Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kenen fiktiivisen hahmon kanssa menisit naimisiin?
03.06.2011 |
Itselleni tulee mieleen, vaikka kuinka yrittäisin miettiä muita, Jaque (tai miten kirjoitetaankaan) Jardin Salkkareista. Varakas, omistaa viinitilan, meikkifirman, on kansainvälinen, ja ihan ok näköinen. Ainut paha puoli olisi kamala ex-vaimo, Isabella :D
Ulkomaisista voisin olla James Bondin heila, ei olisi ainakaan tylsää, mutta ei taitais olla kestävää. Tätä pitää ehkä vielä miettiä...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta itse ottaisin silti Kirbyn Lipstick Junglesta. Oih :)