Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin toivottavasti näyttäisin tältä:

http://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2011/05/Rosie-Huntingto…

Nooh, sitä odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vaan olen. ap

Vierailija
24/26 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokasta en tykkää, eka parempi, vaikka liian laiha.

Vierailija
25/26 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihasta osaan kyllä tulla normaaliksi helposti :)

Olin teini-ikäisenä ja lapsena tosi laiha. Kulkee meillä suvussa. Yritin tosissasi lihottaa itseäni teini-iän aikaan ja jälkeen. Ei ollut kiva kuunnella kommentteja: kamala, kun sä oot laiha!

Nykyisin olen hoikka ja kahden lapsen jäljiltä pepussa ja mahassa jopa hiven pyöreyttä. Mutta ei voi sanoa, että on kaikille helppo lihoa. Vieläkään en liho, vaikka ruokavalioni puolesta voisin kyllä, jos olisi toisenlainen vartalotyyppi.

Vierailija
26/26 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihasta osaan kyllä tulla normaaliksi helposti :)

Olin teini-ikäisenä ja lapsena tosi laiha. Kulkee meillä suvussa. Yritin tosissasi lihottaa itseäni teini-iän aikaan ja jälkeen. Ei ollut kiva kuunnella kommentteja: kamala, kun sä oot laiha!

Nykyisin olen hoikka ja kahden lapsen jäljiltä pepussa ja mahassa jopa hiven pyöreyttä. Mutta ei voi sanoa, että on kaikille helppo lihoa. Vieläkään en liho, vaikka ruokavalioni puolesta voisin kyllä, jos olisi toisenlainen vartalotyyppi.

Ja valitettavasti ei ole keksitty edes rasvaimua vastaavaa juttua, millä saisi itsensä anrektikon näköisestä normaalin näköiseksi. Olen tuon ykkösen näköinen.