Netti ei toiminut - nyt raskaana!! Keneltä voi hakea korvauksia?
Meillä on siis ollut käytössä ehkäisynä se, että toinen katsoo illan telkkaria ja toinen on netissä, ja sitten mennään eri aikaan nukkumaan. Lisäehkäisynä kymmenen vuoden avioliitto ja Marimekon raitayöpaita. On toiminut hyvin jo pitemmän aikaa.
Nyt sit yhtenä iltana netti ei toiminut ja telkkarista ei tullut yhtään mitään katsottavaa ohjelmaa, asia johti toiseen ja nyt olen raskaana!! En ymmärrä miten näin kävi! :(
Olen sitä mieltä, että tämä on palveluntarjoajan vastuulla, koska netti ei toiminut vaikka sen pitäisi! Voinko hakea korvauksia tai haastaa noi oikeuteen?
Kommentit (305)
....ehkäsyvideoiden vuokrauksesta, josta joku jo aikasemmin kirjoitti. Meillä on kans toi käytössä, jos tulee joku hätätilanne, et esim. netti ei toimi tms. Toimii tosi hyvin ainakin meillä, kun saadaan kunnon riita ja murjotus päälle jo siellä vuokraamossa! Ja valitaan aina tarkotuksella sellanen leffa, jonka vaan toinen haluu nähdä, niin pysyy se tunnelma sopivan kireenä sit vielä kotonakin. Ihan joka paikasta ei noita leffoja kyllä tosiaan kehtaa mennä vuokraamaan, kun esim tossa meidän ärrällä on tosi noloa käydä, kun teini-ikäset kikattaa ja supisee selän takana. Ja vielä tämmösellä' pienellä paikkakunnalla sit kaikki kohta puhuu, et meillä on asiat tosi huonosti, kun ei oo varaa edes luotettavaan nettiliittymään!!!
että muistattehan että minkä tahansa metodin ehkäisyteho hiipuu ajan myötä. Esim. koliikkivauva antaa noin viiden vuoden suojan, remontti/rakennusprojektit puolesta vuodesta kahteen. Meillä on ollut käytössä hyvin kattava menetelmäkirjo, suurin osa jo yleisesti tunnettuja kuten rytmimenetelmä eli tunnetilojen säätö nalkutuksella, nuhraantuneet yöasut, reikäiset kalsarit, ylipaino, kaljuuntuminen, selluliitti, murrosikäiset lapset, työmatkat. Kuten huomaatte, nykyaikaisena pariskuntana olemme kantaneet yhdessä vastuun ehkäisyasioista. Mutta kauhukseni viime aikoina olemme kokeneet pari vakavaa läheltäpiti-tilannetta, joista selvisimme vain hyvin lujaa luonteenlujuutta osoittaen!
Nyt olen epätoivoisena surffannut pikavippipalstoilla, kun kuulin että osa pariskunnista on käyttänyt talousvaikeuksia hyvin onnistuneena metodina. Toinen menetelmä, jota erityisesti näin keski-ikää lähentyvät ovat soveltaneet, ovat syrjähypyt, mutta tämä tuntuu minusta kovin vieraalta.
Tietysti on todettava, että ehkäisyn pettämisellä tällä iällä ei välttämättä ole enää niin dramaattisia seurauksia kuin nuorempana, mutta miksi ottaa riskiä?!
sitä se tekee kun samaan aikaan seisoo sekä järki että ky..ä mutta että molemmilla järki seissy samaan aikaan...
aloituksista piiiitkään aikaan :)
Sait mut hymyilemään.
Ja itse viestiisi, palveluntarjoaja on ehdottomasti vastuussa. Hae korvauksia.
tv-maksut maksettuna?? Ei nimittäin kyllä YLE mitään korvauksia ala makselemaan, jos et oo edes tollasta hommaa hoitanu. Ei ne oo sillon vastuussa sun raskautumisesta...
niin monella on varmaan sama ongelma kuin minulla eli mitä ehkäisyä suosittelisitte lomamatkalle lämpimään? Pelikoneet, tietokone ja TV eivät tässä tapauksessa auta. Loma lähestyy ja pitäisi jotain keksiä ja äkkiä! Kaikki tavanomaiset keinot ei toimi uusissa olosuhteissa! Auttakaa!
Meidän pikkuherra sai alkunsa viime juhannuksena saunassa!!! Siellä kun taitaa olla virikkeet vähällä. Vihtoa yritin selkää että olisi veri lentänyt mutta eihän ukko ollut moksiskaan! Edes kaljapullojen availu ei riittänyt ajanvietoksi. Mikä siis paras ehkäisykeino muilla ollut saunassa? Ei edes 15 vuotta vanha kokouimapuku auttanut!!!
olen kyllä pohtinut kokeillut likaisenakin olemista, mutta kun... miestä ei tunnu hienhaju häiritsevän, kun tulee vajasta punttia nostamasta ja pullistelee hauiksiaan. Kuulemma kun harvoin saa, niin mies panee hajusta välittämättä. Ja maatalon poikana on tottunut lehmänpaskan hajuun. Parsakaalista mies ei tosiaankaan pidä, mutta vaikka kuinka föönaan tukkaani leveäksi kuin parsakaalin latva, mies vain villiintyy.
Nii-in. Helmikuussa raskaus sai hormonit hyrisemään ja minulla heräsi voimakkaita haluja. Koska se oli aika mukavaa eikä raskaudesta ollut pelkoa, ehdotin miehelle jatkoa ajatellen lääkärille lähtöä, menoa vasektomiaan. Mies kiljaisi, laittoi kauhuissaan kätensä suojakseen, juoksi vaatteita hamuten ulos ovesta, eikä vastannut kännykkään viiteen päivään. Palattuaan haisi viinalta, valitteli, että alapaikat kirvelee ja pissiessä sattuu, kaulassakin oli jotain outoja laikkuja, ihan kuin puremia. Kuulemma kaatunut nokkospuskaan paetessaan ja ampiaiset hyökänneet ja oli sitten turruttanut karmeaa kipua viinalla. Olin pahoillani, että mies joutui kärsimään niin hirveästi typerästä ehdotuksestani. Epäilen että mies ei ole vieläkään ihan terve. Miten kauan muuten nokkosihottuma voi kestää? Minulle hän on tarjoillut samoja vitamiinipillereitä, mitä itsekkin syö.
Taidan muuttaa kesäloman ajaksi turvaan anopille. Hoitakoot mies vastuunsa eli lapset, kun on kerran ne siementänytkin. (Minä voin käydä päiväseltään maaliskuussa syntynyttä vauvaa imettämässä.) Nainenhan ei tule raskaaksi ilman miestä. Muistakaa tämä nuoret, älkääkä harjoittako sukupuoliyhteyttä, ennenkuin olette 25 v., naimisissa, teillä on ok-talo ja velat maksettu. Sillä abortti on murha!
sloggi-maksit, ajamattomat pimppikarvat & piereskely toimivat meillä hyvin ehäisynä! ja tänään minä katsin supernaturallia huudellen miten söpöjä kundeja siinä on, mies taas katsoo netistä alastoman suomen kuvia ja huutelee miten upeita perseitä siellä on.. jalopulta runkkaamme kumpikin tahollamme
On se jännä miten ihmiset ei tajua paskaa trollia :3
t. tyttönyymi.
Siinä on nyt salaliittoteorian makua jo kun on menny aurinko riehumaan räjähdellen ja auringonpilkut lisääntymään.
Saati sitten se että just samaan aikaan on tämmöstä hellettä, eli nettija telkkari ja sähkö voivat pätkiä ja samaan iakaan helle ajaa vähiin vaatteisiin.
Ihan selkee lisääntymissalaliittohan tämä, joten nyt siskot ei muuta ku ne vanhat virttyneimmät menkka-alkkarit jalkaan, pieruruokia jatkuvalla syötöllä koko helteen ajan ja en tiiä pitäskö vielä puhkoo auton renkaat ettei tartte lähtee mökille kun siellä ne ehkäsyn pettämisen riskit on vielä suuremmat.
Helteen nimissä voi myös juottaa ukolle niin monta olutta että se jo ehkäsee mukavasti, niin sit uskaltaa iteki nukkuu vähän vähemmissä kamppeissa :D
Ja muistakaa nyt ehkäsyn nimissä arvon mammat ottaa kesälomat eri aikaan miehen kanssa jos mahdollista.
omat pennut pysyy kotona, eikä mummolssa tai leireillä ja niiden kavriks sitten kaikki serkut ja naapurin muksut, niin ehkäisy tehostuu jälleen.
jos kerran tämä netti / tv ehkäisy on jo niin hyvin toiminut monia vuosia niin ei tietenkään tuota pitäisi vaihtaa vaan vastuu Ylelle, maksetaanhan sitä kuitenkin kalliita tv-lupamaksuja! Tuo anopin kuva suurennettuna on muuten kans varmasti hyvä konsti. Ja näistä menetelmistä kun ei tule mitään ikäviä sivuvaikutuksia kuten hormonaalisista menetelmistä!
Lomalle kannattaa otta miehen veli tai paras kaveri mukaan, ja sitten lisäksi sitä viinaa. Tähän jos vielä yhdistää telkkarin /konsolipelejä/ nettiyhteyden/ musiikin kuuntelua tai rämpyttämistä, niin ei taatusti pääse vahinko käymään. Nainen ei tietystikään saa nauttia viinaa, eikä liiaksi kaveerata veljen tai kaverin kanssa, muuten ehkäisytehoa nostava marttyyriasenne jää saavuttamatta.
pitää ottaa varatoimeksi meillä käytössä oleva ehkäisy: Panaan niin paljon, että mies ei yksinkertaisesti pysty tuottamaan siittiöitä, sitä tahtia mitä me niitä ulkoistetaan.
Kiitti vinkistä ja linkistä!
Mä kävin ostamassa noita Gina Tricotin haalareita heti kaksi kappaletta. Puin ne juuri molemmat päälle. Alimmaisen niin, että vetoketju on takana ja päälimmäisen vetoketju eteen. Kun nyt nukun selin mieheen, tunnen olevani täysin turvassa.
t. blondi
Ihan sivuhuomautuksena: nää laskutoimitukset tässä tekstikentän alla on ihan kamalan vaikeita...
Jos yhden kerran on vahinko käynyt niin sen jälkeen löytyy 100% ehkäisymenetelmä. Tällä menetelmällä ei tule takuuvarmasti enempää lapsia. Kun mies kurkkaa synnnytyssalissa emännän haaroväliin sopivalla hetkellä niin ei tarvitse sen jälkeen nettiä eikä paituleita!
Te, jotka käytätte tv:tä ja elokuvia ehkäisynä, kannattaa valita tarkoin mitä elokuvia katsotte.
http://www.popjolly.com/woman-says-she-became-pregnant-after-watching-p…