Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva kommentointi fb:ssa...

Vierailija
03.06.2011 |

Hitto että on alkanut keittää pari "kaveria" fb:ssa, jotka kommentoivat JOKAISTA statustani, linkkiäni ja kuvaani. No, toinen on jo rauhoittunut ja olemme edelleen tekemisissä vapaa-ajalla, joten hänen kommentointinsa on enemmän ok, mutta tämä toinen... Eks-työkaverini vuodelta kuokka ja kirves, emmekä missään nimessä olisi vapaa-ajalla tekemisissä, vaikka olisimme vieläkin samassa työpaikassa. Sellaista muka pikkunasevaa ja nokkelaa kommentointia, vaikka k.o. henkilö ei todellakaan saisi yksin ruutia keksityksi. Yleensä olen sitä mieltä, että Fb idea (kun kerta on sos. media) on juuri siinä, että seinä rakentuu toisten kommenttien mukaisesti, mutta en ymmärrä sitä, ettei tajuta sen vertaa, että aivan jokaista tietyn henkilön juttua tule kommentoida. Itsellänikin tulee mieleeni mitä milloinkin toisten jutuista, mutta todellakaan en kehtaa laittaa samoille henkilöille kommentteja kovin usein, minusta se on idioottimaista, varsinkin silloin, jos ei olla tosi hyviä kavereita muutenkin. Eikö noita ikikommentoijia hävetä, kun tai jos katsovat jonkun seinää, ja jokaisessa helkkarin kohdassa näkyy oma pärstä? Taidan poiketa periaatteestani ja lukita muutamalta kommentointioikeudet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistele niitä kommentteja sitä mukaa kun niitä laittaa, ainakin sieltä täältä. Tuskin se itsekään muistaa, mitä on kommentoinut ja kenelle, ei siis varmaan huomaa, jos poistelet niitä.

Mulla on ex-työkaveri, josta olen saanut käsityksen, ettei sillä muuta elämää ole kuin FB. Tai on, mutta kaikessa FB on mukana, päivittää statusta monta kertaa päivässä (olen jo poistanut näkyvistä) ja kommentoi joka paikkaan. Ärsyttää, kun jos laitan kuvia tai kirjoitan jotain, niin aina on tämän kaverin tykkäys siinä alapuolella. Ihan sama mitä laitan niin aina tykkää. Huoh. En ole vielä kehdannut poistaa tätä tyyppiä koska oli tarkoitus, että käymme kahvilla silloin tällöin, kun työpaikkaa vaihdoin. Mutta eipä huvita enää, koska kaikki kahvikeskustelummekin olisi kohta FB:ssä ja muutenkin on alkanut tulla aika idiootti kuva tuosta kaverista. Taidankin poistaa samantien...

Vierailija
2/3 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitää olla sellaisia kaverilistalla, joita ei edes kiinnosta nähdä, tai ei kestä kommentteja? Te ootte vissiin juurikin niitä pellejä, joiden kaverilistalla on 700 tyyppiä ihan vaan siksi, että vaikuttaisitte tosi suosituilta... Kato kaikkia pikkuserkun kaiman ex-tyttöystäviä ei tarvii hyväksyä kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ketään haittaa, jos joku kommentoi toisten tekemisiä fb:ssä ihan hyväntahtoisesti? Ilmeisesti ex-työkaverisi haluaa olla kanssasi tekemisissä, kun niin ahkerasti kaikesta tykkää ja kaikkea kommentoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi