Äitiys- ja vanhempainvapaita ei tule rahoittaa verovaroin.
Jokainen joka haluaa lisääntyä, olkoon omalla kustannuksellan poissa työelämästä niin kauan kuin haluaa, mutta siitä ei pidä rahaa saada.
Kommentit (19)
Säästät palkastasi ja olet kotona niin pitkään kuin säästöilläsi kykenet. Eikä tarvitse rahoittaa muiden äitien sikiämistä.
jokainen itse, jos huvittaa löysäillä vanhana.
Mitä niillä veroilla saa sitten maksaa?
voidaan sitten lopettaa opintotuet. Kaikki ottamaan lainaa vaan, ja niillä rahoittaa kaikki opiskelut! Siitähän se riemu irtoaakin, kun veroista ei sitten olekaan mitään hyötyä...
koulujen,sairaaloiden, yleisradion, yms. elämisen mahdollistavien rakenteiden toimimista. Yksilö tulkoon toimeen omillaan, ei siihen pidä verorahoja haaskata.
käyttäkööt ne joilla vara maksaa vakuutusmaksuja.
niitä uusia veronmaksajia tulisi, jos ei tuettaisi lapsen tekoa?
Ne sikiävät keillä on siihen varaa ja he myös maksavat veroja palveluista joita enimmäkseen itse käyttävät.
Lakatkaa nyt tämmösen paskan jauhaminen! Kyllä niitä lapsia täytyy tähän maahan tehdä, että saadaan lisää niitä veronmaksajia ja eiköhän noi rikkaat saa jo ihan kaiken muutenkin niin ei niille tarvi yksinoikeutta antaa lasten tekoon! Huhhuijaa tätä kommentointia täällä!!
Veroilla tulisi rahoittaa ainoastaan tieverkostojen koulujen,sairaaloiden, yleisradion, yms. elämisen mahdollistavien rakenteiden toimimista. Yksilö tulkoon toimeen omillaan, ei siihen pidä verorahoja haaskata.
Mä en tarvi teitä, koska en aja autoa. Jalan pääsen polkujakin pitkin. Jos joku haluaa ajaa autolla, niin maksakoon tiemaksuja.
Kouluja nyt ehkä vois rahoittaa, muttei yhtään peruskoulua pidempään. Maksakoon itse tai ottakoot lainaa ne, jotka haluaa jotain ammattia opiskella.
Sairaalat joutaa yksityistää, kyllä joutaa ihmiset maksaa niistä palveluista.
Yleisradiota en tarvi ollenkaan, en kato televisiota enkä kuuntele radiota.
Verovaroilla saisi maksaa ainoastaan kansaneduustajien ja pakollisen minimivirkamieskunnan palkat.
Kyllä niitä lapsia täytyy tähän maahan tehdä, että saadaan lisää niitä veronmaksajia
lasten syntyvyyttä pitäisi itseasiassa rajoittaa, että tämän pallon kantokyky pysyisi edes jotakuinkin realistisessa suhteessa sen elätteihin.
Tyhmää, että mun verorahoilla pidetään yllä tieverkkoja, vaikka meiltä pääsee kävellen kaikkiin tarpeellisiin paikkoihin.
En myöskään ole koskaan sairas ja silti kaupungissamme on JULKINEN sairaala, OMG!
Ja voitteko uskoa? Kuulin, että yliopistoissa koulutetaan vieläkin opettajia, vaikka minä osaan jo lukea!! Siis ihan verovaroin ja saavat vielä opintotukeakin. Siis ihan sikanoloa!
Eläkkeistä olen todellakin sitä mieltä, että ensimmäisenä leikkuriin vaan. Joilla ei ole varaa elättää itseään, niin kuolkoon pois.
Veroilla tulisi rahoittaa ainoastaan tieverkostojen koulujen,sairaaloiden, yleisradion, yms. elämisen mahdollistavien rakenteiden toimimista. Yksilö tulkoon toimeen omillaan, ei siihen pidä verorahoja haaskata.
Mä en tarvi teitä, koska en aja autoa. Jalan pääsen polkujakin pitkin. Jos joku haluaa ajaa autolla, niin maksakoon tiemaksuja.
Kouluja nyt ehkä vois rahoittaa, muttei yhtään peruskoulua pidempään. Maksakoon itse tai ottakoot lainaa ne, jotka haluaa jotain ammattia opiskella.
Sairaalat joutaa yksityistää, kyllä joutaa ihmiset maksaa niistä palveluista.
Yleisradiota en tarvi ollenkaan, en kato televisiota enkä kuuntele radiota.
Verovaroilla saisi maksaa ainoastaan kansaneduustajien ja pakollisen minimivirkamieskunnan palkat.
tiedotuskäyttöön, ei viihdekäyttöön. Näin rauhan aikana yleisradioverkkoa käytetään viihteeseen, mutta kriisitilanteita varten sitä ylläpidetään.
laitetaan sitten ensimmäisten joukossa rintamalle ja siivoamaan jos ydinvoimala poksahtaa.
yhtiöistä, jotka ylläpitävät kännykkä- ja nettiverkkoja. Kännykät ja netit pois niiltä, keillä ei ole varaa veroja maksaa.
Yleisradioverkko onkin tarkoitettu kriisitilanteiden
tiedotuskäyttöön, ei viihdekäyttöön. Näin rauhan aikana yleisradioverkkoa käytetään viihteeseen, mutta kriisitilanteita varten sitä ylläpidetään.
Silti sillä on myös huomattavat kansan sivistämiseen ja muuhunkin kuin kriisitiedottamiseen liittyvät tavoitteet.
välttämättömän laitosruokailun sekä kierrätysvaatteet. Alkaa työnteko pikkuhiljaa maistumaan.
Nyt saan tuloistani laskettua äitiyspäivärahaa, josta maksan veroa.
Eli sovitaan, että olen kotona OMILLA rahoillani. Ok?