Netti ei toiminut - nyt raskaana!! Keneltä voi hakea korvauksia?
Meillä on siis ollut käytössä ehkäisynä se, että toinen katsoo illan telkkaria ja toinen on netissä, ja sitten mennään eri aikaan nukkumaan. Lisäehkäisynä kymmenen vuoden avioliitto ja Marimekon raitayöpaita. On toiminut hyvin jo pitemmän aikaa.
Nyt sit yhtenä iltana netti ei toiminut ja telkkarista ei tullut yhtään mitään katsottavaa ohjelmaa, asia johti toiseen ja nyt olen raskaana!! En ymmärrä miten näin kävi! :(
Olen sitä mieltä, että tämä on palveluntarjoajan vastuulla, koska netti ei toiminut vaikka sen pitäisi! Voinko hakea korvauksia tai haastaa noi oikeuteen?
Kommentit (305)
päätin minä, että nyt pannaan hommalle stoppi. Me siirrettiin miehen kanssa sänky olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen muutti miehen isoäiti. Mummu nukkuu huonosti, vaeltelee pitkin asuntoa ja huutaa jokaisen rapsahduksen jälkeen, että mitä siellä tapahtuu.
Toimi hyvin viime maaliskuuhun asti, kun jumalauta mummulla alkoi ottaa sydämestä ja se oli viikonlopun terveyskeskuksessa. Me tajusimme kyllä, että nyt on kiperät paikat. Mies alkoi varuiksi koota lauantai-iltana tv:n ohjelmalähetyksen jälkeen Ikean kirjahyllyvitriinikompleksia ja minä jumppasin olohuoneessa tsumbavideon tahtiin ihan vain ärsyyttääkseni elikkäs ehkäistäkseni. Sitten nyrjästi mieheltä peukalo ja mulla tuli rakko kantapäähän - kumpikaan ei haittaa kuksimista. Ja eipä aikaakaan, kun me pantiin kuin hullut ja nyt on neljäs lapsi tulossa ja miehellä on Volkswagen Tourage koeajossa.
Mekin harrastimme ex-siipan kanssa tälläistä ehkäisyä. Toinen netissä ja toinen telkkarin äärellä. Me käytimme lisäksi varotoimen piteenä allergista/astmaista lasta.
Mutta silti tapahtui tämä raskauttava tulos. Tosiaan sillä erotuksella että se oli sitten toinen muija.
No kaikki hyvin. Minä en enään joudu raskaaksi, vaan se tarttuva tauti siirtyi sitten sinne toiseen osoitteeseen. Niilläkään ei netti toimi ja ei mikään muukaan. Kun ne ovat taas raskaana onnellisesti/onnettomasti. Näitä UPS´seja on tullut vuoden välein..... =D
Olisitte käyttäneet muuta ehkäisyä! Olisitte pelanneet vaikka jotain lautapeliä...
Ehdottomasti yhteys nettiyhteyden tarjoajaan, kyllähän tällainen on ihan anteeksiantamatonta! Elleivät he ole innokkaita korvaamaan, välittömästi soitto Karpolle!
Eikö se raita yöpaitakaan toiminu, oliko se pyykissä?
mutta kerrankin hyvä sellainen :)
olis pitänyt varmaan hankkia vielä Kimble jos oltais osattu ajatella että tällainen tilanne voi tulla, ja oltais sitten pelattu sitä...mutta mä luotin nettiin ja mielestäni YLElläkin on tässä joku vastuu, sehän on sentään valtion organisaatio ja sen pitäisi lähettää katsottavaa ohjelmaa.
Raitayöpaitaa en ollut ehtinyt laittaa päälle kun kaikki kävi niin äkkiä. :-/
Eikö kellekään muulle ole käynyt näin?
ap.
varten aina esillä muutama kirja, Tolstoita, Dostojevskiä tai Raamattu. Kirjoja on sohvalla, tietsikan vieressä ja sängyllä, pari keittiö pöydälläkin ettei tule hätä ja kiire.
Tai sit pitäis juosta ärrälle vuokraamaan videoita. Mut se on vähän noloa, kaikki muut näkee että nyt toi on lainaamassa ehkäisyohjelmaa... Jotenkin teinimeininkiä.
meillä on kans noita kirjoja, mut en saanut niitä mahtumaan meijän dvd-soittimeen. Niissä oli varmaan joku vika sitten...miten niitä käytetään ehkäisyssä?
meillä on kans noita kirjoja, mut en saanut niitä mahtumaan meijän dvd-soittimeen. Niissä oli varmaan joku vika sitten...miten niitä käytetään ehkäisyssä?
vaan ideana on itse uppoutua (=lukea) niihin! Ja kun kirjat ovat mahdollisimman vaikeita ja paksuja, niin niihin on pakko keskittyä, jolloin ne toimivat varmemmin ehkäisevästi kuin esim. Aku Ankka.
t. 9
Lökäpöksyt ja paituli on aika hyvä ehkäisy ja mummoalkkarit.
Ja varalla flanellipyjama ja villasukat.
Raitayöpaitaa en ollut ehtinyt laittaa päälle kun kaikki kävi niin äkkiä. :-/Eikö kellekään muulle ole käynyt näin?
ap.
Lökäpöksyt ja paituli on aika hyvä ehkäisy ja mummoalkkarit.
Ja varalla flanellipyjama ja villasukat.
Raitayöpaitaa en ollut ehtinyt laittaa päälle kun kaikki kävi niin äkkiä. :-/Eikö kellekään muulle ole käynyt näin?
ap.
Tupalehkäsy.
Tämä oli ihan huippu, sai taas nauramaan:
"Jos on parisuhteessa elävä ihminen silloin yleensä joskus harrastetaan seksiä..."
Lähde?
Ihan asiallista vaatia lähdettä näkyviin. Netissä liikkuu niin paljon mutu-tietoa, ettei oikein mihinkään voi luottaa, jos väitteen esittäjällä ei ole osoittaa mielellään väitöskirjatasoista lähdettä väitteensä tueksi.
Kokeile niitä papiljotteja. Ne on niin rumat, että itseltäkin menee halut.
myötätuntoni. Olen kyllä kuullut, että esim. kierukka voi pettää, mutta netti...voi sentään!
seuraavat puoli vuotta se, että jatkoin mammakalsareiden käyttöä. Syystä, että mitkään muutkaan ei mahtuneet päälle. Mitään muuta lisäehkäisyä ei tarvittu.
Siis teillähän on asiat NIIN hyvin nykyään. Vaikka mitä mahdollisuuksia, pleikkarit ja kännykkänetit ja kaikki. Ja sitten te ette ymmärrä käyttää niitä varman päälle. Huoh.
Ajatelkaapas kuinka vaikeaa oli vielä vajaa parikymmentä vuotta sitten. Meille erityisesti kesät muodostuivat ongelmiksi, kun piti mennä mökille. Siihen aikaan ei voinut kuvitellakaan, että netti toimisi siellä. Televisiostakin näkyi max kolme kanavaa, jos näkyi, välillä näkyi pelkkää lumisadetta. Piti tyytyä vain vanhaan flanelliyöpaitaan... tosin löysin kyllä lähimmästä kaupasta (jossa kaikkea ruoasta maatalouskoneisiin) sellaiset mahtavat beiget aluspöksyt ja samanväriset tukevat rintaliivit, jotka kulahtivat muutaman pesun jälkeen aika sopiviksi tuohon ehkäisytarkoitukseen. Mutta muuten ei ollutkaan sitten paljon keinoja. Yritin toki lähteä järvelle kalastamaan jne, laittaa miehen tyhjentämään huussia jne.
Noista yrityksistä huolimatta meillä oli eilen ylioppilasjuhlat.
tekemällä tehty. Ei naurattanut. Sori.
Jättäkää huumori Niille, Ne tekevät sen itse. =)
..ja viel sellanen jota voipi käyttää myös oloasuna..ym..ni ei ei tule kiire sen pukemisessa..