Motivaatio hiipuu, kilot ei, hjälp...
Ruokaryhdistäytymistä takana kolmisen viikkoa, kiloja saman verran. Tahti putoamiselle on ollut ihan hyvä, tiedän, mutta nyt meinaa iskeä uskon puute... Luulen, että tämä 3-4 viikkoa on yleensä ollutkin mun maksimiaika, kun jaksan tsempata, sitten annan olla. Ja kun "annan olla", niin ei se paino yleensä nousekaan, mutta kun mä haluaisin niin vielä jatkaa. Jotenkin vaan kaipais lisämotivaatiota.
Paino nyt 72, lähtöpaino 75. Jo vuosia paino on vaihdellut 71-76 välillä, pientä jojoilua siis, kun jaksan pudottaa joitakin kiloja, sitten jätän, ja ajan kuluessa se hivuttautuu taas sinne 75 kiloon ja ryhdyn taas urakkaan. Nyt kun jaksaisi pudottaa vielä jonnekin 68 kiloon!
Lipsahtaminen tapahtuu hitaasti, en siis saa mitään mässykohtauksia, mutta ei vaan jaksa enää kiinnittää niin huomiota. Hiilaritietoisuus toimii mulla parhaiten, mutta kun ne puurot ja pastat on niin helppoja ruokia... Ääh, kiikun kaakun koko homma, mistä motivaatiota! :D
Puristelen läskejäni ja mietin itseäni bikineissä, no hyi, mutta ei siitä sen suurempaa apua ole. Blaah.
Kommentit (23)
Minusta on lähinnä pilkunnussimista jos painaa n. 73 kiloa ja haluaa painaa 68 kiloa.
Itse olen alle 160-senttinen "hukkapätkä" ja joo-o, mulla viisi kiloa ei tosiaankaan ole pilkunnussimista, vaan 10% ihannepainosta.
Monet kaverit valittaa, kuinka se viisi viimeistä kiloa on vaikeinta pudottaa. Mulla se on samalla viisi ensimmäistä. Ja tiukassa istuu, mutta laitan sen lähtemään vaikka väkisin...
Olen tosin 175cm pitkäkin joten en nyt NIIN läski kuitenkaan mutta silti ärsyttää.10kg kun saisi pois..
Paino 72,4 kg. Ei taas nappaa yhtään, vaikka pitäis... Kriittiset päivät! Viikonlopun olin reissussa, en syönyt tosiaankaan paljon, mutta kylläkin hiilaripitoisesti. En kyllä jaksa uskoa että se vaikuttaisi noin reippaasti, kai sitten jotenkin "huomaamatta" (tiedättehän... :p ) on tullut syötyä kaloreita liikaa. Mutta rehellisesti, söin kotiruokaa (en ottanut missään vaiheessa lisää) ja paljon salaattia myös, kahdella aterialla söin pienet annokset kiisseliä ja yhden palan kermakakkua. Ylimääräisiä joo, mutta ei kai noista pitäisi paino ihan vallan nousta tuon 0,4 kg!?
Mistä hemmetistä tsemppi päälle... :(
Ap