Pienet rinnat - > ei huomiota miehiltä
Onko näin? Olen silloin tällöin baarissa töissä, ja muut työkaverit kertoo kuinka paljon heitä tullaan iskemään illan mittaan, tulee puhelinnumeroa ym. Itse en ole koskaan saanut mitään tuollaista huomiota. Muuta yhdistävää tekijää näille kavereille en keksi kuin rintavuus: on nuorta, vanhaa, hoikkaa, pyöreämpää.. Toki kaikki ovat ihan nättejä naamastaan.
Mietin vain, että mikä "vika" minussa sitten on? Hymyilen, olen kohtelias, juttelen, eikä ulkonäössäkään noin muuten pitäisi olla mitään mahdottoman epäviehättävää. Että onko se sitten ne tissit, tai niiden puute?
Kommentit (11)
uskoa että se siitä johtuisi, varmaan kiira korpeakin tullaan iskemään joka paikassa vaikka se on pienirintainen. Ehkä vaikutat kuitenkin jotenkin etäiseltä, onko ne muut sellaisia jotka nauraa paljon ja ovat vilkkaita?
En edes haluaisi miestä, joka valitsee naisensa tissejen perusteella. Mitään huomiota en ventovierailta kaipaa, varsinkaan tisseihin kohdistuvaa.
Miksi se sua niin vaivaa?
Itselläni on tosi pienet rinnat ja olen aina saanut runsaasti huomiota baarissa. Johtuu varmaan siitä, että olen eloisa, nauran ja tanssin, hauskuutan muita.
Toki minusta kiinnostuneet ovatkin aina ns. peppumiehiä, eli he eivät ole niin isojen tissien perään :-)
Minulla on aina riittänyt vientiä aa -kuppeineni, viime torstainakin olin komean ja pitkän miehen kanssa treffeillä. Tällä viikolla pitäisi mennä uudestaan. : )
Olen kaiken lisäksi viellä rillipää, kolmen lapsen yh ja ikääkin on jo 38 v. ; ) Ja silti minua yritetään iskeä, kun käyn baarissa.
Iloinen ilme, itseluottamusta peliin ja pilkettä silmäkulmaan! Korosta parhaita puoliasi ja hyväksy itsesi ihan sellaisenaan, ihan reilusti vikoineen kaikkineen. Epävarmuus näkyy heti ulkoisessa olemuksessa ja se saattaa karkoittaa iskijöitä.
miehet kokevat sellaiset avoimen oloiset ja paljon nauravat jne naiset helpommin lähestyttäviksi kuin viileämmän oloiset, vaikka pitäisivätkin enemmän jälkimmäisten ulkonäöstä.
kumppania tms. Olen vain itse iloinen, kun olen mielestäni elämäni kunnossa, olen laihtunut, ja kroppa on parempi kuin ikinä ja naamakin mielestäni ihan ok. Olisi kiva kokea joskus se että joku on ihastunut :). En tiedä, kuinka paljon muut ehtii työn lomassa juttua heittää ja flirttailla.. Aika kiire on ainakin minulla ollut. Ehkä sitten olen hiukan etäinen? Olen kyllä hiukan ujo luonne, mutta normaalissa asiakaspalvelutilanteessa ihan avoin ja puhelias, ei mua silloin jännitä.
Ap
ne työkaverisi ovat luonteeltaan? Puhutko asiakkaiden kanssa asiallisesti vai sillä tavalla flirttaillen ja kiherrellen? Jälkimmäinen tapa on miehistä helpommin lähestyttävä.
Hyväntuulinen olemus, puheliaisuus, iloiset silmät ja tietynlainen rentous vetoaa miehiin ja naisiin.
Jäykkä, kontrollifriikki ja itseään toisiin vertaileva tosikko ei herätä kenenkään kiinnostusta.
Sehän torjuu jo omalla asennoitumisellaan kaikki loitolle.
Ystäväpiirissä on lähes rinnattomiakin naisia ja aina löytyy juttelijaa ja tanssittajaa. Toisaalta taas suuririntainen nenänvarttakatselija vie mielenkiinnon yhdellä silmäyksellä parempiin kohteisiin.
hyväntuulisia naisia.. En mielestäni poikkea luonteen puolesta heistä juurikaan, juttua heitetään ihan samaan tapaan asiakkaille mitä nyt sillä hetkellä ehtii. No en nyt voi sanoa, että kihertelisin asiakkaille, ja tuskin muutkaan? En ole ainakaan huomannut. Ehkä sitten keskityn niin paljon siihen työhön, että en ehdi saada kontaktia kehenkään. Olen aika uusi, joten yritän saada työt kunnialla tehtyä :).
Enkä katsele ketään nenänvartta pitkin, tietenkään! Hymyilen, olen ystävällinen jne. enkä työmaalla vertaa itseäni kehenkään. Nyt tuli vain jälkikäteen mieleen, kun kuulin että viikonloppuna oli tullut puhelinnumeroita ja vaikka mitä ehdotusta kavereille. Kyllähän sellainen hivelee itsetuntoa :).
ne työkaverisi ovat luonteeltaan? Puhutko asiakkaiden kanssa asiallisesti vai sillä tavalla flirttaillen ja kiherrellen? Jälkimmäinen tapa on miehistä helpommin lähestyttävä.
Hyväntuulinen olemus, puheliaisuus, iloiset silmät ja tietynlainen rentous vetoaa miehiin ja naisiin.
Jäykkä, kontrollifriikki ja itseään toisiin vertaileva tosikko ei herätä kenenkään kiinnostusta.
Sehän torjuu jo omalla asennoitumisellaan kaikki loitolle.
Ystäväpiirissä on lähes rinnattomiakin naisia ja aina löytyy juttelijaa ja tanssittajaa. Toisaalta taas suuririntainen nenänvarttakatselija vie mielenkiinnon yhdellä silmäyksellä parempiin kohteisiin.
Itselleni on suotu vain a-kupin rinnat mutta miehiä on pörränyt ympärillä ihan riesaksi asti. Kyllä se kiinnostuminen on muustakin kiinni kuin tissien koosta =)
kai se oli se kaunis naama ja pitkät hiukset.
Nykyään on isot tissit ja kulahtanu naama, ei tuu huomiota enää.