Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehellä on seksiaddiktio ja voitte uskoa, että elämä on kamalaa

Vierailija
02.06.2011 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa, itsepä olet ukkosi valinnut.

Vierailija
2/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun varmaan kohta hakemaan avioeroa kun mikään ei riitä eikä auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun varmaan kohta hakemaan avioeroa kun mikään ei riitä eikä auta.

Vierailija
4/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa, itsepä olet ukkosi valinnut.

Vierailija
5/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö se?

Vierailija
6/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö se?

että aina kun pyllistää tai takamus/etupylly muutoin paljaan ja tarjolla, niin kankea työnnetään johonkin aukkoon. Ei kivaa.

Vierailija
7/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaikka timmissä kunnossa olevana keikun alasti tai alusvatteilla, vihjailen ja pyllistelen, niin ei voi äijää tippaakaan kiinnostaa. Kerran viikossa sängyssä saatan saada jos hyvin käy. Muuten on kyllä ihana mies, mutta kyllä se on hirveää tämäkin. Tuntisipahan itsensä ainakin halutuksi.

Vierailija
8/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaikka timmissä kunnossa olevana keikun alasti tai alusvatteilla, vihjailen ja pyllistelen, niin ei voi äijää tippaakaan kiinnostaa. Kerran viikossa sängyssä saatan saada jos hyvin käy. Muuten on kyllä ihana mies, mutta kyllä se on hirveää tämäkin. Tuntisipahan itsensä ainakin halutuksi.

niin hääviä ole. Ja jos ei muuta keksi/pysty, niin ohimennessään mätkäyttää sillä meisselillä mua reiteen :( En ole ap, mutta ihan järkyttävää elämää kyllä meilläkin. Pohdin vakavissani avioeroa. P.s. Nytkin ukko hyppii makkarissa ja tekee helikoptereita kikkelillään.

Vierailija
9/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on seksiaddiktioinen mies?

Vierailija
10/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole 36v kahden lapsen äiti ja todellakin toivoisin sellaistakin huomiota. Mutta joo, molemmat äärilaidat on varmasti kamalia... eikä noi helikopterit kikkelillä kyllä muakaan kiihottais.

Vierailija
11/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole 36v kahden lapsen äiti ja todellakin toivoisin sellaistakin huomiota. Mutta joo, molemmat äärilaidat on varmasti kamalia... eikä noi helikopterit kikkelillä kyllä muakaan kiihottais.

Älkää ihan kaikkea uskoko... Mutta minullakin mies on kyllä noin muuten aika viriili, onneksi ei vielä ongelmaksi asti.

Vierailija
12/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli narsistinen. Niin sairas kuin vaan voi olla. Ja juu, kun tajusin että pettää en antanut vai olisko pitänyt altistaa itteni taudeille. Senkään jälkeen ei myöntänyt mitään, vasta kun oli todisteetlyödä tiskiin niin sit jotain änkytti. Jälkeenpäin syytti mua että hän "masentui pahasti eromme jälkeen"

heh, juu....

Vierailija
13/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu mies on kyltymätön ja olettaa, että mä olen heti valmis ja aina halukas. Täytyy sanoa, että tällä hetkellä ei vois vähempää kiinnostaa koko mies.

Mitään et voi kotona tehdä, ettei tartuttaisi kiinni joka välissä. Todella ärsyttävää. Haluan oikeasti etäisyyttä tohon mieheen tai tämä päättyy varmaan eroon.

Vierailija
14/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina läpsimässä kikkelillään, ja yrittämässä tunkea melaa mekkoon tai mihin tahansa aukkoon, jos on yhtään tyrkyllä, ja aina kiinni perässä tai tisseissä. Jos kysyy, miksi rakastaa tai tykkää, niin salamana vastaus on tissit tai seksi ykkösenä.

Mitään muuta vastausta ei saa kuin seksiasioita, tai ulkonäköasioita, jotka kiinteästi liittyvät hänen kiihottamiseen. Mies myös masturboi joka päivä netin äärellä, tuijottelee ahnaasti kaupungilla naisia ja kävelee päin pylväitä, lukee lehtiä ja mainoksia vain seksistinen kiilto silmissään. Mikään määrä seksiä ei riitä.

Ei ole kiva juttu, jos on just synnyttänyt, tai yrittää imettää vauvaa, ja toinen tulee siihen käpälöimään, heiluttelemaan kikkeliään tekemään (housut jalassa) naintiliikkeitä, mulkkaamaan kieltä provosoivasti suussaan, yrittämään koskea.

Ja maailmassa ei ole asiaa, josta ei vääntyisi väkisin kaksimielistä juttua.

Sairasta.

Vierailija
15/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se teillä näkyy? Kuinka usein mies on vonkaamassa? Vonkaako se muitakin naisia sumeilematta? Mikä sinua siis asiassa häiritsee?

Vierailija
16/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on seksiaddiktioinen mies?

Vierailija
17/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö se?

että aina kun pyllistää tai takamus/etupylly muutoin paljaan ja tarjolla, niin kankea työnnetään johonkin aukkoon. Ei kivaa.

Vierailija
18/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina läpsimässä kikkelillään, ja yrittämässä tunkea melaa mekkoon tai mihin tahansa aukkoon, jos on yhtään tyrkyllä, ja aina kiinni perässä tai tisseissä. Jos kysyy, miksi rakastaa tai tykkää, niin salamana vastaus on tissit tai seksi ykkösenä.

Mitään muuta vastausta ei saa kuin seksiasioita, tai ulkonäköasioita, jotka kiinteästi liittyvät hänen kiihottamiseen. Mies myös masturboi joka päivä netin äärellä, tuijottelee ahnaasti kaupungilla naisia ja kävelee päin pylväitä, lukee lehtiä ja mainoksia vain seksistinen kiilto silmissään. Mikään määrä seksiä ei riitä.

Ei ole kiva juttu, jos on just synnyttänyt, tai yrittää imettää vauvaa, ja toinen tulee siihen käpälöimään, heiluttelemaan kikkeliään tekemään (housut jalassa) naintiliikkeitä, mulkkaamaan kieltä provosoivasti suussaan, yrittämään koskea.

Ja maailmassa ei ole asiaa, josta ei vääntyisi väkisin kaksimielistä juttua.

Sairasta.

Vierailija
19/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/38 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaako se netin äärellä ihan avoimesti vai? Kaameeta! Mitäs sitten kun lapsi kasvaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän