Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies ei enää halua minua. Tyydyttää mielummin itse itsensä.

Vierailija
01.06.2011 |

Olen rikki ja pohjattoman surullinen.

Avioliitto on muutoin hyvissä kantimissa, on hellyyttä ja huumoria.

Miehellä on ollut jo pitkään "seksuaalista haluttomuutta" joka tosin vasta paljastui johtuvan vain ja ainoastaan siitä, etten ole mieheni mielestä haluttava. Mielummin tyydyttää itse itsensä.

Mies tietää, että omat haluni ja tarpeeni ovat olleet täysin ennallaan koko suhteen ajan. Siitä huolimatta on ties kuinka kauan tyydyttänyt vain mielummin itse itsensä. Mulla on niin loukattu ja henkisesti huono olo.

Olen itsestäni huoltapitävä, yleisesti ottaen omasta ja muidenkin mielestä ihan edustavan näköinen. Huumorintajuinen ja pidetty ihminen. Minulla on hyvä työ ja kunnianhimoa, annan aikaa perheelle, mutta käyn myös omissa harrastuksissa.

Vuosien saatossa raskauksien jälkeen olen kyllä muhkeammassa kunnossa kuin silloin kun joskus kymmenisen vuotta sitten tavattiin. Edelleen kuitenkin varsin "mukiinmenevä" ja naisellinen nainen monen miehen mielestä. Ja mieheni mielestä siis niin vastenmielinen, ettei halua harrastaa seksiä kanssani millään tasolla.

Minkäs teet. Tuntuu vaan niin käsittämättömän pahalta. Ainahan voi laihduttaa, mutta en tiedä haluanko laihduttaa sitä varten, että mieheni haluaisi minua. Tuntuu jokseenkin epäreilulta ja ties miltä, että muiden ihmisten silmissä olen kaunis, mutta oma mies ei vaan halua.

Kiitos, että sain jakaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi vieressä hänen käydessään nukkumaan... Alkaiskohan sitten tekemään mieli?

Miehen oli jo äärettömän vaikeaa myöntää, että joskus kuulemma haluttaa, ja on silloin "hoidellut itse itsensä". Otin siis eilen illalla puheeksi miehen haluttomuuden, ja sen, että tilanne on minulle tosi vaikea ja koen näivettyväni ihmisenä ja naisena tällaisessa seksittömässä parisuhteessa.

Mies on muutoinkin elämässä perusnegatiivinen ja näkee asioiden huonot puolet kirkkaampina kuin ne hyvät. Ja siksipä itsekin mietin, että voihan olla niin, että kun kurvit olisi taas entisissä mitoissa, niin sitten se olisi joku toinen asia, mihin ei olisi tyytyväinen.

Vierailija
22/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilo hetkauta sinne, eikä tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuosta huolestu. Onhan se harmillista, mutta niin vaan usein käy. Älä mieti mitään vartaloseikkoja, koska se ei asiaa auta. Tilanne kohentuu varmasti jutustelemalla. Älä nyt ihmeessä poimi mitään koijaria tilannetta "paikkaamaan". Syy ei ole sinussa, eikä miehessäsi. Se on vaan elämää.

En jaksa uskoa, että tilanne muuttuisi puhumalla mitenkään. Mies ilmoitti hyvin suoraan, etten ole ulkoisesti enää se sama nainen, johon hän aikoihaan ihastui. Koitin puhua normaalista vanhenemisesta, sisäisestä kauneudesta, siitä, mikä omasta mielestäni on ihmisessä sitä rakastamisen arvoista. Ilmeisesti se sitten on vaan tämä ulkokuori, jota hän rakastaa ja haluaa tai sitten ei halua.

En jaksa ymmärtää.

Ja mitä enemmän tätä asiaa itsekseni mietin, sitä vastenmielisemmältä mies alkaa näyttäytymään omissa silmissäni. Enkä puhu nyt ulkokuoresta, vaan nimenomaan siitä kaikesta muusta.

Vierailija
24/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vika siinä miehessäkään ole.

Vierailija
25/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä jos jättäisit miehesi ja lopettaisit sen martyyrina ja urhina olon?

Jos minulle mieheni kehtaisi puhua kuinka en kiinnosta/kiihota häntä, koska olen vanhentunut, potkaisisin pellolle immediately.

Häneltä puuttuu kunnioitus sinua kohtaan ja sinulta puuttuu itsekunnioitus. Jätä se sika ja tee loppuelämälläsi sitä mitä haluat.

Vierailija
26/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vika siinä miehessäkään ole.

jokainen voi haluta tai olla haluamatta.

Avioliittoon kuitenkin kuuluu mielestäni olennaisena osana myös seksi ja ainakin omasta mielestäni seksuaaliset tarpeet ovat osa ihmisyyttä.

Ja niiden tyydyttäminen oman kumppanin kanssa luonnollista ja suotavaakin. Jos hänellä kerran on haluja ja tietää, että minullakin on, niin miksi mies toimii noin, vaikka muutoin väittääkin rakastavansa.

Ja niinkuin ensimmäisessä postissa sanoin, niin liitto on muutoin ihan hyvissä kantimissa, hellyyttä, suukottelua ja huumoria on löytynyt edelleen joka päivä.

Itse olen siis elänyt jo pitkään siinä luulossa, että miehellä on jotenkin alentunut libido ja "suostunut elämään" asian kanssa. Mutta nyt siis paljastui, että näin ei ole, hän ei vaan halua tyydyttää halujaan minuun tai minun kanssani.

Vierailija
27/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yrittänyt parantaa tilannetta eikä käynyt terapiassa. Mies on vaan luikahtanut helpoimpaan tapaan ITSEÄÄN ajatellen. Näin ei vain toimita avioliitossa, avioliitto on kahden kauppa. On antanut itselleen luvan toimia 100% omia halujaan ajatellen.

Yritäppä saada miehesi terapiaan ja mies-sellaiselle! Minun ystäväni vei ukkonsa sellaiselle eikä pystynyt pettään nimenomaan tätä miesterapeuttia!

Sitäpaitsi onko miehesi yhtä komea kuin naimisiin mennessä? Kerro se hänelle!

Vierailija
28/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene ole vaikeaa. Ihan turha ja tyhmää valittaa ettei joku typerä! ukko haluu sua. Haluu itte jotain muuta, piristää kummasti. Sano sille että aiot hakea seksiseuraa netistä, kato mitä se tykkää. Yks elämä vaan ihmisellä, ei sitä kannata tuhlata ääliöihin.

Vierailija
29/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä jos jättäisit miehesi ja lopettaisit sen martyyrina ja urhina olon?

Ja olen viime yön miettinyt sitäkin, että jos en itse suostu elämään seksittömässä liitossa, eikä mies "anna", niin eipä tässä montaakaan vaihtoehtoa jää jäljelle.

Ja siitä erosta.. kuinka paljon pitää uhrata lasten vuoksi, jottei olisi "huono äiti"? Tähän asti suhde on ollut siis muutoin toimiva, mutta ainakin juuri nyt tuntuu siltä, että halua nähdä miestä ollenkaan, enkä kestä olla hänen lähellään.

Mikä on riittävän hyvä syy erota? Hajottaa lasten koti ja repiä kaikki rikki? En tiedä? Tietääkö kukaan?

ap

Vierailija
30/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene ole vaikeaa. Ihan turha ja tyhmää valittaa ettei joku typerä! ukko haluu sua. Haluu itte jotain muuta, piristää kummasti. Sano sille että aiot hakea seksiseuraa netistä, kato mitä se tykkää. Yks elämä vaan ihmisellä, ei sitä kannata tuhlata ääliöihin.

Seksiseuran saaminen olisi liiankinhelppoa, mutta minun avioliittokäsitykseen se ei istu.

Mielummin reilusti ero ja "täydellinen" parisuhde hakuun.

Ja tämä oli se yksi syy, miksi miehen kanssa otin asian puheeksi. Eli sanoin hänelle, että tilanne on mennyt nyt siihen pisteeseen, että sain itseni kiinni ajatuksesta, että etsin jostain miehen, joka tyydyttäisi seksuaaliset tarpeeni. Enkä sitä halua oikeasti tehdä. Mikä avioliitto se on, jossa toinen hakee seksinsä liiton ulkopuolelta? Ja toisaalta mikä avioliitto se on, jossa toinen ei halua olla seksuaalisessa kanssakäymisessä toisen kanssa?

ap

Vierailija
31/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy tasan onni.

Vierailija
32/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehesi onkin homo! Minun exäni paljastui homoksi. Alussa luulin, etten voi elää ilman miestäni. Otimme jopa miehen poikaystävän sänkyymme. Sainpahan ainakin siinä samalla seksiä, kun se oli ainut tilanne, missä miehellä seisoi. No ongelma kaatui siihen, että he halusivat olla sängyssä mieluummin ilman minua. Nykyisin olen sinkku, mutta tapailen erästä uutta komistusta ;).

Vierailija
33/33 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies sille mitään voi jos toinen lakkaa kiinnostamasta. Ainoastaan voi yrittää teeskennellä, mutta se on vielä pahempaa.

Kerrankin kun mies on rehellinen on kaikki heti kimpussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan