Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiys- ja vanhempainvapaita ei tule rahoittaa verovaroin.

Vierailija
03.06.2011 |

Jokainen joka haluaa lisääntyä, olkoon omalla kustannuksellan poissa työelämästä niin kauan kuin haluaa, mutta siitä ei pidä rahaa saada.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka haluaa lisääntyä, olkoon omalla kustannuksellan poissa työelämästä niin kauan kuin haluaa, mutta siitä ei pidä rahaa saada.

Nyt saan tuloistani laskettua äitiyspäivärahaa, josta maksan veroa.

Eli sovitaan, että olen kotona OMILLA rahoillani. Ok?

Vierailija
2/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät palkastasi ja olet kotona niin pitkään kuin säästöilläsi kykenet. Eikä tarvitse rahoittaa muiden äitien sikiämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen itse, jos huvittaa löysäillä vanhana.

Vierailija
4/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä veroilla saa sitten maksaa?

Vierailija
5/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan sitten lopettaa opintotuet. Kaikki ottamaan lainaa vaan, ja niillä rahoittaa kaikki opiskelut! Siitähän se riemu irtoaakin, kun veroista ei sitten olekaan mitään hyötyä...

Vierailija
6/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulujen,sairaaloiden, yleisradion, yms. elämisen mahdollistavien rakenteiden toimimista. Yksilö tulkoon toimeen omillaan, ei siihen pidä verorahoja haaskata.

Vierailija
7/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäkööt ne joilla vara maksaa vakuutusmaksuja.

Vierailija
8/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseksi.

Vierailija
9/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä uusia veronmaksajia tulisi, jos ei tuettaisi lapsen tekoa?

Vierailija
10/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sikiävät keillä on siihen varaa ja he myös maksavat veroja palveluista joita enimmäkseen itse käyttävät.

Vierailija
11/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt tämmösen paskan jauhaminen! Kyllä niitä lapsia täytyy tähän maahan tehdä, että saadaan lisää niitä veronmaksajia ja eiköhän noi rikkaat saa jo ihan kaiken muutenkin niin ei niille tarvi yksinoikeutta antaa lasten tekoon! Huhhuijaa tätä kommentointia täällä!!

Vierailija
12/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroilla tulisi rahoittaa ainoastaan tieverkostojen koulujen,sairaaloiden, yleisradion, yms. elämisen mahdollistavien rakenteiden toimimista. Yksilö tulkoon toimeen omillaan, ei siihen pidä verorahoja haaskata.

Mä en tarvi teitä, koska en aja autoa. Jalan pääsen polkujakin pitkin. Jos joku haluaa ajaa autolla, niin maksakoon tiemaksuja.

Kouluja nyt ehkä vois rahoittaa, muttei yhtään peruskoulua pidempään. Maksakoon itse tai ottakoot lainaa ne, jotka haluaa jotain ammattia opiskella.

Sairaalat joutaa yksityistää, kyllä joutaa ihmiset maksaa niistä palveluista.

Yleisradiota en tarvi ollenkaan, en kato televisiota enkä kuuntele radiota.

Verovaroilla saisi maksaa ainoastaan kansaneduustajien ja pakollisen minimivirkamieskunnan palkat.

Vierailija
13/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä lapsia täytyy tähän maahan tehdä, että saadaan lisää niitä veronmaksajia

lasten syntyvyyttä pitäisi itseasiassa rajoittaa, että tämän pallon kantokyky pysyisi edes jotakuinkin realistisessa suhteessa sen elätteihin.

Vierailija
14/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää, että mun verorahoilla pidetään yllä tieverkkoja, vaikka meiltä pääsee kävellen kaikkiin tarpeellisiin paikkoihin.

En myöskään ole koskaan sairas ja silti kaupungissamme on JULKINEN sairaala, OMG!

Ja voitteko uskoa? Kuulin, että yliopistoissa koulutetaan vieläkin opettajia, vaikka minä osaan jo lukea!! Siis ihan verovaroin ja saavat vielä opintotukeakin. Siis ihan sikanoloa!

Eläkkeistä olen todellakin sitä mieltä, että ensimmäisenä leikkuriin vaan. Joilla ei ole varaa elättää itseään, niin kuolkoon pois.

Veroilla tulisi rahoittaa ainoastaan tieverkostojen koulujen,sairaaloiden, yleisradion, yms. elämisen mahdollistavien rakenteiden toimimista. Yksilö tulkoon toimeen omillaan, ei siihen pidä verorahoja haaskata.

Mä en tarvi teitä, koska en aja autoa. Jalan pääsen polkujakin pitkin. Jos joku haluaa ajaa autolla, niin maksakoon tiemaksuja.

Kouluja nyt ehkä vois rahoittaa, muttei yhtään peruskoulua pidempään. Maksakoon itse tai ottakoot lainaa ne, jotka haluaa jotain ammattia opiskella.

Sairaalat joutaa yksityistää, kyllä joutaa ihmiset maksaa niistä palveluista.

Yleisradiota en tarvi ollenkaan, en kato televisiota enkä kuuntele radiota.

Verovaroilla saisi maksaa ainoastaan kansaneduustajien ja pakollisen minimivirkamieskunnan palkat.

Vierailija
15/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedotuskäyttöön, ei viihdekäyttöön. Näin rauhan aikana yleisradioverkkoa käytetään viihteeseen, mutta kriisitilanteita varten sitä ylläpidetään.

Vierailija
16/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan sitten ensimmäisten joukossa rintamalle ja siivoamaan jos ydinvoimala poksahtaa.

Vierailija
17/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtiöistä, jotka ylläpitävät kännykkä- ja nettiverkkoja. Kännykät ja netit pois niiltä, keillä ei ole varaa veroja maksaa.

Vierailija
18/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisradioverkko onkin tarkoitettu kriisitilanteiden

tiedotuskäyttöön, ei viihdekäyttöön. Näin rauhan aikana yleisradioverkkoa käytetään viihteeseen, mutta kriisitilanteita varten sitä ylläpidetään.

Silti sillä on myös huomattavat kansan sivistämiseen ja muuhunkin kuin kriisitiedottamiseen liittyvät tavoitteet.

Vierailija
19/19 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättömän laitosruokailun sekä kierrätysvaatteet. Alkaa työnteko pikkuhiljaa maistumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän