Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaneille antaa näkkäriä?

Vierailija
02.06.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kani ei osaa röyhtäistä eikä pieraista, kaali kaasuuntuu ja aiheuttaa sille suolisto ongelmia.

Vierailija
2/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkkärin sijasta antaisin (ja annankin omalle pupulleni) tuoreita puiden oksia joissa on lehdetkin jäljellä. Lempparina meillä omenapuu, haapa ja paju, tässä järjestyksessä. Hoitaa hampaita ja pitää ne lyhkäsinä paremmin kuin näkkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkkärin sijasta antaisin (ja annankin omalle pupulleni) tuoreita puiden oksia joissa on lehdetkin jäljellä. Lempparina meillä omenapuu, haapa ja paju, tässä järjestyksessä. Hoitaa hampaita ja pitää ne lyhkäsinä paremmin kuin näkkäri.

Meidän puput tykkää tapella noiden oksien kanssa. Mä laitan aina oksat silleen roikkumaan häkin rei'istä, jotta puput joutuu käyttämään voimia saadakseen ne irti. Jos laitan ne oksat vaan häkin pohjalle tylsästi, ei puput niistä juuri lainkaan jaksa kiinnostua.

Vierailija
4/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä apilaa ja voikukanlehtiä kyllä, näkkäriä voi antaa mutta itse annan vaaleaa leipää kuivattuna.

Vierailija
5/13 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä apilaa ja voikukanlehtiä kyllä, näkkäriä voi antaa mutta itse annan vaaleaa leipää kuivattuna.

Vierailija
6/13 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiassa pitäisi suosia vaaleita leipiä, mutta kohtuudella voi antaa muutakin.

Vierailija
8/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa paljon eikä joka päivä, on aika energiapitoista

Vierailija
9/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan kaikenlaista leipää kuivatettuna.

Vierailija
10/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et anna liian usein sitä suolasinta.Pupujen elimistö ei kestä suolakuormitusta.Voit tarjota sille melkein mitä vain,itse se päättää mistä tykkää.

Vierailija
11/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa persiljaa, keitettyä perunaa ja mustikan varpuja:)

Vierailija
12/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkkäriä saavat myös usein

Vierailija
13/13 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaankin aika yleinen virhe on antaa kaneille salaattia. Kanien vatsa ei kestä salaattia ja se voi aiheuttaa ripulia. Kaali on oikein hyvä, mutta ei salaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan