Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti ei toiminut - nyt raskaana!! Keneltä voi hakea korvauksia?

Vierailija
02.06.2011 |

Meillä on siis ollut käytössä ehkäisynä se, että toinen katsoo illan telkkaria ja toinen on netissä, ja sitten mennään eri aikaan nukkumaan. Lisäehkäisynä kymmenen vuoden avioliitto ja Marimekon raitayöpaita. On toiminut hyvin jo pitemmän aikaa.

Nyt sit yhtenä iltana netti ei toiminut ja telkkarista ei tullut yhtään mitään katsottavaa ohjelmaa, asia johti toiseen ja nyt olen raskaana!! En ymmärrä miten näin kävi! :(

Olen sitä mieltä, että tämä on palveluntarjoajan vastuulla, koska netti ei toiminut vaikka sen pitäisi! Voinko hakea korvauksia tai haastaa noi oikeuteen?

Kommentit (305)

Vierailija
41/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma firma ja moottoripyörä ja vaikka nämä jo toki ovatkin 100% varmoja niin konkurssin varalta on vielä pleikka3 makkarissa ja yövaatteena sammakkokalsarit minulla.

Vierailija
42/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me TVkaistalla seuraamme myös mielenkiinnolla tätä kansanterveydelle erittäin suotuisaa kansalaisfoorumia. Haluamme ilmaista tukemme tarjoamalla kaikille vauva.fi:n lukijoille yhden huolivapaan hormonikierron.

Surffaa osoitteeseen <a href="http://www.tvkaista.fi/order?paymentcode=ehkaisy" alt="http://www.tvkaista.fi/order?paymentcode=ehkaisy">http://www.tvkaista.fi/order?paymentcode=ehkaisy</a&gt;

Rekisteröimällä käyttäjätunnuksen tarjouslinkin kautta saat TVkaistan ilmaiseksi käyttöösi 28 vrk:n ajaksi. Kokeilukäyttö ei johda 9kk tai muunkaan pituiseen sitoutumiseen.

Internet-katkosten varalta TVkaistalla tallennettuja ohjelmia on myös mahdollista siirtää varmuusvarastoksi paikalliselle kovalevylle tai muulle sopivalle tallennevälineelle.

Aikuisten Oikeasti huolettomia hellepäiviä toivottaen,

Asiakaspalvelu

TVkaista Oy

asiakaspalvelu@tvkaista.fi

www.tvkaista.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin minä, että nyt pannaan hommalle stoppi. Me siirrettiin miehen kanssa sänky olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen muutti miehen isoäiti. Mummu nukkuu huonosti, vaeltelee pitkin asuntoa ja huutaa jokaisen rapsahduksen jälkeen, että mitä siellä tapahtuu.

Toimi hyvin viime maaliskuuhun asti, kun jumalauta mummulla alkoi ottaa sydämestä ja se oli viikonlopun terveyskeskuksessa. Me tajusimme kyllä, että nyt on kiperät paikat. Mies alkoi varuiksi koota lauantai-iltana tv:n ohjelmalähetyksen jälkeen Ikean kirjahyllyvitriinikompleksia ja minä jumppasin olohuoneessa tsumbavideon tahtiin ihan vain ärsyyttääkseni elikkäs ehkäistäkseni. Sitten nyrjästi mieheltä peukalo ja mulla tuli rakko kantapäähän - kumpikaan ei haittaa kuksimista. Ja eipä aikaakaan, kun me pantiin kuin hullut ja nyt on neljäs lapsi tulossa ja miehellä on Volkswagen Tourage koeajossa.

Vierailija
44/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kans noita kirjoja, mut en saanut niitä mahtumaan meijän dvd-soittimeen. Niissä oli varmaan joku vika sitten...miten niitä käytetään ehkäisyssä?

Ei ne mahdu sinnekään.... kai...

Vierailija
45/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me TVkaistalla seuraamme myös mielenkiinnolla tätä kansanterveydelle erittäin suotuisaa kansalaisfoorumia. Haluamme ilmaista tukemme tarjoamalla kaikille vauva.fi:n lukijoille yhden huolivapaan hormonikierron.

Surffaa osoitteeseen <a href="http://www.tvkaista.fi/order?paymentcode=ehkaisy" alt="http://www.tvkaista.fi/order?paymentcode=ehkaisy">http://www.tvkaista.fi/order?paymentcode=ehkaisy</a&gt;

Rekisteröimällä käyttäjätunnuksen tarjouslinkin kautta saat TVkaistan ilmaiseksi käyttöösi 28 vrk:n ajaksi. Kokeilukäyttö ei johda 9kk tai muunkaan pituiseen sitoutumiseen.

Internet-katkosten varalta TVkaistalla tallennettuja ohjelmia on myös mahdollista siirtää varmuusvarastoksi paikalliselle kovalevylle tai muulle sopivalle tallennevälineelle.

Aikuisten Oikeasti huolettomia hellepäiviä toivottaen,

Asiakaspalvelu

TVkaista Oy

asiakaspalvelu@tvkaista.fi

www.tvkaista.fi

Vierailija
46/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tulee sähkökatkos!? Se romanttinen kynttilän loimu tai pimeässä olo... (no tällä hetkellä ei enää isoa osaa vuorokaudesta ole pimeää, mutta silti)

Kännyköiden akut kannattaa pitää täynnä tai ehkä jopa varakännykkää angry birdsiä varten.

Entä oletko edes kokeillut täällä keskusteltuja vaatetuksia? Sysipimeää saa ollakin, jos joku ei niitä kotiasuja kavahda. Vaatteita tietysti pyykätään todella säästeliäästi.

Mikä tää Angry Birds -juttu on? Onko oikeasti toimiva? Mitä sivuvaikutuksia? Onko kallis/hankala käyttää?

Nimim. Viisi lasta ja EI TOD. haluta lisää

Vierailija
47/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti muuten mainita, että musta ylipaino on ehdottomasti paras ehkäisykeino myös syrjähypyissä. Noi elektroniset vaihtoehdot ei toimi esim. firman pikkujouluissa ja sen lisäksi tämä metodi ei ikinä unohdu kotiin vaan tulee aina bileisiin näppärästi mukaan eikä edes mitään läheltä piti -tilanteita pääse syntymään.

Tää on just se asia, mitä moni ei tuu ajatelleeksi ehkäisyasioita miettiessä. Että miten homma toimii kodin ulkopuolella. Eikä tietenkään pelkästään firman pikkujouluissa, vaan tuleehan sitä kerran vuoteen (edes?) käytyä yhdessä kodin ulkopuolellakin.

Että kun mukaan ei välttämättä saa noita teknisiä vehkeitä. Ja joillakin kun tosiaan on vielä tuo, ettei ee (elektroninen ehkäisy) sovi muutenkaan.

Kiitos vinkistä!

Vierailija
48/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualle provoilemaan. Ap avaa täällä herkän ja henkilökohtaisen asian, ja avausta epäillään provoksi! En voi käsittää. Päättelen näistä provohuutelijoista, että täällä selvästi on joko hyvin nuoriakin kirjoittajia tai sellaisia, jotka ottavat ehkäisyasiat aivan luvattoman kevyesti, joten kerron miten meillä on ehkäisy hoidettu. Voitte ottaa oppia.

Me olemme hioneet kommunikoinnin miehen kanssa huippuunsa niin, että kaikkeen toisen sanomiseen reagoidaan joko tuhahtamalla tai teeskennellään ettei kuulla toista. Ajan myötä tämä lopettaa tehokkaasti turhat löpinät ja lähentelyt.Itse asiassa tällainen päivittäinen tsemppaaminen toimii niin hyvin, että kun eräänä päivänä näin kun mieheni tuli alasti suihkusta, ensimmäinen ajatus oli " herranjumala mikä TOI on?!!"

Totta kai tämä vaatii sellaista itsekuria, mitä harvalla nykynuorella on. Mut jos yrittää vaan sinnikkäästi, niin siitä se lähtee.

Vierailija
49/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootko tosissasi vai onko tää joku vitsi? Jos tää on vitsi, niin aika surkea sellainen! Mutta jos olet tosissasi, niin kyllä saa tyhmempää ihmistä hakea! Oletko koskaan kuullut OIKESTA ehkäisystä??? Kuten ehkäisypillerit, kondomi, kierukka, jne??? Ei elämä näitä vähä-älyisiä neanderthaleja!!!!!

Vierailija
50/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kesä pelastettu! :)

Vierailija
51/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko lestoja vai ettekö oo kuullu KONDOMEISTA?

Vierailija
52/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuun ehkäisystä. Paitsi että hän on toimitusjohtaja vailla työaikoja, hän on hankkinut meille myös kirjallisuusehkäisyn. Hän ostaa minulle Akateemisesta kirjakaupasta usein bestsellereitä, joita minä sitten luen sängyssä illalla. Kun mies kallistuu puoleeni sillä tavalla seksuaalisesti (muistaakseni), minä sanon, että odotas kun luen tämän. Ei mies mitään jaksa odottaa, vaan on taju kankaalla ennen kuin pääsen edes luvun loppuun. Toimii meillä.

Vierailija
53/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on ihan pakko olla trolli!!

Vierailija
54/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on ihan pakko olla trolli!!

Voit lopettaa.

Vierailija
55/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä te ihmiset ootte sitten tyhmiä. Tää on naurettavuuden huippu. Ootteko todella nuin elämäänne kyllästyneitä ja yritätte kaikin mahdollisin tavoin tehdä elämästänne vielä hippasen kamalampaa. Ensinäkin se, että joku lihottaa itseänsä tieten tahtoen vain ja ainoastaan siitä syystä että toimisi ehkäisykeinona, ei varmaan ole tullut mieleen ylipainon terveydellisiä vaikeuksia. Ilmeisesti teille kenellekään ei ole parisuhde yleisesti tärkeä asia, se että akka nalkuttaa ja on kotona aina naama norsun vitulla niin tuskin miehes jaksaa sitä kovin kauan kattoa. Hajottakaa tietokoneenne ja telkkarinne ja menkää lähimpään ärrään ostaan paketti KONDOMEJA!!!!! kyllä elämäkin alkaa näyttää valoisammalta kun edes kerran vuoteen munaa saa. HANKKIKAA ELÄMÄ!!! Tommosille taunapäille EN IKINÄ sois lapsia tulevan, millasia vanhempia teki lienette. Tuskin lapsenne on kovin innoissaan teidän ihanista paituleista, johan ne saavat jo hävetä silmät päästänsä mikäli heillä käy yövieraita. Toisekseen ette ilmeisesti vietä aikaa koskaan lasten kanssa, kun aikanne kuluu telkkaria ja tietokonetta näpytellessä, ettei vaan tapahtus VAHINKO!! mitä eläimiä te ootte, googlettakaa mikä on itsetyydytys ja ostakaa vaikka dildo ja tekopillu niin ei tartte yhdynnässä olla. KIITOS HEI!!!

Kuka tän ketjun oikeesti ottaa tosissaan :DDD

Vierailija
56/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi tyhmä ketju ja mulle tulee tosi paha mieli,että tälläsiä ketjuja alotetaan siis ihan tosi,joku oli kirjottanut tonne, että 3 kertaa on tvehkäisy pettännyt siis miten se voi olla mahdollista? meidän parisuhteen aikana ei oo kertaakaan vielä tullut tilannetta,että tv ja internet ois ollu yhtäaikaa pois käytöstä, joten mä en usko et noin on vonut käydä, joten oisko aika kattoa peiliin,että jompikumpi ei nyt ole 100% mukana tossa hommassa ? Itse olen luottanut jo vuodesta toiseen teeveeseen sekä nettiin eikä koskaan ole vahinkoja käynyt, lisäehkäisynä meillä on minun maitoallergia ja miehen muutenvaan tapa piereskellä jatkuvasti niin,että naapuriin asti haisee ja voin kertoa,että se on ehkäisyä parhaimmasta päästä! myös se, että mies käy usein ovi auki kakalla toimii, haju leviää aivan varmasti ympäri asuntoa ja on monta tuntia siellä,suosittelen siis, että miehenne käy iltakakilla ennen sänyyn tuloa JOS SIIS TV JA INTERNET JOMPIKUMPI PETTÄÄ minkä en usko oikeasti olevan mahdollista. terkuin 12 vuotta tv/internetehkäisyä takana eikä yhtään vahinkovauvaa ja huom tvehkäisy oli käytössä jo 10 vuotta sitten mökillä jossa toimi ne 3 kanavaa jos nekään ja hyvin selvittiin, toisinkun joku heikko ei ollut muka keksinyt tekemistä.. ne pierut toimii sielläkin ja jos ei muuten niin ulkohuussista voi ottaa muovipussiin pikku muiston makkarin sängyn viereen.

Vierailija
57/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen huutonauru repeily keskellä yötä!

Ihan mahtava viesti.. että mä hajosin.. kiitos tästä, koko surkeasti alkanut viikko on just nyt pelastettu :D Ihan paras !

Vierailija
58/305 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 muksua tehneenä (siis oletettavasti). Nykyään mun ehkäsynä toimii se et entinen eukko kävi turkissa, sen jälkeen sillä ollu peliä sikäläisten baarimikkojen kans, eikä siis asuta samassa osotteessa. lisä varmistuksena en koskaan osaa alottaa keskustelua hyvän näkösten naisten kans. toiminu 3 vuatta ihan täydellisesti :D

Vierailija
59/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin sen verran kiero, etta kokkaan tulisia ruokia joita mieheni ei voi vastutsaa, mutta saa aina narastyksen! toimii loistavasti, meilla ei ole lapsia!

Vierailija
60/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko lestoja vai ettekö oo kuullu KONDOMEISTA?

selkeesti todistaa TV:n tehon ehkaisyssa, lestathan ei sita katso :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi