Netti ei toiminut - nyt raskaana!! Keneltä voi hakea korvauksia?
Meillä on siis ollut käytössä ehkäisynä se, että toinen katsoo illan telkkaria ja toinen on netissä, ja sitten mennään eri aikaan nukkumaan. Lisäehkäisynä kymmenen vuoden avioliitto ja Marimekon raitayöpaita. On toiminut hyvin jo pitemmän aikaa.
Nyt sit yhtenä iltana netti ei toiminut ja telkkarista ei tullut yhtään mitään katsottavaa ohjelmaa, asia johti toiseen ja nyt olen raskaana!! En ymmärrä miten näin kävi! :(
Olen sitä mieltä, että tämä on palveluntarjoajan vastuulla, koska netti ei toiminut vaikka sen pitäisi! Voinko hakea korvauksia tai haastaa noi oikeuteen?
Kommentit (305)
Siis te kaikki siskot juuri ryssitte mun elämän täydellisesti. Olen reilun kymmenen avioliittovuoden ajan tehnyt kaikkeni ehkäisyn eteen, ja nyt te paljastitte kaikki konstit mun miehelle! Ja meillä on jo kolme lasta!
Tämän kaiken alustus alkoi siitä, kun mä sain miehen suostumaan siihen, että se muuttaa mun taloon anoppilan viereen. Hänellä meni ihan hyvin läpi se, että anopilla oma avain meidän taloon ("vara-avain, jos oma hukkuu, eikö kulta ole kätevää"). Erosin kirkosta, että voitiin syödä hääkakkuakin kahdesti (ensin siviilivihkiminen ja sit kirkollinen siunaus ja hääjuhlat). Aika pian naimisiin menon jälkeen ryhdyin yrittäjäksi ja aloitin opiskelut, jotka on jatkuneet tänne saakka. Näissä auttoi se, että a) yritys siirtyi isältä minulle ja b)lisäksi olin käynyt vain amiskan ja pystyin aloittamaan aikuislukiosta ja jatko-opintomahdollisuuksia oli siis melko rajattomaksi aikaa vielä jäljellä. Tällä hetkellä suoritettuna on yo-, tiedottaja- ja FM-tutkinnot sekä opettajaksi pätevöityminen, väitöskirja ja FT-opinnot on kesken.
Mun pahaksi onneksi mies luopui alkoholinkäytöstä, joten tuo oksentelu/sammumisehkäisy meni siinä. Täytyy varmaan mainita, että tuossa vaiheessa meillä ei ollut telkkaria tai toimivaa nettiä, mutta pakkohan ne oli äkkiä hommata!
Kun mun yhdet opiskelut päättyivät muutama vuosi sitten, sain uuden työpaikan ja tein ehkäisyksi ylitöitä. Lisävarmistukseksi lupasin, että miehen on ok hommata moottoripyörä ja Plus-TV-kortti. Tässä vaiheessa meillä oli jo ehkäisyt pettäneet kahdesti, ja koetin olla tosi varovainen. Ulkomaan matkallekin otettiin anoppi mukaan, ettei mitään satu! Mutta silti tuli kolmas lapsi.
Viikko sitten mulla valmistui taas yhdet opinnot, ja olen sen jälkeen koettanut panostaa laktoosiehkäisyyn. Tänäänkin tein tosi sipulipitoista ruokaa ja tarjosin jälkkäriksi marjapiirakkaa + jäätelöä. Eikä perhana jälkkäriä odotellessa mies löytänyt tämän keskustelun täältä! Arvatkaa vaan, mitä meillä tapahtuu jatkossa iltaisin... apua! Mun ainoa toivo on se, että väikkäri on vielä kesken!
Koska pilasitte tämän kaiken, saatte kyllä keksiä myös HUOMAAMATTOMAT keinot selvitä tästä.
Mies kuuli radiosta otteetn tästä ketjusta ja heti kotiin tultuaan klikkaili itsensä palstalle. Ja niin monta vuotta kun minä olen hänen herkkää mieltään varjellut av:lta! Nyt kaikki viattomuus on mennyttä ja mies lukee näitä kirjoituksia silmät pyöreinä. Lisäksi toi mulle kaupasta ihan säällisen yöpuvun ja ehdotteli että jos edes kesäksi luopuisin flanellihaalaristani. Tässä meni sit tämäkin tehokas ehkäisykeino.
Että kiitti vaan TOSI PALJON Novan toimittajat. Jos meille tulee lapsi niin se on TEIDÄN vika! Perästä kuuluu prkl.
Meillä otettiin neljännen lapsen synnyttyä käyttöön järeät keinot (meilkein kaikki muut kokeiltu, eikä toimi!). Tällä keinolla ollaan ehkäisty jo pidemmän aikaa: toisen seksitaitojen arvostelu, jopa suoranainen ivaaminen. Kannattaa muistaa myös ulkonäöstä etsiä virheitä ja varsinkin huomautella venähtäneistä tisseistä, kaljamahasta, pienestä munasta, väljästä pimpsasta.. Toimii!!
Meillä otettiin neljännen lapsen synnyttyä käyttöön järeät keinot (meilkein kaikki muut kokeiltu, eikä toimi!). Tällä keinolla ollaan ehkäisty jo pidemmän aikaa: toisen seksitaitojen arvostelu, jopa suoranainen ivaaminen. Kannattaa muistaa myös ulkonäöstä etsiä virheitä ja varsinkin huomautella venähtäneistä tisseistä, kaljamahasta, pienestä munasta, väljästä pimpsasta.. Toimii!![/]
samasta syystä kuin teillä, lapsia on jo neljä. Jos puolison ulkonäön ja seksitaitojen arvostelu ei riitä, niin ehkäisyä voi tehostaa vielä kehumalla naapurin Penan/Pirkon seksitaitoja, kalua/pimpsaa, jumalaisia lihaksia jne.
Muutenkin kannattaa olla koko ajan kauhen vihainen, nalkuttaa, sättiä, mumista muka itsekseen - siis niin, että toinen kuitenkin oikeasti kuulee - kaikenlaista ikävää toisesta. Paitulit, konsolit sun muut ovat toki hyvä lisä ehkäisyyn, mutta niitä ei edes välttämättä tarvita, jos molemmat osaavat olla jatkuvasti oikein pahoja suustaan.
Niin siis sun täytyy varmistaa että sulla ja miehellä on eri aikaan kesäloma.Ja koska miehetkään ei viihdy sisällä kesällä niin ostakaa ajettava ruohonleikkuri,kunnon moottorisaha ja sirkkeli yms.työkaluja.Näin saat lomarahat kulumaan mukavasti ja tällä varmistat että mitään lomamatkoja ei tule,koska siihen ei ole rahaa.Miehelle kaikenlaisia projekteja että viihtyy ja väsyy,esim.aidan rakentaminen,talon maalaaminen,polttopuitten hakkaaminen,puuliiterin/varaston rakentaminen,pihalaattojen ylös kaivminen ja uudet asennetaan tilalle...Jos miehellä on kaikesta huolimatta virtaa niin kunnon änkyräkänni ja sen jälkeinen viileä mykkäkoulu toimii:) Niin ja omat lomarahasi pistät säästöön salaa ja syksyllä lähdet etelänmatkalle vain tyttöporukalla!!!
Ootte ymmärtäny väärin. Ei niiden vauvojen kuulu wowia pelata vaan vanhempien.
Tämä oli ihan huippu, sai taas nauramaan:
"Jos on parisuhteessa elävä ihminen silloin yleensä joskus harrastetaan seksiä..."
Lähde?
Ja tuo itkeminen nukkumaan mennessä on varmaan hyvä. Pitää tosiaan muistaa miehen kaikki virheet tarkasti, että ne tosipaikan tullen takuulla tulevat ulos suusta. Ettei mies vaan ehtisi alkaa lohduttamaan, hui. Pidemmän päälle mies tuskin enää edes haluaa alkaa kyselemään, se on oikein kätevää. Mutta millä keinoin sen itkun saa varmasti tulemaan? Alussa sen pitää olla aitoa ettei ehkäisy petä. Joku kieleen pureminen ei ole koskaan itkettänyt minua.
Haluaisinkin tähän väliin antaa neuvoja niille raikkaille nuorille tyttösille, joilla toivo ei ole vielä kokonaan menetetty. Hyvä ehkäisy aloitetaan jo miehenvalintavaiheessa. Poissulkekaan heti kaikki vähänkin katsetta kestävät ja etsikää erittäin rumaa miestä joilla mahdollisimman löysä vartalo. Huonon lipidon myös voi spotata jo kaukaa huonosta ryhdistä ja laahaavasta kävelytyylistä, puhumattakaan ujosta kulmakarvojen alta kurkistavasta katseesta. Täyden kympin mies on kuitenkin myyrämäisen rumuuden lisäksi erittäin uskovainen ja umpihomo. Uskoivaisena miehenä ei ole puhettakaan esiaviollisesta seksistä ja umpihomona mies kehittelee mitä kekseliäimpiä tekosyitä aviollisen seksin välttelyyn. Menetelmä ei tietenkään ole 100% varma, koska on itsessään kontraindikaationa monelle muulle tehokkaalle ehkäisykeinolle. Voi jopa olla kohtalokasta istuskella sohvalla hiukset rasvaisina, karvat ajelematta, piereskellen, muodot peittävässä paitulissa jos televisiosta sattuu tulemaan vaikka jokin sisustusohjelma tai (taivas varjele) Sillä silmällä. Menetelmässä onkin siis tärkeää pysyä aina suihkun raikkaana, rinnat jykevästi push-upeissaan, hiukset pitkänä hulmuten ja ehdottomasti aina paikat ajeltuina! Tietysti näitä rumia uskishomoja ei ihan joka tytölle riitä mutta etsikää nyt herran tähden kuitenkin, se on sen arvoista!
käyttänyt ehkäisynä pieruja. Maitoa kun juo vähäsen jokapäivä, niin ehkäisy on jotakuinkin kunnossa. Mutta siihen en pelkästään uskalla luottaa. Beesinväriset mummoalkkarit on lisäehkäisynä. Nyt on ehkäisymuoto vaihtumassa liikakiloehkäisyyn, mutta se siirtyy varmaankin tuonne syksymmälle.
Olen huomannut, että palveluntarjoajat yrittävät laistaa omaa vastuutaan törkeästi. Moni on samassa tilanteessa kanssasi ja jotkut on jopa väläytelleet joukkokanteen tekoa. Näin voisi saada jopa paremmat korvaukset.
Jos tuo tavallinen nalkutusehkäisy ei toimi, niin alkakaa haukkua anoppia miehelle. Varmasti toimii ja mies pysyy kaukana viikkokaudet! Varsinkin jos kyseessä on perinteinen pidän-kiinni-pojastani-kynsin-ja-hampain-anoppi.
Tämähän on täysin asiallinen keskustelu tärkeästä naisen elämää koskevasta asiasta. En mä näe tässä mitään trollaamiseen viittaavaa.
Meitä tuntuu olevan paljon, joita tämä asia koskee. Hyvä että tästä nyt puhutaan ihan avoimesti.
Olen käyttänyt hyvällä menestyksellä myös päänsärkyä, jos on nettiyhteyden kanssa ongelmia, tai sähkökatkos. toinen hyvä keino on aloittaa keskustelu heti toisen tultua töistä, että "mikset sinä koskaan voi...", tai sitten "minä aina täällä joudun tekemään kaikki kun sinä et...". Pitää muistaa, että nämä ovat vain varokeinoja, sillä liiallisessa käytössä ne saattavat johtaa eroon asti, ja sitten uudessa suhteessahan ne vaikeudet vasta alkaisivatkin.
Ylipaino, vanhat paitulit ja beessit mummoalushousut ovat kyllä hyviä. Samaten ehdottaisin myös käytettäväksi sellaisia vanhoja mukavia paitoja, joissa on olkapäillä ja rinnuksillä vauvan puklujälkiä pesuista huolimatta.
Meillä 2vauvaa vaanut alkunsa vaikka toinen onkin wowin pelaaja !
Tää on kyl jo ihan keksitty juttu, ei kukaan noin ääliö voi olla :D
Ole iloinen, jos teillä netin luotettavuus on ollut 100%. Kyllä meillä ainakin netti on pätkinyt. Enkä siis tosiaankaan ole miehen tietämättä kiskonut johtoja seinästä.
Eiköhän ap ole jo läksynsä oppinut, ja tajuaa tv-tarjonnan epäluotettavuuden ehkäisymenetelmänä. Hyvä vain, että asiasta puhutaan, niin ihmiset tajuavat hankkkia digitallentimia, dvd-kokoelmia ja pelikonsoleja.
Onko tutkimustietoa tehosta, jos kumpikin parisuhteessa pelaa?
Sain tiedon ehkäisymme mahdollisesta vajeesta huolestuneelta ystävättäreltäni kesken työmatkan, jolloin syöksyin tietenkin lähimpään alan liikkeeseen sovittamaan marimekkoyöpejä. Koskaan ei voi olla liian varma.
Löytyyhän meiltä nyt jo kotoa pleikkari, molemmille paitsi omat pöytäkoneet myös läppärit, telkkari (harvoin käytössä yksinään) sekä valtava dvd-kokoelma, kännyköitä ja Angry Birdsejä unohtamatta. Sähkökatkojen aikana toimii Hunger Games -romaanisarja - suosittelen lämpimästi!
Jaksamista Ap:lle!
PS. Varmuuden vuoksi hankin yöpien ja paituleiden lisäksi molemmille myös Rift-pelin, jos nyt sattuu tilanne päälle juuri WoWin maintenancen aikaan, olemme aivan liian nuoria huolehtimaan viherkasveista, saati vaavista!