Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas hyvän huomenen toivotus...

Vierailija
03.06.2011 |

Näin äitiäni aamulla. Sen sijaan että olisi sanonut Huomenta! Onpa kiva päivä ja lämmintä taas tulossa jne.

Niin sanoikin ihan ensimmäiseksi "Kyllä sinä sitten olet lihava, nyt kun on kesävaatteet päällä niin sen oikein huomaa. Sinä kyllä et edes yritä laihduttaa!"

Siis onko normaalia, että teille muille jotka olette lihavia tälla tavalla tullaan asiasta sanomaan, ihan ensimmäiseksi, ei edes tervehditä?

Olen kyllä hieman tankero, 172cm ja 78 kg, tiedän itsekin. Silti toivoisi joskus äidiltä edes vähän hitusen käytöstapoja.

Ihan vaan töksäytti ensimmäiseksi kun nähtiin, kävi heti haukkumaan.

Vaatekoko on 46, äidillä on 36. Huoh... Miten teidän muitten lihavien, joilla on hoikka äiti, niin haukkuuko teidän äitinne painoanne?

Mulla on ikää kohta 40 ja äiti on jo eläkkeellä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama tilanne, mutta piti vaan kommentoida. Isoäitini oli kyllä sellainen, että haukkui äitiäni aina läskiksi. Vaikka joskus olikin ehkä vähän aihetta, mutta kyllä se on törkeetä haukkua noin. Siinä nolostuu kaikki paikalla olijat. Sikamaista suorastaan!

Vierailija
2/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 1 cm pitempi ja 3 kg painavampi, enkä kyllä koe olevani lihava... Ehkä vähä "tankero" =DDD Kyllä nyt ongelma taitaa olla siinä mammassa... Huono itsetunto? ja sitä omaa egoa on tieten hyvä pönkittää sua haukkumalla. Ikävä äiti-ihminen, mutta koita olla välittämättä. Ja mun äiti on kuollu mutta luulen että se oli vähä samanluontonen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mitat 170cm 78kg ja käytän kokoa 40.

Vierailija
4/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, äitini ei. Saan jatkuvasti kuulla kuinka minulla varmasti on milloin mikäkin syömishäiriö, miten kamalaa on että "luut törröttää" ja varmasti jälkikasvukaan ei saa ikinä tarpeekseen syödä, kun eivät myöskään ole pulleita. Miehen ja minun suvussa molemmin puolin porukka on hoikkaa, äitini vain valitettava poikkeus.

Voimia ap, tiedän miten oman äidin piikittely voi satuttaa ja loukata. Yritä antaa noiden puheiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
5/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että äitini haukkuu minua läskiksi silloinkin kun ympärillä on ihmisiä, jotka ovat oikeasti tosi lihavia, tyyliin yli 100 kiloa.

Kerrankin oltiin meillä ja oltiin käymässä kahvipöytään. Äitini sanoi minulle kaikkien kuulleen, että älä sinä mene tuohon tuoliin istumaan, kun olet niin lihava ja se se on hetala tuoli...

Oli kiva olo, siinä oli pöyrän ympärillä kaksi naista, jotka katsoivat aika pahasti, molemmat minua paljon isompia.

ap

Vierailija
6/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 46. Lantionympärys on 116 cm.

Puseroissa menee koko 42.

ap

Vierailija
7/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa enemmänkin etäisyyttä. Kerran kuussa tuollaista ihmistä jaksaa, ei useammin.

Vierailija
8/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihot tuosta nykyisestä. Hän ei osaa kanavoida sitä kai mitenkään muuten kuin tuollaisilla töksäytyksillä.

(Vaatekokosi kyllä kuulostaa huimalta noihin mittoihin verrattuna. Olin itse 175 cm ja 82 kg ja käytin kokoa 44.)

Minulle tuollainen vastaava töksäytys tehosi. Olin noissa yllä mainituissa mitoissa kun rakas, aina niin kohtelias isäni tokaisi "olet kyllä aika tuhdissa kunnossa, älä anna itsesi enää lihoa". JA lisäsi että sanoo sen ihan rakkaudesta minuun ja omaksi parhaakseni.

Loukkaannuin verisesti. Mutta samalla oivalsin, että en todellakaan halua enää lihoa. Nyt olen 71 kg ja olo on parempi.

Ilmeisesti sinäkin otit tuosta kommentista itseesi kun tännekin avauduit :) Laihduta, älä äitisi vuoksi, vaan itsesi.

:)

Vierailija
9/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa aina äiti jaksaa muistuttaa et voisit laihduttaa, kamalan näköistä kun on noin pyöree maha. Mulla siis vuosi synnytyksestä ja olen jo saanut 20kg pois niin äitiä sitten häiritsee noi 6kg mitkä on vielä tiputtamatta......

Vierailija
10/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää aivan samanlaisia kommentteja. äiti ehkä vähän hienovaraisempia mutta isäni esittää juuri samanlaisia arvioita. olen 168cm ja paino lienee jotain 95 kg, joten oikeassa ovat ja tiedän että sanovat juuri siksi kun ovat huolissaan terveydestäni. eipä se silti kivalta tunnu. joskus ajattelen että olisi heille oikein kun saisin anoreksian. ei noin rumasti tartteis sanoa vaikka huolissaan onkin.

Vierailija
11/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA kommentoi painoani,oli sitä sitten liikaa tai liian vähän

Vierailija
12/12 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa aina äiti jaksaa muistuttaa et voisit laihduttaa, kamalan näköistä kun on noin pyöree maha. Mulla siis vuosi synnytyksestä ja olen jo saanut 20kg pois niin äitiä sitten häiritsee noi 6kg mitkä on vielä tiputtamatta......

laittaa pituus ja paino eli 162/61

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän