Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitteko lapsena karkkirahaa, paljonko?

Vierailija
29.10.2005 |

Itse tänän juuri muistelin, että sain karkkirahaa ihan pienenä vissiin 2mk (taisivat mennä säästöön) ja sitten joskus ala-asteella 5mk. Sillä sai juuri yhden karkkipussin, esim. Panttereita tai Lontoonrakeita :) Karkkipussitkin oli silloin paljon pienempiä.

Mä muistan, että olin tosi kade, jos joku kaveri osti irtiksia vaikka kympillä ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain lauantaisin joko lauantaipussin tai 5 mk. Vähän myöhemmin aloin saamaan viikkorahaa 10 mk ja myöhemmin kk-rahaa 50 mk.

Vierailija
2/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain johonkin neljänteen luokkaan asti lauantaisin 5mk, jolla kävin lähikioskilta ostamassa irtokarkkeja. Ostin aina niin, että markalla yhtä lajia. Markalla sai karkista riippuen 5-10 karkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaari antoi rahaa hyvästä todistuksesta jouluna ja keväällä ja myös synttärirahaa koululaisena.

Rupesin jakamaan mainoksia kaverin kanssa seiskaluokalla kaksikertaa viikkossa. Ja olen ollut kesätöissä 14- v alkaen

Vierailija
4/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli karkkipäivä perjantaina ja sain silloin 10 mk,jolla sitten ostin ärrältä karkkia.

Nykyään jos lapset saa 2 euroa viikkorhaa,niin ne kattoo ihan kieroon, että oletko tosissasi.Eihän tämä riitä mihinkään.

Omat lapset 5 ja 3 vuotta ja lauantaisin ostetaan jotain karkkia,eivätkä osaa vaatia vielä viikkorahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi