Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras meikkivoide?

Vierailija
03.06.2011 |

Mieluten joku edullisempi, sekaiholle tarkoitettu.

Mulla ollut käytössä 50e maksava HelenaRubinsteinin meikkivoide, mutta nyt alkaa kasvot olemaan sen verran ruskettuneet, jotta pitäis vaihtaa astetta tummempaa versioon ja tällä hetkellä ei ole varaa pistää siihe viittäkypmppiä.

Pitäis olla mahdollisimman kevyt, en halua mitään raskasta naamiota. Toi HR on kyllä vaan todella hyvä tuote, pakko mainostaa jos joku etsii sekaiholle sopivaa tuotetta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 1,5v käyttänyt nyt mineraalimeikkiejä enkä aio koskaan eneää palata "tavallisiin" nestemäisiin meikkipohjiin. Mulla on normaalin peruspohjani lisäksi tumma pohja ja sekoitan noista aina sen hetkisen rusketuksen mukaan täydellisesti sopivan sävyn. Itse tykkään monia kokeiltuani eniten Everyday Mineralsin, Sassy Mineralsin ja Essentia Naturalen (suomalainen) mineraalipohjista.

Vierailija
2/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oriflamen ihonsävyjä jäljittelevä meikkivoide. Ovh 21€ ostan yleensä kun tarjouksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen levittänyt siveltimellä niin ei tule niin paksua kerrosta.Hyvä kesät,talvet.Alle 20 euroa.

Vierailija
4/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wonder finish. Peittää ihan tarpeeksi, ei ole raskaan näköinen iholla. Hinta on 10e kieppeillä. Itse olen joskus kahdesta eriväristä sekoittanut sopivaa jos ei meinaa just oikeaa sävyä löytyä.

Vierailija
5/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mineraalimeikkipuuteri kuivalle ja nelikymppiselle iholle? Vai tuleeko ihosta kuiva ja juonteikas?

Vierailija
6/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella rasittava iho. Paksuista meikkivoiteista en tykkää ja ne tukkivat ihon, joten suosin kevyempää plus puuteria. Lumenen meikkivoiteet ovat olleet aika turhia, eivät kestä. Max Factorilta löysin omani, Xperience-meikkivoide on loistava hinta-laatu -suhteeltaan. Päälle vähän puuteria ja pärjää koko päivän pienellä paikkailulla. MaxFactorilta toinen lemppari on se kullanvärisessä rasiassa oleva meikkipuuteri, jolla saa tosi nopeasti siistin meikkipohjan. Ihan loistotuote, tosin minulla lähinnä kesä-syys -käytössä, koska talvella ja keväällä olen liian kalpea vaaleimmankaan sävyn käyttäjäksi.

Tuossa Karkkipäivä-blogin luonnehdintaa meikkivoiteesta, kannattaa klikata jutun alta "meikkivoiteet"-kategoriaa ja katsoa, löytyykö sieltä jotain mielenkiintoista: http://karkkipaiva.indiedays.com/2010/12/05/max-factor-xperience-meikki…

Vierailija
7/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nappivoide myös kuivalle iholle.

JOS sulla ei kuitenkaan riittä budjetti siihen (kallistahan se on), niin kuinkas olisi Lumenen Premium Beauty? Parikymppiselle vähän turhan hoitava, mutta keski-ikää hipovalle nelikymppiselle jo oikein hyvä voide.

Vierailija
8/8 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan parhaan lopputuloksen kun levitän ohuen kerroksen ja irtopuuteria päälle.

Päivän mittaan lisäilen puuteria tarpeen mukaan. Kestää koko päivän siistin näköisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän