Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitse: 100 000 miljoonaa vai Jeesus Kristus?

Vierailija
02.06.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo vastaamassa toisin, mutta jäin ajattelemaan..

Voi kun se Jeesuskin pysähtyisi ajattelemaan minua..=((

Vierailija
2/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko tämä Jeesus (äännetään Hesus) joku tumma ja komea apupoika eteläisistä maista, joka tekisi kaikki kotityöt mun puolesta ja pitäisi vähän minuakin hyvänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo vastaamassa toisin, mutta jäin ajattelemaan..

Voi kun se Jeesuskin pysähtyisi ajattelemaan minua..=((

Tottakai valitsen rahat. Saan sillä paljon aikaan hyvää tässä maapallossa jossa raha vaikuttaa paljon monen elämään.

Jeesus on yksi palanen kaikkea, ei yhtään sinua ylempänä tai alempana.

Muista ajatella positiivisesti niin koet elämässäsi enemmän positiivisuutta eli :-)))

Vierailija
4/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata Jeesus, sillä ihan oikeesti kaipaan rauhaa sydämeen, ja sitä ei raha mulle voi antaa. raha on ihan kivaa, mut kuitenkin vaan rahaa

Vierailija
5/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä rahoilla voisin palkata useammankin Jesuksen erinäisiä paikkoja hoitelemaan

vai onko tämä Jeesus (äännetään Hesus) joku tumma ja komea apupoika eteläisistä maista, joka tekisi kaikki kotityöt mun puolesta ja pitäisi vähän minuakin hyvänä?

Vierailija
6/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata Jeesus, sillä ihan oikeesti kaipaan rauhaa sydämeen, ja sitä ei raha mulle voi antaa. raha on ihan kivaa, mut kuitenkin vaan rahaa

Saat rauhan sydämeen jos niin haluat, jos valitset rahst niin luuletko että Jeesus on ainoa joka voisi antaa rauhan sinulle?

Rauhan saaminen on uskon asia, ei jonkun yksittäisen henkilön. Jeesus eli ja kuoli ja nyt jatkaa omaa juttuaan muualla. Häneen varmasti saa yhteyden jos haluaa niinkuin moneen muuhun jotka on tällä pallolla tallustaneet. Rauhan saat kuitenkin parhaiten kun uskallat rakastaa itseäsi sellaisena kun olet ilman mitään ehtoja ja näet kaikki muut kuin itsesi ja rakastat heitä ilman ehtoja.

Elämä on suuremmoinen seikkailu, välillä tekee kipeää ja sitten voi taas huutaa ihanaa leijonat ihanaa! :)

Vierailija
7/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo vastaamassa toisin, mutta jäin ajattelemaan.. Voi kun se Jeesuskin pysähtyisi ajattelemaan minua..=((

Tottakai valitsen rahat. Saan sillä paljon aikaan hyvää tässä maapallossa jossa raha vaikuttaa paljon monen elämään. Jeesus on yksi palanen kaikkea, ei yhtään sinua ylempänä tai alempana. Muista ajatella positiivisesti niin koet elämässäsi enemmän positiivisuutta eli :-)))

Valitsen Jeesuksen kuitenkin. Raha olis kiva, mutta Jeesuksen oikeasti tarvitsisin. Voi kun Jeesus vain tulisi oikeasti minulle ja sydämeeni..minuun..=(

Vierailija
8/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitsin Jeesuksen.

Matteus 16:

"26 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?"

Vierailija
9/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kristitty.

Vierailija
10/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo vastaamassa toisin, mutta jäin ajattelemaan.. Voi kun se Jeesuskin pysähtyisi ajattelemaan minua..=((

Tottakai valitsen rahat. Saan sillä paljon aikaan hyvää tässä maapallossa jossa raha vaikuttaa paljon monen elämään. Jeesus on yksi palanen kaikkea, ei yhtään sinua ylempänä tai alempana. Muista ajatella positiivisesti niin koet elämässäsi enemmän positiivisuutta eli :-)))

Valitsen Jeesuksen kuitenkin. Raha olis kiva, mutta Jeesuksen oikeasti tarvitsisin. Voi kun Jeesus vain tulisi oikeasti minulle ja sydämeeni..minuun..=(

http://www.4laws.com/laws/finnish/

Vierailija
11/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen, haluan, kaipaan Jeesuksen antamaa rauhaa mieleeni ja sydämeeni.

Miksen sitä kuitenkaan rukouksistani huolimatta saa??

Vierailija
12/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesuhan ajattelee sinua koko ajan! On ajatellut sinua jo ennenkuin edes synnyit!

Vierailija
14/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen, haluan, kaipaan Jeesuksen antamaa rauhaa mieleeni ja sydämeeni.

Miksen sitä kuitenkaan rukouksistani huolimatta saa??

Rauha sinun täytyy löytää itsestäsi. Uskonnot ovat siitä hassuja että luvataan liikoja. "tee näin niin saat ja jos teet toisin niin kärsit". Jokaisella on iänkaikkinen elämä koska jokainen on jumala itsessään. Elämässä pitää olla vaikeuksia ja haasteita jotta myös hyvä korostuisi ja saat siten täydemmän kokemuksen. Aivan kuten voit nähdä maailman pahana paikkana tai äärimmäisen kauniina ja hyvänä. Median ja uutisten antama kuva maailmasta on täysin väärä ja sen takia ihmiset ovat ahdistuneempia kuin pitäisi. Hyvää on paljon enemmän kuin pahaa. Päivässä ei riittäisi tunnit jos uutislähetykset kertoisivat kaikki hyvätkin uutiset.

Nauti tästä elämästä täysin rinnoin ja tee muille pyyteettömästi hyviä juttuja niin huomaat että jonain päivänä heräät äärimmäisen onnellisena ja rauhallisena ja huomaat miten mielettömän kaunis ja hyvä paikka maapallo on vaikka kaikkea paha ei poistukaan elämästäsi, muuten et osaisi arvostaa niitä hyviä juttuja.

Rauhaa ja rakkautta!

Vierailija
15/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hyvää! Noin suuri summa, itse tarvitsisin perheelleni vain pienen osan. Voisin auttaa niin monia!

Vierailija
16/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa ei ihminen löydä itsestään. Vain Vapahtaja Jeesus voi rauhan imiselle antaa. Kun rukoilee, Jeesus kuulee ja vastaa.

Vierailija
17/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on mulle yhtä hieno tarinan päähahmo kuin Harry Potterkin. En usko kummankaan olemassa oloon, enkä koe jääväni mistään paitsi.

Vierailija
18/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen, haluan, kaipaan Jeesuksen antamaa rauhaa mieleeni ja sydämeeni. Miksen sitä kuitenkaan rukouksistani huolimatta saa??

Vierailija
19/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadiosta olen jo kasvanut ulos.

Vierailija
20/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhden miljoonan voin ottaa.

Jeesuksella en tee kertakaikkiaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme