Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ope toivoa (lahjasta)

Vierailija
01.06.2011 |

että kukaan ei toisi opelle mitään, vaan lahjaan tarkoitetut rahat menisivät jollekin open kannattamalle hyväntekeväisyysjutulle, kuten minun tapauksessani löytökissoille? Valmistun kohta opeksi, ja todellakin ahdistaa, kun vanhemmat tuntuvat saavan ihan kaikesta ongelman aikaan, kuten nyt siitä, jos ope ei halua lihoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hankittiin yksi yhteinen lahja opelle. Itse yritin tuota saada nyt oman kohdalla aikaan, mutta eipä vanhempia kiinnostanut, vaikka olisin tuon voinut organisoida. :) mutta elä toivo mitään. ON open tehtävä ottaa vastaan mitä annetaan. Niinhän sitä sanotaan, että lahjahevosen suuhun ei katsota. :)

Vierailija
2/4 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmiset olivat hyvin innostuneita. Laitettiin siis rahaa, jonka "tädit" saivat tuhlata vain itseensä. Kuitenkin huomasin juhlassa, että monet toivat tuon lisäksi vielä paketinkin... Henkilökunta kiitteli meitä (minua ja miestäni) vielä pari päivää juhlan jälkeenkin tuosta ideasta. Tällaiselle olisi hlö-kunnan keskuudessa näemmä oikeasti kysyntää. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti nyt keväällä infolapun, jossa ilmoitti, että jos haluatte muistaa, niin vaal.pun+ sin parvekekukat ja tee (luetteli laadutkin) ovat tervetulleita.

Aiemmin on ilmoittanut, että hänellä on merkkipäivä ja jos haluatte muistaa, niin x.x:n äiti kerää rahaa, puh.xxx ja e-mail xxx.

Vierailija
4/4 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin opettaja, haluaisin kovistella kaikkia, ettei saa tuoda mitään tai suutun. Toisaalta saisihan tuostakin kökköä niskaan. Tuntuu vaan noi lahja-asiat olevan sellainen intohimo, että itse voisin opettajana olla mainiosti ilman niitä lahjoja mielummin kuin olla kapulana jossain säätämisessä. Kiusallista opettajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä