Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti ei toiminut - nyt raskaana!! Keneltä voi hakea korvauksia?

Vierailija
02.06.2011 |

Meillä on siis ollut käytössä ehkäisynä se, että toinen katsoo illan telkkaria ja toinen on netissä, ja sitten mennään eri aikaan nukkumaan. Lisäehkäisynä kymmenen vuoden avioliitto ja Marimekon raitayöpaita. On toiminut hyvin jo pitemmän aikaa.

Nyt sit yhtenä iltana netti ei toiminut ja telkkarista ei tullut yhtään mitään katsottavaa ohjelmaa, asia johti toiseen ja nyt olen raskaana!! En ymmärrä miten näin kävi! :(

Olen sitä mieltä, että tämä on palveluntarjoajan vastuulla, koska netti ei toiminut vaikka sen pitäisi! Voinko hakea korvauksia tai haastaa noi oikeuteen?

Kommentit (305)

Vierailija
181/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teillä petti sukkahousuehkäisy ANOPPILASSA?

Tätä on vaikea käsittää, sillä meillä anoppila toimii tehokkaasti ihan ainoana keinona. Käydään olemassa yksi yö kerran kuussa: kaksi viikkoa ahdistaa etukäteen, anoppilassa ei kukaan kykenisi ja jälkikäteen menee taas kaksi viikkoa toipumiseen.

Tässäkin on tärkeintä se säännöllisyys. Jos käyntien välillä on liian hedelmällinen ja villi olo meillä jommalla kummalla, niin onneksi meidän ehkäisykeinomme on niin tehokas, että se haistaa ilmeisesti feromonimme sinne 200km päähän ja soittelee iltaisin, kunnes halut taas ovat kadonneet.

Vierailija
182/305 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha keino on parempi kuin televisio. Vastaus on Asperiini. Sen kun laittaa polvien väliin, ehkäsy on 99 % varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/305 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miun nuorena ollessain ei lapsia tehty, niitä vaan tuli. ei kyllä olt nettiäkään, mut sähköt aja saman asian ; mut oikeesti, niitä lapsia ei uskalleta ennää tehäkkään ennekun on netin ja telkkarin lisäks oma talokii ("kii pankilla")

Vierailija
184/305 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehen ryyppääminen ja naisen nalkutus.

Vierailija
185/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieventävänä asianhaarana se, ettei anoppi miehineen ollut kyllä paikalla. Olivat mökillä kun me taas heillä remonttievakossa. Tosin se anopin hajuvesi toimi aika hyvin ehkäisynä siihen tiettyyn iltaan asti kun sukkahousut hajosivat :(

76

Vierailija
186/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotinen lähes varma ehkäisy petti niin yllättävällä tavalla.

Lieventävänä asianhaarana se, ettei anoppi miehineen ollut kyllä paikalla. Olivat mökillä kun me taas heillä remonttievakossa. Tosin se anopin hajuvesi toimi aika hyvin ehkäisynä siihen tiettyyn iltaan asti kun sukkahousut hajosivat :(

Tosiaan, onneksi mieheni oli niin fiksu että säästi anoppivainaansa vanhan hajuveden ja lahjoitti minulle...

Oletko muuten kokeillut ylipainoa? Netti- ja pleikkariehkäisyn lisäksi minun 30 ylipainokiloani on osoittautunut toimivaksi. Sille, joka haukkui nuoria äitejä, tiedoksi: ajat ovat muuttuneet. Tuhdin maharöllykän omistajalle vatsamakkaran alle rullautuneet leggingsit lyhyen paidan kanssa on ihan toimiva lisäehkäisy.

Aivan samaa mieltä! Jos reidet on kauniit niin sitten legginssit, minä käytän yleensä niitä vanhoja alkkareita.

T: 57

Vierailija
187/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa. Paitsi että se on tehokas ehkäisy, voi sen hankkimisesta tehdä yhteisen harrastuksen. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla!

Vierailija
188/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mä en ymmärrä että mitä meille tapahtui! Meillä on käytössä ehkäisynä murkkuikäisiä kaksi kappaletta, perhepedissä vauva, netti, telkkari, kirja, paituli, sekä lisäksi voitelen itseäni usein iltaisin kylmägeelillä ja laitan vielä ylähampaisiini purentavirhettä estävän "kiskon" yöksi. Silti olen raskaana, TAAS! Edellisellä ikää vasta 8 kk ja nyt tulossa lisää tammikuulla! Vappuna tapahtui "jotain", mitä en ymmärrä. Edellisen kerran se tapahtui 2010 tammikuussa, tosin mieheni oli silloin vielä matkoilla. En ymmärrä. Olenkin vakavasti miettinyt ottavani yhteyttä johonkin avaruustutkijaan, ei kai vaan UFOT??

Vierailija
189/305 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mummo kertoi, että sodassa ne miehet oli siellä korsussa jutelleet, että kaatuneitten tilalle pittää tehä isänmaalle uusia lapsia. Seinällä niillä oli Mannerheimin kuva ja ukin saamat sotamitalit.

Mummu oli sitten 40-50 luvuilla aina maha pystyssä, kun ukki ajatteli usein isänmaata ja jatkoi taistelujaan sen puolesta. Tusina oli ukilla tavoitteena, mutta se kuoli ennen maalisuoraa. Mummu ei sen koommin mennyt enää naimisiin, oli 7 lapsessa jo tarpeeks elättämistä.

Vierailija
190/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin koskaan suussa epämiellyttävä maku? Se on yksi merkki abduktiosta! Jos sulla on tämä oire tai muita oireita (kuten kumma tunne että jotain pitäisi muistaa muttet muista mitä) voit olla joutunut ufojen sieppaamaksi! Ota heti yhteys ultra-lehteen tai muuhun asiantuntevaan tahoon, ettei vatsassasi kasva pikkuinen humanoidi-ihmishybridi. Vaikka siis, suloinenhan sellainenkin ois ja äidille rakas, en sitä siis tarkoita...

Vierailija
191/305 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkkä vatsa ja laktoosi-intoleranssi. Koukkaan päivittäin jälkeen jäätelökioskin kautta kotiin, niin saan olla koko illan/yön rauhassa :) Joskus tehostan vaikutusta syömällä ruisleipää ja hernaria :)

Vierailija
192/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuttais anoppi meille asumaan? Anopilla ja apella on jotain aviokriisiä ja meillä on kuitenkin vapaa huone meidän makuuhuonetta vastapäätä.

Me kokeiltiin jo auto-ehkäisyä kun mies hommasi urheiluauton, mut siitä huolimatta autovauva syntyi viime syksynä...

Anopin kanssa asuminen vois toimia varaehkäisynä jos sähköt menee tai mies ei pääse auton luo. Anoppi puhuu paljon eikä jätä rauhaan ja käskee ja neuvoo ja opastaa, ehkä sillä olis ehkäisyneuvojakin?

Vierailija
193/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hirveesti vinkistä! Onkohan se Juhan af Grahn (vai mikä sen tyypin nimi nyt olikaan) vielä näissä hommissa mukana? Tuo ultra-lehti oli kans hyvä tietää ja kun googletin tuon abduktion ( http://hikipedia.info/wiki/Abduktio ) niin tuohan voi tosiaan tapahtua vaikka kesken nettisurffailun! Mä jo tässä muistelinkin, että miehellä oli aika pitkiä työkeikkoja vapun aikaankin, että alkais niinku näyttämään melko todennäköiseltä tuo humanoidi-ihmishybridi mahdollisuus. Tuolla edelliselläkin on vähän toinen korva rytyssä, joten....niin ja on tosi paljon näitä kokemuksia, että olen johonkin menossa ja sit havahdun että mitäs mun täältä piti hakea jne., eli ihan selviä oireita. Ja sen unohdin vielä kertoa meidän ehkäisystä, että kaiken lisäks mulla on aika paljon ylipainoa ja tykkään vielä valkosipulista. Saattaa olla että just noiden kaikkien piirteideni takia olen erittäin hyvä kohde sieppaukseen.

Vierailija
194/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lehdissä.. :)

Vierailija
195/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju kiertää fb:ssä? Eihän ehkäisyn pettäminen ole mikään hupijuttu vaan totinen paikka! Jotkut ne vaan ei ymmärrä ennen kuin omalle kohdalle sattuu...kyllä sitten harmittaa, lällättelijät!

Vierailija
196/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on jo parin vuoden ajan käynyt viikot toisella paikkakunnalla töissä, ja kun hän on ollut lomilla ja viikonloppuna kotona, niin käytössä ovat olleet kaikki asianmukaiset ehkäisykeinot Pleikkarista paituliin. Pari kuukautta sitten kävi kuitenkin niin, että mies tulikin kotiin jo torstai-iltana perjantain sijaan, eikä kertonut mulle tai lapsille etukäteen, koska halusi yllättää mut (arvatkaa vain, onko mies saanut kuulla tästä "ihanasta" yllätyksestä). En ollenkaan tajua, mitä miehen mielessä liikkui, kun ollaan paljon keskusteltu siitä, että vastuu ehkäisystä on molemmilla, ja jos tulee poikkeukselliseen aikaan kotiin, niin pitää aina soittaa ja varoittaa, että toinen ehtii laittaa paitulin päälle tai mennä koneen ääreen tai edes avata telkkarin.

No, arvatenkin en ollut tajunnut vetää paitulia päälle ja kytkeä pleikkaa seinään, kun luulin miehen tulevan vasta seuraavana päivänä, niin miehen retale käveli yhtäkkiä kylppärin ovesta sisään, kun oli suihkussa. Minä en ollut lukinnut kylppärin ovea, kun lapset olivat jo unten mailla eikä mies ollut kotona! Miehen ollesa kotona lukitsen AINA oven tavallisen lukon lisäksi ketjulukolla ja munalukolla. Arvaahan sen sitten, että mies riemastui nähtyään alastoman vartaloni, vaikka olenkin lisäehkäisyksi hankkinut vuosien aikana selluliittia, maksaläiskiä ja ylimääräisiä kiloja, ja nyt meille on sitten loppuvuodesta tulossa kolmas lapsi.

Musta on ollut tavallaan lohdullista lukea, että muillakin on samanlaisia kokemuksia ehkäisyn pettämisestä. Lisäksi olen saanut täältä uusia, kokeilun arvoisia vinkkejä. Mä luulen, että meilläkin siirrytään jonkinlaiseen anoppiehkäisyyn tämän kolmannen synnyttyä, koska sitten meidän lapsiluku on jo enemmänkin kuin täynnä, eikä minkäänlaisiin virheisiin ole enää varaa.

Vierailija
197/305 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi naisetkin katsoa hiukan peiliin.

Viikset ja partakarvat kannattaa jättää ajelematta, toimii kohtalaisesti.

Kun vielä mies päästää nenäkarvat rehottamaan oikein pitkäksi, niin ehkäisyteho on jo yli 90%.

Pimeässä nuo nenäkarvat ei kyllä toimi.

Pimeän varalle voisi ajella sitten sen alapään (kummaltakin) ihan 0,5 cm pituiseksi. Mukava kutittava sänki toimii mökillä pimeässäkin. Ja on ihan luomu konsti.

Vierailija
198/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan extreme-ehkäisypaituli käytössä. Äitini vanha, isoja reikiä täynnä, hiukan hiusväriä selkämyksessä ja sellainen ehtakellanvihreän värinen hirvitys. Nettiä ja telkkaria ollaan käytetty kans jatkuvana ehkäisynä, sekä sopivan napinan aiheen olen aina illalla teettänyt varmuuden vuoksi. Kilojakin on karistamassa himoja sekä iiiisot mummokalsarit yöllä jalassa.

Kerran sitten kävi niin, että vahingossa menimme yhtäaikaa nukkumaan, napinankin olin unohtanut ja pimeässä makuuhuoneessa ei sitten tuo paituli enää tehonnut, jos olisi ollut ne anopin valtavat silmät kammottavine silmälaseineen katsomassa seinältä pimeyden läpi oltaisiin säästytty vahingolta.

Paitsi, että olen kyllä todella iloinen tuosta, nyt jo puolivuotiaasta, vahinkovauvasta.

Vierailija
199/305 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytimme ehkäisynä keskiolutta, EI toiminut pitää varmaan pyytää hartwallilta elatusapua.

Vierailija
200/305 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tietsikat ja Angry Birdsit ja kaiken maailman digiboxit.

Papiljotit vaan iltapesun jälkeen päähän ja homma on sillä selvä, ei siinä mitään iPadeja enää tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä