Huono päivä tänään :(
Olen viimeisilläni raskaana ja maha on valtava. Olen kyllä hyvin hoikka ja mahasta näkee heti, että se on raskausmaha eikä läskiä. Pinkeä pallo joka sojottaa eteenpäin. Muualta vartalosta olen hoikka.
Kävelin kauppaan ja ostin pari pikkujuttua, ne maksoivat 1,20 e.
Ajattelin maksaa 10 sentin kolikoilla kun lompakko oli täynnä niitä, minusta nekin on rahaa ja kun ostaa jotain pientä, on ok maksaa niillä, siis minun mielestäni. Ojensin kolikot kassaihmiselle ja tämä sanoi nyrpeällä äänellä ja naamaansa väännellen "Voi Jumala." Tuntui kurjalta.
Sitten kävelin kotiin, olin kävelytiellä ja ohitseni ajoi hitaasti auto. Kuulin, että joku huusi autosta miehen äänellä "Söisit vähän vähemmän!!!"
En katsonut sinne päin, esitin etten kuulisikaan sitä. En halunnut antaa sille iloa että olisin kuullut ja pahoittanut mieleni.
Hän tarkoitti varmaan pyöreää mahaani, mutta kyllä siitä näkee että se on raskausmaha. Ehkä se oli vaan vitsi.
Minulle tuli kuitenkin paha mieli.
Ihan tyhmä päivä tänään. Hormonit taitaa olla sekaisin. Tänään on laskettu aika eikä mitään synnytykseen viittaavaa tapahdu.
Äh :(
Kommentit (7)
Tänään on kai jokin hormonipäivä kun melkein kaikki itkettää. Minäkin kyllä pidän masustani, se on oikein hauska ja sitä tulee varmasti ikävä kun se katoaa :)
Kiitos sinulle!
pikkupojat koittaa saada viehättävänä pitämänsä tytön huomion juuri typeriä huutelemalla.
Ehkä tuo oli jämähtänyt sinne pk-tasolle, ja halusi sinun huomaavan itsensä. Tsempit loppuraskauteen ja vauva-arkeen.
Tuosta huutelijasta älä myöskään välitä, ehkä on tuhkamuna eikä saa ketään raskaaksi.
Halaus!
Se miesten huutelu oli vitsi, varmaan just siksi kun olet hoikka ja iso pallo edessä. Läskit ei ole ns niin koomisen näköisiä raskaana, eikä niille muutenkaan miehet huutele.
Kassaämmä oli pönttö, raha kun raha
ja tökerö kommentti elämäänsä tympääntyneeltä kassalta. Sulla on kuule kaikki paremmin: vauva tulossa, hoikka kroppa eikä edes tarvetta aukoa päätä tuntemattomille. Parempaa iltaa!
Selittelet liikaa senttejä ja pennejä ja nyrpeitä ilmeitä. Kirjoitat liian seikkaperäisesti ollaksesi tuohtunut.
Se provopulainen.
halit sulle, olen sulle kateellinen masustasi!!! ;)
minäkin tykkäisin vielä sellaisesta, mutta kiintiö (3) on jo täynnä :/