Netti ei toiminut - nyt raskaana!! Keneltä voi hakea korvauksia?
Meillä on siis ollut käytössä ehkäisynä se, että toinen katsoo illan telkkaria ja toinen on netissä, ja sitten mennään eri aikaan nukkumaan. Lisäehkäisynä kymmenen vuoden avioliitto ja Marimekon raitayöpaita. On toiminut hyvin jo pitemmän aikaa.
Nyt sit yhtenä iltana netti ei toiminut ja telkkarista ei tullut yhtään mitään katsottavaa ohjelmaa, asia johti toiseen ja nyt olen raskaana!! En ymmärrä miten näin kävi! :(
Olen sitä mieltä, että tämä on palveluntarjoajan vastuulla, koska netti ei toiminut vaikka sen pitäisi! Voinko hakea korvauksia tai haastaa noi oikeuteen?
Kommentit (305)
muutaman vuoden ajan plekkari. Varmistan sen toimintaa hankkimalla miehelle lahjaksi aina uudet NHL ja FIFA-pelit. Ei ole pettänyt vielä kertaakaan.
jos yhdyntää harrastat niin eikö käy ollenkaan mielessä käyttää jotain muuta ehkäsyä?et sie tosta nettiä voi syyttää koska se ei ole mikään ehkäisykeino,eikä se ole pakottanut sinun harrastaan yhdyntää.et voi muuta ku syyttää vaan itteäs.!
Kaikki naiset jotka käyttää ylisuurta räsyä yöpaitana pitäis lähettää afrikkaan..
Meidän taloudessa on käytössä se vanhanaikainen menetelmä. E-pillerit nimittäin. Ne tekevät minusta niin kärttyisen hirviön, ettei mies uskalla tulla lähellekään. Tähän niiden teho arvatenkin perustuu.
Todella vastuutonta touhua kirjotella tällasia juttuja! Joku nuori saattaa ottaa kuitenkin ihan tosissaan nämä palstat!!
Erityisen vastuutonta on mun mielestä mainostaa tota ylipainoa muka 100%:n varmana ehkäisykeinona. EI pidä paikkaansa!!! Meillä ukko hurahti kerta laakista "isoihin tyttöihin" ja mun monen vuoden työ valu hukkaan. Kaksoset täyttää viikon päästä kolme vuotta.
tuollainen on aivan liian riskaabelia! Meillä käytetään - ja on toiminut! - vanhaa kunnon 'presidentin kuva makkarin seinällä' -temppua
Ukon ruudulliset tai oksennuskuvioiset, reikäiset ja lököttävät pitkät kalsarit kaikkine tahroineen on ollut meillä riittävä ehkäisy jo toistakymmentä vuotta. Mutta....minulta kysymättä mies oli ostanut tiukat bokserit ja mulla meni siitä hormonitoiminta aivan sekaisin. Siis ihan hulluna heitti hormonit! No tietäähän sen miten siinä kävi. Ja niin paljon kun puhutaan siitä, että ehkäisy on yhteinen asia.
Totta kai pitää haastaa oikeuteen!! Nettihan on tunnetusti kondomin jälkeen paras ehkäisykeino! Kyllä tästä täytyy jonkun muun ottaa vastuun kuin sinun ja miehesi!
hih... meillä mies harrastaa vetouistelua, kyllä se jo riittää:)
Kyllä lautapeleihin voi luottaa, kunhan ne ovat parisuhdepelejä. Tietysti jos kyseessä on sellainen pari jotka pitävät riita/sovintoseksistä, niin en suosittele xD
Meillä mies kantaa hyvin oman osuutensa ehkäisystä. Miehellä on hyvä, naispuolinen ystävä, jonka kanssa soitellaan ja tekstaillaa joka ilta. Tämä helpottaa minua nalkuttamisasioissa ja saamaan happaman ilmeen naamalleni. Asiaan tietysti kuuluu joka iltainen telkkari eri sohvilta katsottuna. Miehellä pitää olla virttyneet ja reikäiset kalsarit. Mielellään isänsä vanhat, jos vain mahdollista. Naiselle sopii tuo paituli / marimekko viritys, mutta sitä pitää hieman tehostaa rei'illä, pulautustahroilla yms. Näin kesäaikana on helppoa saada sellainen luonnollinen hien tuoksu aikaiseksi, talvella tämä on hieman vaikeampaa. Keskinäiseen kommunikointiin tulee kiinnittää tarkkaa huomiota. Korkeintaan hyminä on vastaukseksi sallittua, mutta parasta on jos esität, ettet ole kuullut kysymystä.
Meillä on lisäkeinona rahka, joka saa jostain syystä miehen nukahtamaan alle puolen tunnin. Kannattaa siis suorittaa kotona kemiallisia kokeilua ja selvittää olisiko teillä sopivaa yhdistelmää olemassa. Ja jos saat miehen nukahtamaan, niin älä missään nimessä herätä ja pyydä sänkyyn nukkumaan. Anna olla sohvalla ja toivo parasta.
Päiväsaikaan tämä ei toimi. Silloin kannattaa yleisesti vain vältellä samassa tilassa olemista. Lapset auttavat asiassa, mutta niiden kanssa saattaa tulla yllättäviä tilanteita, joihin kannattaa varautua. Kotiin kannattaa aina jättää tekemättömiä töitä joihin voi vedota. Jos tämä ei auta, niin varaa varoilta pinkka nettiosotos / vaateostos laskuja, joita voit sitten esitellä hädän tullen.
tekemällä tehty. Ei naurattanut. Sori.
Jättäkää huumori Niille, Ne tekevät sen itse. =)
tää on niiin paras :DDDD ei voi ku nauraa ittesä kippuraan! xD hankkikaa vaikka kimble ja pelatkaa sitä seuraavan kerran ku netti katkee xDD
Amerikassa siis Jenkeissä voit onnistua. Onnea :))
Todella vastuutonta touhua kirjotella tällasia juttuja! Joku nuori saattaa ottaa kuitenkin ihan tosissaan nämä palstat!!
Erityisen vastuutonta on mun mielestä mainostaa tota ylipainoa muka 100%:n varmana ehkäisykeinona. EI pidä paikkaansa!!! Meillä ukko hurahti kerta laakista "isoihin tyttöihin" ja mun monen vuoden työ valu hukkaan. Kaksoset täyttää viikon päästä kolme vuotta.
Kukaan ei ole täällä mainostanut yhtä menetelmää ainoaksi autuaaksi tekeväksi. Jotkut ovat jopa kyseenalaisteet wowin tehokkuuden.
Minulla ylipaino toimii ehkäisynä hyvin. Miehellä haluja olisi, mutta minulla ei. Eikä energiaa. Sohvalla koomaaminen tv:n ja herkkujen ääressä toimii minulla, mutta tuskin nuorten tuoreessa suhteessa.
On koittanu myös hääkakkua. on kuulemma pirun tehokas ehkäisy keino.
Sitten on vielä se että, mies hirvimettälle mutta toki siinä on se vaara että hirven vasat soittelee perään.
Loistavaa, että asia on vihoviimein tullut puheeksi! Minulla on meinaan todellinen ongelma.
Meillä on käytössä ehkäisynä telkkari, netti, perhepeti, rakennusprojekti sekä oma firma. Ongelmana on se, ettei mies seuraa urheilua, pelaa pelejä ja se pitää paitulia / marimekon nilkkapituista kaapua seksikkäänä!
Mikä apuun? Miehen kulkeminen päivät pitkät kalsareissa toimii tiettyyn pisteeseen asti. Nalkutuskin tehoaa, muttei sata prosenttisesti. Onko vielä jotain mitä voin kokeilla?
Haluan samalla kiittää vinkistä. Tulostan ensi tilassa anopin kuvan makuuhuoneeseen. Epäilen tosin sen tehoa, koska anoppilassa käyntikään ei tehoa.
Meillä toimii ehkäsynä PS3, xbox 360, kaksi tietokonetta ja miehen pakkomielteisesti päivittämä älypuhelin.Lisäksi huushollissa on kaksi koiraa,jotka nukkuvat sängyssä.Ukkoseni tekee myös iltavuoroa töissä, niin ei ole niin kamalan virkeänä iltaisin.
Hanipöön kesälomalla olisi tarkoitus lähteä matkalla, APUA!! Onko vinkkejä ehkäisyyn? Pelikonsoleita tai koiria ei oikein saa raahattua mukana.Niinno,olen kyllä lihonnut 20kg,mutta jostain syystä se ei oikein ole toiminut.Olen kyllä valittamassa valmistajalle!!
ja suurkiitos tv-kaista! Ihanaa viettää yksi rento kuukausi, kun nytkin on kaksi alle 2v lasta!