Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä huhtikuussa hehkutettiin että vaalien suurin voittaja oli demokratia. Onko yhä näin?

Vierailija
01.06.2011 |

http://www.mtv3.fi/uutiset/vaalit/index.shtml/arkistot/kotimaa/2011/04/…



Nyt eletään kesäkuuta vuonna 2011 ja Suomessa ei ole vielä harmainta hajua, mitkä puolueet tulevat olemaan hallituksessa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi