajan pitävän Pentikin tuotteista sekä ruoanlaitosta ja kukista. Muitakin ehdotuksia toki otetaan vastaan, max hinta 35 egee.
ap
ihan hukkaan menis sun rahat, jos mulle oot noita tuomassa
- lupaus lastenvahtina toimimisesta
- lahjakortti kosmetologille/jalkahoitoon tms.
Jos noista sun ehdottamista olisi pakko valita niin 2. Kuoharipulloa ja kukkaa ei missään nimessä, niin persoonatonta.
Inhoan kaikkea Pentik-härvellystä.