Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti ei toiminut - nyt raskaana!! Keneltä voi hakea korvauksia?

Vierailija
02.06.2011 |

Meillä on siis ollut käytössä ehkäisynä se, että toinen katsoo illan telkkaria ja toinen on netissä, ja sitten mennään eri aikaan nukkumaan. Lisäehkäisynä kymmenen vuoden avioliitto ja Marimekon raitayöpaita. On toiminut hyvin jo pitemmän aikaa.

Nyt sit yhtenä iltana netti ei toiminut ja telkkarista ei tullut yhtään mitään katsottavaa ohjelmaa, asia johti toiseen ja nyt olen raskaana!! En ymmärrä miten näin kävi! :(

Olen sitä mieltä, että tämä on palveluntarjoajan vastuulla, koska netti ei toiminut vaikka sen pitäisi! Voinko hakea korvauksia tai haastaa noi oikeuteen?

Kommentit (305)

Vierailija
241/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan törkeätä! Meillä on ollut käytössä samat ehkäisykeinot mieheni kanssa, mutta toimivimmaksi olemme todenneet nukkua eri huoneissa. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
242/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erilainen ihminen ja peräti nautin seksistä. Mutta mieheni on onneksi niin peloissaan lapsista, että hoitaa ehkäisyn itse. Minulla on käytössäni ehkäisykapseli ja vielä päälle kondomit. Eikös niiden yhteinen ehkäisyteho ole melkein 200%??? Mutta kuitenkin: Mieheni on tehnyt selväksi, että hän ei aio harrastaa seksiä kanssani, kun poistatan ehkäisykapselini. Harmittaa tosissaan, koska todellakin pidän seksistä. Pitää varmaan siirtyä maksullisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tulee sähkökatkos!? Se romanttinen kynttilän loimu tai pimeässä olo... (no tällä hetkellä ei enää isoa osaa vuorokaudesta ole pimeää, mutta silti)

Vierailija
244/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ehkäisynä käytössä seuraavanlaisia:

- minä teen yötyötä

- molemmilla on omat tietokoneet

- telkkari (etenkin Emmerdale ja Salkkarit on hyviä ehkäisykeinoja, olin jo paniikissa kun molemmat jäivät kesätauolle, mutta onneksi tulee Salkkareiden kesäuusinnat!)

- harrastan neulomista

- miehellä on neljä autoa joita korjaa koko ajan

- silloin kun hän ei korjaa autoja niin on myös varuilta kaksi venettä

- käytän rumia kotivaatteita

Toistaiseksi on toiminut, toivottavasti ei meillä ehkäisy petä!

Vierailija
245/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sosiaalialan ammattilaisena huomata, kuinka vakavasti perhesuunnittelu on otettu monessa perheessä. Useallahan on ihan moninkertainen ehkäisy käytössä. Juuri tuollaisissa vastuullisissa perheissä selvitään sitten jos vahinko käykin ja lapsi on tullakseen!

Vierailija
246/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ehkäisykeino on perinteinen Lipton-tee,ei ennen eikä jälkeen,vaan sen sijaan.Sano äijälles et teettää vasektomian,edukas ja hyvä;)

Vierailija
247/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tuota Marimekon ryppypeppuhaalaria valmistetaan vielä tilauksesta. Siinähän kätevästi yhdistyy sekä esteettinen haitta (ryppypeppu) että mekaaninen haitta (haalari).

Vierailija
248/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te nyt tajua että me keskustellaan Todellisesta Ehkäisystä. Te voitte mennä peuhaamaan niiden kondomien, kierukoiden ja muiden seksilelujenne kanssa. Ehkäisy on vakava asia!

Vierailija
249/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut käyttää samaa metodia oman teinityttöni kohdalla kuin mitä oma lähipiiri käytti minun kohdalla aikanaan eli hoidin sukulaisten vauvoja ja taaperoita hyvällä rutiinilla jo 15 vuotiaana. Tästä sain niin kovan vastutuskyvyn vauvakuumeeseen, että ehkäisyteho säilyi lähes 30 vuotiaaksi asti.

Myönnetään, että tämä on vaarallinen keino. Se voi myös johtaa täysin vastakkaiseen lopputulokseen kun on tarkoitus. Mutta jos hoidettaviksi valikoi kaikkein hankalimmat koliikkitapaukset, jotka mielellään vielä pulauttelevat kovasti, teho on hyvä. Jos vielä sen mahdollisen poikaystäväklopin saa näkemään ja haistamaan esim. kakkavaipan, on hänenkin ehkäisynsä kunnossa pitkään. Ihan mahdottomuuksiin ei kuitenkaan kannata mennä, jos ei halua omalle lapselleen täysin pysyvää ehkäisyä.

Vierailija
250/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis lähdössä rantalomalle ja ehkäisy siis huolettaa. Minulle ehdotettiin palamista auringossa tai ripulitaudon hankkimista. Olisiko mitään vähemmän itsetuhoista keinoa olemassa?

Vierailija
251/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis lähdössä rantalomalle ja ehkäisy siis huolettaa. Minulle ehdotettiin palamista auringossa tai ripulitaudon hankkimista. Olisiko mitään vähemmän itsetuhoista keinoa olemassa?

Rantaloma on vaarallinen! Siellä miehen halut herää vielä ennennäkemättömiin mittoihin kun saa päivät pitkät katsella puolialastomia naisvartaloita... Siinä täytyy olla todella tarkkana ehkäisyn kanssa, ettei tule sitten ei-toivottua tuliaista.

Vierailija
252/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta huolissaan. Miten jos viettää ihan perinteistä kesälomaa mökillä missä ei ole telkkaria, nettiä eikä sähkövaloja. Paha jos alkaa sitä kimpleä pelata pimeässä niin menee pian reijät sekasin...

Sitten kun on vielä ne kynttilät ja hyvää ruokaa vähän viiniä jne. ei auta vaikka on raitapaisulit ja villasukat... Voi että

Pitäiskö kuitenkin harkita vielä kaupunki lomaa.

Vierailija
253/305 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokeinona me käytämme lisäksi sitä, että mies vetää lärvit ja minä nalkutan siitä niin, että lopputuloksena minä nukun mökissä ja mies sammuu saunakamariin. Kovin pitkää lomaa tällä tavalla ei voi selvittää, mutta viikko menee ihan kevyesti. Että viinaa vaan, mutta varo, ettet itse maista pisaraakaan! Alkoholi naisen nauttimana heikentää tehoa merkittävästi.

Vierailija
254/305 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset itsetunnottomat teinitytöt tietysti tekevät ihan mitä vain poikaystävä keksii vaatia. Tässä yliseksualisoitunessa yhteiskunnassa on ihan hyvä, että näistäkin asioista puhutaan avoimesti. Täytyy muistaa, että naiselle ne ehkäisyn pettämisen seuraukset ennen kaikkea koituvat.

Eivät nämä seksin tyrkyttämisen kuormittamat teinit ymmärrä, että läheisyys ja yhdessä nukkuminen on mahdollista, vaikka ehkäisystäkin huolehditaan kunnolla. Meillä on miniläppärit sängyssä ja isot pinot kirjoja ja lehtiä yöpöydällä.

Vierailija
255/305 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette voi käyttää ehkäisyä? ja miksi te syytätte tv:tä tai nettiä tollasesta se on kuule ihan oma moka! ootte tekin yksiä idiootteja! voi vauva parka jos syntyy maailmaan ja saa tietää olevansa vahinkolapsi! miettikees sitä! ABORTTI ON KEKSITTY NIIN MYÖS ENNAKKO EHKÄISYT!!

Vierailija
256/305 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos rakkaat sisaret.

Meillä on ollut reilun vuoden jo sama tv-netti-ehkäisy käytössä kuin ap:llä ja hienosti on toiminut. Ei voi valittaa, mutta ap:n vahingosta viisatuneena pitänee olla varuillaan..

Ehkäisy petti kerran tuossa pari vuotta sitten ihan suunnitellusti, kun ajateltiin, että "what the he**, eletään kerrankin vaarallisesti" ja tulikin sellainen tehoehkäisypakkaus tuliaisina, ettei parempaa voisi ajatellakaan. Suosittelen extreme-ehkäisyksi siis herkkäunista 1-vuotiasta pinnasängyssä viereen nukkumaan. Toimii! Ehkä jopa yhtä varmasti kuin aiemmin mainittu mummo makuuhuoneessa. Lisäehkäisynä meillä on toki yhä netti ja tv käytössä.

Aiemmin mainittuihin voisin lisätä mahdollisuuden teettää anopin kasvokuvasta tapetin makuuhuoneen seinälle. Joku A4-kokoinen tuloste ei välttämättä vakuuta, mutta anopin vahtivat silmät koko seinän alalta vienevät mieskuntoa jo kokeneemmaltakin tekijältä...

Vierailija
257/305 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hölmöjä kun oltiin, ennen parin vuoden takaista HUPS'ia, meillä oli käytössä vain "vanha venynyt, vanunut t-paita yöasuna" -ehkäisy. Ei toimi. Nuoruus ja tyhmyys....

Vierailija
258/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä te ihmiset ootte sitten tyhmiä. Tää on naurettavuuden huippu. Ootteko todella nuin elämäänne kyllästyneitä ja yritätte kaikin mahdollisin tavoin tehdä elämästänne vielä hippasen kamalampaa. Ensinäkin se, että joku lihottaa itseänsä tieten tahtoen vain ja ainoastaan siitä syystä että toimisi ehkäisykeinona, ei varmaan ole tullut mieleen ylipainon terveydellisiä vaikeuksia. Ilmeisesti teille kenellekään ei ole parisuhde yleisesti tärkeä asia, se että akka nalkuttaa ja on kotona aina naama norsun vitulla niin tuskin miehes jaksaa sitä kovin kauan kattoa. Hajottakaa tietokoneenne ja telkkarinne ja menkää lähimpään ärrään ostaan paketti KONDOMEJA!!!!! kyllä elämäkin alkaa näyttää valoisammalta kun edes kerran vuoteen munaa saa. HANKKIKAA ELÄMÄ!!! Tommosille taunapäille EN IKINÄ sois lapsia tulevan, millasia vanhempia teki lienette. Tuskin lapsenne on kovin innoissaan teidän ihanista paituleista, johan ne saavat jo hävetä silmät päästänsä mikäli heillä käy yövieraita. Toisekseen ette ilmeisesti vietä aikaa koskaan lasten kanssa, kun aikanne kuluu telkkaria ja tietokonetta näpytellessä, ettei vaan tapahtus VAHINKO!! mitä eläimiä te ootte, googlettakaa mikä on itsetyydytys ja ostakaa vaikka dildo ja tekopillu niin ei tartte yhdynnässä olla. KIITOS HEI!!!

Miten se onkin niin, että huumorintajuttomien ihmisten tosikkomainen saarna on näissä ketjuissa sitä kaikkein hauskinta luettavaa? LOL!!!

Vierailija
259/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi niin, että mökillä kännykästä hävisi kuuluvuus, ja menin naapuriin lainaamaan kännykkää - sain sitten herpeksen. :(

Kerroin asiasta operaattorille, ja saan nyt hyvityksenä laama-agilityvideon! Olen tosi innoissani! Tykkään laamoista, minulla on ihan arkikäytössäkin laamapaita ja siihen sopivat lahkeelliset alkkarit. Kannatti nousta systeemiä vastaan!

Vierailija
260/305 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. pitäiskö hankkiä sellanen haalari mallinen yöasu,ni ei kävis vahinkoja!!!!!?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän