Tällainen on tuleva hääpukuni-millainen olen minä?
Arvatkaa millainen ihminen olen tämän perusteella!
http://www.haapuku.fi/b116-olkaimeton-p-1627.html
Kommentit (33)
nautit siitä että saat olla huomion keskipisteenä. kovaääninen päällepäsmäri, pyrit täydellisyyteen kaikessa. astut kirkon ovista tuo römpsy päälläsi ja kaikki huokaavat että oooh. sisäinen karismasi sinkoilee pitkin seiniä. ainakin kuvitelmissasi. ;)
Miten on mahdollista saada puku, jossa on noin paljon kangasta, noin halvalla?
Sivut täynnä kirjoitusvirheitä, ei edes unelmahääpukua osata kirjoittaa oikein, ei pidetä varastoa, tilataan Kiinasta, huh huh... En kyllä uskaltaisi tuonne rahojani laittaa. Olen kuullut myös tarinoita, joissa näistä "halvoista" puvuista on tullut aika kalliita, kun eivät ole olleetkaan yhtään sitä, mitä on luvattu tai eivät ole tulleet lainkaan perille...
Olet varmasti nuori, ihan nätti, melko pienituloinen morsian.
äärimmäisen hyvä artikkeli näistä Kiinasta tilattavista hääpuvuista:
http://www.naimisiin.info/haalehti/haapuku_kiinasta.html
Ei vaan. Ihana puku. Kyllä kaikki nuorena naimisiin menevät saa tollasen laittaa jos tykkää.
En ole pukua saanut, toivon kyllä todella että se tulee ja on sellainen kuin pitääkin... Tiedän kyllä että siitä on ollut juttua etteivät välttämättä ole aina sitä mitä piti, mutta pahimpia virheitä toivon sitten erään ystäväni osaavan korjata, jos niitä ilmenee.
En ole rikas, mutta en kyllä köyhäkään, aika keskituloisia taidetaan olla. Tai no sanotaanko että jos tulot jakautuisivat tasaisesti niin olisimme keskituloisia, mutta minä taidan kyllä olla pienituloinen ja mies sitten hieman suurempituloinen.
Olen nuori, lähempänä kahta kuin kolmeakymmentä, hoikka, en pitkä kylläkään.
Ehkä olenkin epäkäytännöllinen?
Kait olen romanttinen, ja ehdottomasti haluan prinsessapäivän. :D Häät tosin ovat aika pienet, vain ihan lähisuku ja parhaat ystävät paikalla, niihin ei haluttu laittaa ihan kamalasti rahaa kuitenkaan.
AP
artikkelin?
Just tollaset "päät pois" kuvat osoittavat sen, että kuvina käytetään alkuperäisen valmistajan kuvia, joista kopiointi syytteiden vuoksi poistetaan päät pois ja sitten Kiinassa tehdään puvuista kopiot.
Erityisesti noin monimutkaisen puvun kanssa voi tulla pettymyksiä.
Mittatilaustuotteilla ei ole edes palautusoikeutta.
ihan helvetin ruma! Eikö sulla ole mitään makua?
Jos sulla on kroppaa tuohon yläosaan ja vyötäröön, niin anna mennä! Jos puku vastaa kuvausta, saat tosi edullisesti puvun. Jos se on jotain ihan muuta, niin ainakaan et menetä omaisuutta ja ompelutaitoinen ystäväsi voinee pelastaa kankaasta jotain. Ihania häitä!
T. lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä oleva, entinen hoikka, joka nautti täysin siemauksin omista häistään unelmapuvussaan montamonta vuotta sitten :)
Miten noi puvut voi olla noin halpoja!?
Oletko jo saanut pukusi?
Niin paljon on ollut juttua näistä Kiinassa valmistettavista hääpuvuista. Eli siis tilaat kuvan perusteella hääpuvun, joka saapuessaan on jotain ihan muuta kuin kuvan alkuperäinen puku on.