Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies ei enää halua minua. Tyydyttää mielummin itse itsensä.

Vierailija
01.06.2011 |

Olen rikki ja pohjattoman surullinen.

Avioliitto on muutoin hyvissä kantimissa, on hellyyttä ja huumoria.

Miehellä on ollut jo pitkään "seksuaalista haluttomuutta" joka tosin vasta paljastui johtuvan vain ja ainoastaan siitä, etten ole mieheni mielestä haluttava. Mielummin tyydyttää itse itsensä.

Mies tietää, että omat haluni ja tarpeeni ovat olleet täysin ennallaan koko suhteen ajan. Siitä huolimatta on ties kuinka kauan tyydyttänyt vain mielummin itse itsensä. Mulla on niin loukattu ja henkisesti huono olo.

Olen itsestäni huoltapitävä, yleisesti ottaen omasta ja muidenkin mielestä ihan edustavan näköinen. Huumorintajuinen ja pidetty ihminen. Minulla on hyvä työ ja kunnianhimoa, annan aikaa perheelle, mutta käyn myös omissa harrastuksissa.

Vuosien saatossa raskauksien jälkeen olen kyllä muhkeammassa kunnossa kuin silloin kun joskus kymmenisen vuotta sitten tavattiin. Edelleen kuitenkin varsin "mukiinmenevä" ja naisellinen nainen monen miehen mielestä. Ja mieheni mielestä siis niin vastenmielinen, ettei halua harrastaa seksiä kanssani millään tasolla.

Minkäs teet. Tuntuu vaan niin käsittämättömän pahalta. Ainahan voi laihduttaa, mutta en tiedä haluanko laihduttaa sitä varten, että mieheni haluaisi minua. Tuntuu jokseenkin epäreilulta ja ties miltä, että muiden ihmisten silmissä olen kaunis, mutta oma mies ei vaan halua.

Kiitos, että sain jakaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa muuten sanotaan: älkää evätkö sitä toisiltanne paitsi keskinäisestä sopimuksesta. Myöskin aviopuolisoiden kehot on aviopuolisoiden vallassa.

Että silleen! Seksi on aviopuolisoiden nautinnoksi ja iloksi tarkoitettu!

Vierailija
2/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliiton aikana 30kg ja mies haluaa minua ihan hulluna! Tosin välillä sanoo että olisi mukava jos olisin hieman hoikempi jo itseni takia ettei tulisi terveydellisiä ongelmia ym.

Mutta seksissä ei ole edelleenkään mitään vikaa. Sitä on 3-10 kertaa viikossa.

Tämä on varmasi aitoa rakkautta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehesi onkin homo! Minun exäni paljastui homoksi. Alussa luulin, etten voi elää ilman miestäni. Otimme jopa miehen poikaystävän sänkyymme. Sainpahan ainakin siinä samalla seksiä, kun se oli ainut tilanne, missä miehellä seisoi. No ongelma kaatui siihen, että he halusivat olla sängyssä mieluummin ilman minua. Nykyisin olen sinkku, mutta tapailen erästä uutta komistusta ;).

Kysyin mieheltä tätä asiaa olisko ollut joskus viime kesänä. Ja jotenkin koko asia on niin monisyinen, kun siihen miehen "haluttomuuteen" liittyy oikeasti myös esim. ennenaikaista laukeamista yms pulmaa. Ja sitäkautta taas miehelle on jossain vaiheessa tullut tunne, että sama, jos ei harrasta ollenkaan seksiä.

Ikinä en ole tuosta asiasta valittanut tai kommentoinut negatiiviseen sävyyn. Tosin joskus (siis silloin kun seksiä vielä oli) esitin toiveen, että mies voisi jotenkin enemmän huomioda minua muutenkin sängyssä.

Ei oo helppoo aikuisten elo.

ap

Vierailija
4/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliiton aikana 30kg ja mies haluaa minua ihan hulluna! Tosin välillä sanoo että olisi mukava jos olisin hieman hoikempi jo itseni takia ettei tulisi terveydellisiä ongelmia ym.

Mutta seksissä ei ole edelleenkään mitään vikaa. Sitä on 3-10 kertaa viikossa.

Tämä on varmasi aitoa rakkautta!

Olen aidosti onnellinen sinun puolestasi :)

ap

Vierailija
5/33 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy vieraissa.saat sitä seksiä varmasti,ja sulla on täysi oikeus tuntea olevasi haluttu!kukapa jaksaisi elää ilman seksiä koko ikää.miehesi on täysi vätys.

Vierailija
6/33 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessani oli tuollainen tilanne. Mieheni oli jopa sitä mieltä, että laihduttamiseni voisi korjata tilanteen. Ylipainoa vaan ei minulla ollut grammaakaan ja muutenkin muodot kohdallaan.

Ero tuli. Sekuntiakaan en ole katunut. Tajusin, miten paljon tuo söi minua henkisesti, samoin miehen perusnegatiivinen asenne. Mihinkään ei koskaan voinut olla tyytyväinen. Ihan kauheaa oikeasti. Nykyinen mieheni on TÄYSIN erilainen. Olen onnellinen.

Vierailija
7/33 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessani oli tuollainen tilanne. Mieheni oli jopa sitä mieltä, että laihduttamiseni voisi korjata tilanteen. Ylipainoa vaan ei minulla ollut grammaakaan ja muutenkin muodot kohdallaan.

Ero tuli. Sekuntiakaan en ole katunut. Tajusin, miten paljon tuo söi minua henkisesti, samoin miehen perusnegatiivinen asenne. Mihinkään ei koskaan voinut olla tyytyväinen. Ihan kauheaa oikeasti. Nykyinen mieheni on TÄYSIN erilainen. Olen onnellinen.

Vierailija
8/33 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasassa? Haluatko olla jotenkin uhri, kynnysmatto vai mikä? Miten sulla ei ilmeisesti ole yhtään itsetuntoa? Kurjistatteko te toistenne persoonaa, sovitteko oikeesti yhteen, millä perusteilla?

Vierailija
9/33 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia siinä = ongelmia parisuhteessa ja ongelmia itsen kanssa

apua hakemaan mars mars eikä vaan marmateta täällä palstalla!

Vierailija
10/33 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni kanssa en harrasta seksiä.

Moni asia on johtanut tilanteeseemme.

Mieheni halusi ehdottomasti 10v sitten ostaa vanhan talon.

Vieläkin meillä remontoidaan.

Meillä ei ole omaa makuuhuonetta. Suihkun sain 3v sitten. Pyykkikone ei tänä päivänäkään ole talossa.

Mieheni purkaa turhautumistaan minuun "hellin" kosketuksin.

En kunnioita miestäni. En halua antaa hänelle ja sitä hän ei ymmärrä.

Vierailija
11/33 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ennenaikaista laukeamista yms pulmaa.

Olisi Minuuttimuna miehestäsi, vaikka se panisikin. Jätä koko pelle ja hanki tilalle oikea mies.

Vierailija
12/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munkaan mies halua mun kanssa seksiä, joten tyydytän itse itseni. Minkäs teet.

Vierailija
13/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty, enkä halua elää seksittömässä suhteessa. Tietäen, että molemmilla on halut, mutta..

Ja tuli henkisesti niin paha olo, että sen seurauksena mulla on ollut koko päivä kuvottava ja oksettava olo. Miten voin enää edes halailla tai suukotella miehen kanssa, kun tiedän, että olen hänen mielestään niin vastenmielinen? Ainakin juuri nyt tuntuu siltä, etten pysty elämään tän asian kanssa.

Vierailija
14/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä ei ole ollut yli 5 VUOTEEN, ei eds halia, pusua tms

mulla kans pahamieli....

ja loukattu olo....

minusta on väärin, ettei mies ajattele yhtään vaimonsa tarpeita.

eikä se mieskään enää ole itsekään hehkeimmässä kunnossa, kun ikääkin tullut;) sitä vaan näkee toisessa niitä rupsahduksen merkkejä, ei itsessään...

avioero tai rakastajan hankkiminen ainoa vaihtoehto, tähän tulokseen olen tullut vuosien varrella...

Vierailija
15/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastajaa etsii ;)))))

lapsen takia en halua tällähetkellä erota, muuttaa toiselle aluelle...

Vierailija
17/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
18/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuosta huolestu. Onhan se harmillista, mutta niin vaan usein käy. Älä mieti mitään vartaloseikkoja, koska se ei asiaa auta. Tilanne kohentuu varmasti jutustelemalla. Älä nyt ihmeessä poimi mitään koijaria tilannetta "paikkaamaan". Syy ei ole sinussa, eikä miehessäsi. Se on vaan elämää.

Vierailija
19/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässyt ton makuun niin sun laihduttamiset ei auta mitään! Sitte keksii et rinnat roikkuu.

Ystäväni mies myös samoin ja sit sex oli pikapano aina. Ero tuli lopulta.

Muistan kuinka joskus 30-vuotta sittrn lehtien lääkäripalstoilla julkisesti kehoitettiin nuoria harrastamaan itsetyydytystä. Siinä ei mukamas ollut mitään väärää tai etenkään haittaa. Ajatelkaa miten väärässä ammattilaiset monesti on. Pitäisi saada tilille!

Ukkosikin on varmaan tehnyt tuota aina ja näin tottunut tuohon tapaan. Ja ketäpä tai mitä hän ajattelee runkatessaan?

Tunnen sua kohtaan sympatiaa koska ymmärrän kuinka äärimmäisen itsekkäästi ukkosi toimii eikä edes halua ponnistella tuosta tavasta irti!

Vierailija
20/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi vieressä hänen käydessään nukkumaan... Alkaiskohan sitten tekemään mieli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme