Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila&huussi. KUKA maksaa ne kalliit huonekalut ja pihan laiton ?

Vierailija
03.06.2011 |

Joutuuko ohjelmassa oleva perhe itse maksamaan kaiken ? Tuntuu että joka kohteeseen laitetaan ä-l-y-t-t-ö-m-ä-n kalliita design huonekaluja pihalle - mökille. Ja muutenkin näyttää "uudistukset" tosi kalliilta ja vähän turhankin hienolta

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelutyön he saavat ilmaiseksi.

Vierailija
2/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai sitä jokainen tietää että rahalla saa vaikka mitä. Olisi mielenkiintoisempaa, että vanhasta tehtäisiin uutta / uudistettaisiin halvalla ja vähällä rahalla. Siten jokainen saisi jotain ideoita itselleenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajilla ei selvästikään ollut paljon rahaa, kun huonekaluja lähinnä siirreltiin ja verhoja vaihdeltiin. Mä ainakin olin tosi pettynyt siihen muutokseen.

Vierailija
4/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta he antavat etukäteen budjetin, jonka rajoissa on toimittava. Ei siis tule yllättäen mitään miljoonalaskua, vaan siitä on sovittu jo etukäteen :)

Vierailija
5/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa piennelle ja aika vaatimattomalle mökilleen useiden tommien arvoiset huonekalut ?

Ihan uskomattoman ääliö ohjelma. Fakt aon se kyllä että ihan varmaan omistajat saavat paljon alennusta tavaroista ja materiaalista, koska firmojen nimet ovat niin näkyvästi esillä

Vierailija
6/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökkejäkin paremman näköisiksi. Mä en ole ikinä tajunnut tätä suomalaista junttiutta, että mökille viedään omat ja sukulaisten hylkäämät huonekalut. Mä ainakin rentoudun mökillä ja tykkään, kun on mukavat paikat löhötä eikä ympärillä ole jotain puhkikuluneita, erivärisiä ja näköisiä huonekaluja vanhoine tekstiileineen.

Vierailija
7/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökkejäkin paremman näköisiksi. Mä en ole ikinä tajunnut tätä suomalaista junttiutta, että mökille viedään omat ja sukulaisten hylkäämät huonekalut. Mä ainakin rentoudun mökillä ja tykkään, kun on mukavat paikat löhötä eikä ympärillä ole jotain puhkikuluneita, erivärisiä ja näköisiä huonekaluja vanhoine tekstiileineen.

Meillä on siksi vanhemmat huonekalut jne mökillä,jos olisi loputtomasti rahaa niin toki kaikki olisi uutta ja kallista ja hienoa.

Vierailija
8/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sohva esimerkiski maksaa pari TONNIA. Paljon halvemmallakin olisi saanut siistin polyrottinkisohvan...

Vierailija
9/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi loputtomasti rahaa niin toki kaikki olisi uutta ja kallista ja hienoa.

Mä kun ajattelen myös ympäristöä.

Vierailija
10/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain lainattua rekvisiittaa.

Vierailija
11/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos varustus alkaa olla parempi kuin kotona.

tuo sohva esimerkiski maksaa pari TONNIA. Paljon halvemmallakin olisi saanut siistin polyrottinkisohvan...

Vierailija
12/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjosi enemmän ideoita, jotka oli toteutettavissa monella eri budjetilla. Jotenkin nyt tulee väkisinkin olo, että mökkeily on vain niiden puuhaa, joilla on paksu lompakko. Ja ne teennäiset rapujuhlat yms. *huokaus*. Sori vaan, mutten tykkää tästä uudesta formaatista yhtään.

Vierailija
13/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain lainattua rekvisiittaa.

Yhdet tuttavat olivat mukana tuossa ohjelmassa, työt he maksoivat itse ja ne kalusteet jotka halusivat pitää. Loput kalusteet sitten olivat liikkeiltä lainassa kuvausten ajan.

Vierailija
14/15 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos "asikas" ottaa muutoskohteeseen tavaroita tm. juttuja paikasta X niin saa reippaan alennuksen koska ko. firma saa näkyvyyttä.

Ja joskus nuo myös stailataan, eli esim. kalliita tyynyjä tmv. mutta ne eivät jää asiakkaalle ellei hän niitä halua. Eli laitetaan vaikkapa sohvalle 10kpl 50€/kpl tyynyjä ja asiakas sitten voi olla ottamatta niitä ja ostaa itse tilalle 10€/kpl tyynyjä.

Vierailija
15/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja maksaa ja ostaa tilpehöörit itse, jos ne tahtoo. Budjetin omistaja on määrännyt etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi