Netti ei toiminut - nyt raskaana!! Keneltä voi hakea korvauksia?
Meillä on siis ollut käytössä ehkäisynä se, että toinen katsoo illan telkkaria ja toinen on netissä, ja sitten mennään eri aikaan nukkumaan. Lisäehkäisynä kymmenen vuoden avioliitto ja Marimekon raitayöpaita. On toiminut hyvin jo pitemmän aikaa.
Nyt sit yhtenä iltana netti ei toiminut ja telkkarista ei tullut yhtään mitään katsottavaa ohjelmaa, asia johti toiseen ja nyt olen raskaana!! En ymmärrä miten näin kävi! :(
Olen sitä mieltä, että tämä on palveluntarjoajan vastuulla, koska netti ei toiminut vaikka sen pitäisi! Voinko hakea korvauksia tai haastaa noi oikeuteen?
Kommentit (305)
moottoripyörä tai vastaava, millä joko pitää olla jatkuvasti ajelemassa tai sitten sitä pitää rassata. Ja myöhään yöhän valvovat teini-ikäiset
mutta niitä esitettiin juuri voimakkaammin verotettaviksi, kun ne on kuitenkin miesten juttuja.
niin moni luottaa ihan turhaan telkkarin ehkäisevään vaikutukseen. Jos et ap ole liian järkyttynyt, niin ottaisitko yhteyttä esimerkiksi ajankohtaiseen kakkoseen, 45-minuuttia ohjlemaan tai muuhun vastaavaan ajankohtaisohjelmaan? Olisi tärkeä, että yhä useammat ymmärtäisivät, ettei pelkkä telkkari suojaa raskaaksi tulemiselta. Ja taudeiltahan se ei suojaa ollenkaan, tämäkin unohdetaan liian helposti!
ne on sellasta esileikkiä ettei siinä auta enää ees mummon vanha yökkäri.
Jatkossa tarkemmin. Jos lapsiluku on täynnä, voisitte hankita omien firmojen perustamista. Harkitse kuitenkin tarkkaan, koska tämä on sitten lopullinen ratkaisu.
Entäs jos tulee sähkökatkos!? Se romanttinen kynttilän loimu tai pimeässä olo... (no tällä hetkellä ei enää isoa osaa vuorokaudesta ole pimeää, mutta silti)
Kännyköiden akut kannattaa pitää täynnä tai ehkä jopa varakännykkää angry birdsiä varten.
Entä oletko edes kokeillut täällä keskusteltuja vaatetuksia? Sysipimeää saa ollakin, jos joku ei niitä kotiasuja kavahda. Vaatteita tietysti pyykätään todella säästeliäästi.
meillä ainaki toimii toi miehen latkoosiintoleraatikko kivasti ehkäisynä. Pistän tavismaitoo ruokiin ja johan miehen pers laulaa niin ettei varmasti lisäänny kukaan...edes meidän marsut.
Ja mä sitten taas vedän himona muuten vaan papusoppaa, ruisleipää, paprikaa, sipulii, mikä ny ikinä pistää mädäntymään sisältä päin.
No, on meil neljä lasta, mutta ne on syntyny silloin ku me karpattiin.
Meillä ei enää oikein toimi toi ylipaino+marimekon yökkäri. Mies on kai liian pervo. Ja mulle taas ei oikein sovi eloktroninen ehkäisy (ee). Tulee mielialanvaihteluita, turvotusta ja iho-ongelmia. Puhumattakaan niistä taloudellisista vaikeuksista.
Yksi vaihtoehto ois tietty lisätä tota ylipainoa esim. 10 kg. Mutta sitten kuulin, että marimekolla on paljon tehokkaampiakin tuotteita kun noi raitayökkärit. Onko kukaan kokeillut käytännössä sitä marimekon ryppypeppuhaalaria. Sitä kuulemma saa tilattua. Luulis että tällä nykyisellä ylipainolla (30 kg, vähempi ei musta vakiintuneessa parisuhteessa oikein toimi) ja ryppypeppuhaalarilla pärjättäis taas ainakin pari vuotta.
Piti muuten mainita, että musta ylipaino on ehdottomasti paras ehkäisykeino myös syrjähypyissä. Noi elektroniset vaihtoehdot ei toimi esim. firman pikkujouluissa ja sen lisäksi tämä metodi ei ikinä unohdu kotiin vaan tulee aina bileisiin näppärästi mukaan eikä edes mitään läheltä piti -tilanteita pääse syntymään.
Meillä ehkäisynä toimii krooninen päänsärkyni, hirveä väsymykseni, sekä tietenkin "En mä jaksa, mulla on aamuvuoro"-tilitys ja mieheni "katon vielä tulokset tekstiteeveelt ja tuun sitte"-selitys.
Tiukan paikan tullen esitän nukkuvaa, ja kun kuulen mieheni kuorsauksen, voin hengähtää helpotuksesta!
Ehdottomasti nyt reklamaatioo YLE:lle ja palveluntarjoajaan kun ei netti kerran toimi! Ei tuollaista peliä pidä eikä täydy niellä!
- nancy
Meillä ei enää oikein toimi toi ylipaino+marimekon yökkäri. Mies on kai liian pervo. Ja mulle taas ei oikein sovi eloktroninen ehkäisy (ee). Tulee mielialanvaihteluita, turvotusta ja iho-ongelmia. Puhumattakaan niistä taloudellisista vaikeuksista.
Yksi vaihtoehto ois tietty lisätä tota ylipainoa esim. 10 kg. Mutta sitten kuulin, että marimekolla on paljon tehokkaampiakin tuotteita kun noi raitayökkärit. Onko kukaan kokeillut käytännössä sitä marimekon ryppypeppuhaalaria. Sitä kuulemma saa tilattua. Luulis että tällä nykyisellä ylipainolla (30 kg, vähempi ei musta vakiintuneessa parisuhteessa oikein toimi) ja ryppypeppuhaalarilla pärjättäis taas ainakin pari vuotta.
Heti innostuin, se varmasti olisi oiva keino. Taidan vetää tässä muutaman suklaalevyn, niin ylipainoakin alkaisi kertyä.
tai sitten jos viitsisi tehdä itse vaikka unikkokankaasta yöhaalarin? onko kukaan kokeillut sellaista?
onko nää kaikki viestit jotain vittuilua ap:lle vai luottaako noin moni johonkin peleihin ja nettiin? :D:D:DDDDDDD siis miksei voi käyttää normaaleja ehkäisyjä.. en käsitä? :D:D siis toiha on ihan naurettavaa tappaa tunnelma jollai raitayökkärillä :D eiks olis kivempaa harrastaa vaa kaiket päivät seksiä ehkäsyllä :D
Mitä, onko niitä muitakin ehkäisytapoja kuin netti ja televisio ym? O: Minun miheni on hurahtanut mp3 -musiikin kokoamiseen ja se on TEHOKAS ehkäisy!
koitas nyt vaan kestää seuraavat kuukaudet, jos se ehkäsy sit toimis jotenki muuten.. ethän sä ny oo tosissas et ketää oikeutee vetäisit?? =D ihan saatte kyl itteenne syyttää jos jostain pitää syyllistä etsiä.. mä ratkeen nauruun!!! buahahhaa
suurennettu anopin kasvokuva seinällä television yläpuolella. Sen katseen alla ei onnistu mikään.
Toimii taatusti!
Et voi haastaa heitä oikeuteen. He EIVÄT ole vastuussa siitä, että olet raskaana. Kyllä se on aivan sinun itsesi ja sinun kumppanisi "syy", että olet raskaana. Saatte muutaman kuukauden päästä aivan muuta tekemistä, kun tv:n tuijottelu tai netissä surffailu. Nauttikaa pienokaisen läsnäolosta.
mielestäni YLElläkin on tässä joku vastuu, sehän on sentään valtion organisaatio ja sen pitäisi lähettää katsottavaa ohjelmaa.
Yhtä suurta salaliittoa, jotta suomalaiset saataisiin lisääntymään ja täyttämään maa. Kohta näitä tapauksia alkaa varmaan paljastua hirvittävät määrät.
Hevostalli.netin Eläinsuojelia? Tapioko teillä moiset ehkäsykeinot on keksiny? ootko varma ettei noilla metodeilla ole sattunu irinakin läjähtämään paksuksi?
Entäs se turkkilainen komistus?!
voi juma meilla toi netti ei esta mitaan. Mutta hei kondomit ja esim ehkasy rinkula on olemassa...Miksi ette kokeilis jos et lasta kerran taho itella esikoinen 1,5 vuotta ja kierukka on mulla koska suojaa 3 vuotta. Eika tuu ei toivottuja raskauksia.
voi juma meilla toi netti ei esta mitaan. Mutta hei kondomit ja esim ehkasy rinkula on olemassa...Miksi ette kokeilis jos et lasta kerran taho itella esikoinen 1,5 vuotta ja kierukka on mulla koska suojaa 3 vuotta. Eika tuu ei toivottuja raskauksia.
Onko mahdollista että jotkut on tosissaan tän asian kanssa?! Vai onko nää nyt tällä kertaa provoja? :D
Hankkikaa huumorintaju
Me TVkaistalla seuraamme myös mielenkiinnolla tätä kansanterveydelle erittäin suotuisaa kansalaisfoorumia. Haluamme ilmaista tukemme tarjoamalla kaikille vauva.fi:n lukijoille yhden huolivapaan hormonikierron.
Surffaa osoitteeseen http://www.tvkaista.fi/order?paymentcode=ehkaisy
Rekisteröimällä käyttäjätunnuksen tarjouslinkin kautta saat TVkaistan ilmaiseksi käyttöösi 28 vrk:n ajaksi. Kokeilukäyttö ei johda 9kk tai muunkaan pituiseen sitoutumiseen.
Internet-katkosten varalta TVkaistalla tallennettuja ohjelmia on myös mahdollista siirtää varmuusvarastoksi paikalliselle kovalevylle tai muulle sopivalle tallennevälineelle.
Aikuisten Oikeasti huolettomia hellepäiviä toivottaen,
Asiakaspalvelu
TVkaista Oy
asiakaspalvelu@tvkaista.fi
www.tvkaista.fi
moottoripyörä tai vastaava, millä joko pitää olla jatkuvasti ajelemassa tai sitten sitä pitää rassata. Ja myöhään yöhän valvovat teini-ikäiset