Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies hakkas mut äsken ja pisti asunnon paskaksi

Vierailija
02.06.2011 |

ei ole voimia lähteä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee elämälle jotain, tuo ei kuulosta hyvälle. Kaikki vaan pahenee. Itse olen elänyt samassa tilanteessa, mutta järki voitti ja muutin lapseni kanssa omaan asuntoon, nyt on rauhallista eikä tarvitse enää pelätä, elämä on ihanaa. Jos teillä on lapsia niin sitä suuremmalla syyllä lähde pois, tuollanen tappelu on lapsille raskasta sekä vie sinulta energiaa jota tarvitset lasten kanssa touhuiluun.

Vierailija
22/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-12 vuotiaana tommosta touhua. Ei ollut mun isä kyllä kyseessä. 2 eri miestä ja yhteensä neljä vuotta äiti sai säännöllisen epäsäännöllisesti turpaansa. Sitten muutettiin ja mutsi sanoi ettei huoli enää ketään. Treffeillä on kai käynyt sen kummemmin en tiedä, mutta lättyynsä ei ole enää ottanut, eikä kotia leikkinyt kenenkään kanssa.

Ei se ole lapsellekaan kiva katsoa kun vieras äijä lyö omaa äitiä. Varmaan vielä kamalampaa jos se lyöjä on oma isä! Lähde pois ja jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut kuunnella vastaavaa valitusta, kun ei ottanut vastaan yhtään neuvoa. Itse tiesi oman parhaansa ja pysyi miehen hakattavana lapsen kanssa. Rahaa kinusi, kun ne loppui, enpä antanut, kun kerran ukko joi kaiken. Mitä minä sitä ylläpitäisin?

Ukko sai sitten lopulta lopputilin ja joutuivat myymään talonsa. Lakkasin vastaamasta puhelimeen kun kaveri soitti. Ihan turhaa minusta, kun mikään oikea neuvo ei kelvannut... itse teki valintansa. Poliisit selvitteli parin välejä ainakin 3 kertaa. Ukko putkassa joka kerran jälkeen, mutta ei vaan tullut eroa.

Vierailija
24/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella vaikeaa.

älkää lannistuko jos olette tällaisen ihmisen ystäviä, niitä tarvitaan!

jos lähtee eikä käsittele asiaa palaa hyvin todennäköisesti tai etsii samanlaisen kumppanin.

Väkivallan uhka ja kuolema ovat aitoja riskejä naisille väkivaltaisissa parisuhteissa.

Vierailija
25/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole lapsia. Kun mies löi ensimmäisen kerran, lähdin heti.jostain syystä tulin takaisin ja nyt vain tuntuu etten jaksa samaa uudelleen. Ap

Vierailija
26/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pelkäät että tilanne pahenee jos lähdet?

Vierailija
27/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerää jostain ne voimanrippeet ja lähde sinne turvakotiin heti ! Tällä hetkellä olet sellaisessa tilanteessa ettet jaksa muuta kuin olla ja jatkaa samaa rataa. JOKAISELLA on ihmisarvo, myös sinulla !

Ymmärrät oman arvokkuutesi kun lähdet ja pääset eroon kaikesta nyt kokemastasi. Eroon pääseminen ON mahdollista, sinun on vain itse tehtävä nyt ensimmäinen askel ja uskottava itseesi. On paljon ihmisiä jotka ovat kokeneet saman ja jotka ovat valmiita tukemaan sinua ja uutta elämääsi.

Voita saavuttaa vielä vaikka mitä elämässäsi, vielä kun sinulla on elämä !

Vierailija
28/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi pakata mitään mukaan huomaamatta, ota pelkkä käsilaukku ja sano lähteväsi kävelylle. Turvakodissa he auttavat. He ovat sinun puolellasi, kun kerrot totuuden.

Vierailija
29/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä, jotka pysytte tuommoisen kusipäähakkajan kanssa. JOS ETTE ITSESTÄNNE VÄLITÄ NIIN VÄLITTÄKÄÄ JUMALAUTA EDES LAPSISTANNE. ETTEKÖ YHTÄÄN MIETI MITÄ TOMMONEN TEKEE LAPSILLENNE HEILTÄ ELÄMÄ JO PILALLA TEIDÄN AIKUISTEN TAKIA. LAPSELLA ON OIKEUS TURVALLISEEN ELÄMÄÄN JOS SINÄ HALUAT PYSYÄ MÄTIKITTÄVÄNÄ NIIN ANNA EDES LAPSESI POIS: IDIOOTIT, ITSEKKÄÄT ÄMMÄT äkää tehkö lapsia hullujen kanssa. VITTU TUOMMOSET UKOT PELLOLLE.

Vierailija
30/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ota kyyti täältä tai muualta. Anna muiden pitää sen aikaa huolta itsestäsi että jaksat ruveta pitämään itse huolta!

VOIMIA!

Vierailija
31/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt Provo.

Vierailija
32/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä, jotka pysytte tuommoisen kusipäähakkajan kanssa. JOS ETTE ITSESTÄNNE VÄLITÄ NIIN VÄLITTÄKÄÄ JUMALAUTA EDES LAPSISTANNE. ETTEKÖ YHTÄÄN MIETI MITÄ TOMMONEN TEKEE LAPSILLENNE HEILTÄ ELÄMÄ JO PILALLA TEIDÄN AIKUISTEN TAKIA. LAPSELLA ON OIKEUS TURVALLISEEN ELÄMÄÄN JOS SINÄ HALUAT PYSYÄ MÄTIKITTÄVÄNÄ NIIN ANNA EDES LAPSESI POIS: IDIOOTIT, ITSEKKÄÄT ÄMMÄT äkää tehkö lapsia hullujen kanssa. VITTU TUOMMOSET UKOT PELLOLLE.

Tämmöisiä huutavia ihmisiä, jotka puuttuvasta lääkityksestä räyhäävät slummikielellään. Kärsivällisyys lukemiseen ja/tai lukutaito tuntuu myös puuttuvan - AP:lla ei ole lapsia.

Ja takaisin aiheeseen: Voimia AP:lle, lähde pois ja tee ilmoitus poliisille.

Vierailija
33/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka arvaa, ettei ap lähde mihinkääbn vaan antaa kohdella itseään kuin jalkarättiä?

Minä eka.

Vierailija
34/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseen, uupumukseen, arvottomuuden tunteeseen, huonoon itsetuntoon, pelkoon ja toivottomuuteen. Silloin niin helposti käpertyy itseensä ja tuttuun, mutta väkivaltaiseen elämään.

Mutta ainoa ratkaisu siihen on lähteminen. Ei ole mitään muuta ratkaisua. Jääminen ei oikeastaan ole vaihtoehto, tai no on, mutta silloin luopuu elämästään ja mahdollisuuksista mitä elämä olisi voinut olla jos...

Lähteminen ja siitä päättäminen on vaikeinta. Ilmeisesti pelkäät, että mies tulee perässäsi ja ihan oikeasti tappaa sut. Näin käsitin puheesi Alibiin joutumisesta. Muista kuitenkin, että aina ne uhkailee, mutta todella harva toteuttaa. Lisäksi turvakodissa kyllä olet turvassa ja sen jälkeen kun viimein sieltä lähdet, elämäsi ja jopa miehesi on voinut löytää balanssia tilanteeseenne.

Oikein kovasti voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme