Miksi naiset olettavat, että miehet ei osaa laittaa ruokaa ja tehdä kotitöitä?
Jos ei osattaisi, niin me vapaaehtoisesti sinkut velamiehet olisimme sukupuutossa.
Minusta kotityöt ei ole ollenkaan raskaita, kuten jotkut naiset väittävät.
Kommentit (14)
Monet lakkaa osaamasta kun muuttaa naisen kanssa yhteen.
Niin. Kyllä ainakin minun mieheni osaa kokata ja tehdä kotitöitä. Miksi olisin ottanut vaivoikseni miehen joka ei osaa, halua tai kykene arjen perushommiin. On kaupan päälle vielä hyvä aviomies ja hyvä isä.
Riippuu ehkä sukupolvesta, mutta minulla oletus oli että mies hallitsee kodin huollon perusasiat, kuten siivouksen ja ruuanlaiton.
Mutta jotenkin nämä asiat kuitenkin jäävät naiselle tehtäväksi vuosien kuluessa.
Koska naisille ei koskaan kelpaa tai riitä miehen tekemä kun se ei ole juuri niin tehty kun nainen on tottunut ja mikään muu ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Koska naisille ei koskaan kelpaa tai riitä miehen tekemä kun se ei ole juuri niin tehty kun nainen on tottunut ja mikään muu ei kelpaa
tässähän se perimmäinen syy on!
Nuoret naiset ei edes halua siivota tai laittaa ruokaa, kun feministeinä luulevat, että se olisi väärin. Nuorten naisten asunnot on sekaisia, likaisia ja pölyisiä. Syövät ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut samaa miesvihaa. M27
Ei se ole miesvihaa. On paljon miehiä, jotka eivät osaa, varsinkin vanhemmissa sukupolvissa eli keski-ikäisissä ja vanhemmissa. Nuoremmat onneksi osaavat, ja monta kertaa paljon paremmin,kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ei edes halua siivota tai laittaa ruokaa, kun feministeinä luulevat, että se olisi väärin. Nuorten naisten asunnot on sekaisia, likaisia ja pölyisiä. Syövät ulkona.
Joillakin on. Enemmän olen nähnyt todella sotkuisia miesten asuntoja.
Mie oon taituri keittiössä, kaikki menee ja teen vielä kotityötkin oikeasti innolla, tykkään puhtaudesta. Silti koen samaa vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on naisten tapa alistaa miehiä, mikään ei kelpaa. Narsismin eräs esiintymis muoto, kun ei pysty parempaan.
Eihän naista ole pakko huolia. Poikkeaa maksullisella ja hoivaa luksusnukkea.
Taitaapi olla aika pitkälle boomereiden ongelmia. Jo GenX uroksista suurin osa osasi tehdä kotitöitä ja laittaa ruokaa.
Mitä väliä kun ette niitä kotitöitä parisuhteessa tee.
Minä en oleta mitään. Kahdessa pitemmässä parisuhteessa olleena, voin ihan havaintojeni perusteella sanoa että, ei miehiä kiinnosta kodinhoito millään tavalla.
Olen kohdannut samaa miesvihaa. M27