Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Abreu on vapaaehtoisesti lapseton!

Vierailija
01.06.2011 |

Ja kehtaa vielä sen julkisestikin sanoa. En taida enää antaa tyttäreni kuunnella hänen musiikkiaan.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin vielä parikymppisenä, etten ikinä halua lapsia. No, 28-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni, ja kauhea vauvakuume iski. Nyt meillä on kolme (erittäin toivottua) lasta.

Vapaaehtoisesta lapsettomuudesta voi puhua joskus 32+ eteenpäin.

Vierailija
22/50 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta :) Onneksi en julistanut asiaa ympäri kyliä, vois muuten omat kengät nyt muistuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Anna et sanot julkisesti_viestini oli ehkä liian hyökkäävä, sori

Vierailija
24/50 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintynyt muutama todella sarkasmintajuton, herkkänahkainen tosikko vela. Ei voi mitään.

Vierailija
25/50 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että suurin osa parikymppisistä naisista on vapaaehtoisesti lapsettomia. Useimmat eivät ole parikymmpisenä miettineet vielä yhtään koko asiaa, sillä se ei ole heille vielä mitenkään ajankohtaista mm. elämäntilanteen takia. Eikä tarvitsekaan olla, sillä Annan ikätovereilla on vielä 20 vuotta aikaa vääntää lapsia.

Vierailija
26/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänhän on vielä aika nuori!

Vierailija
27/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä oo edes poikkista..miks se nyt edes miettis jotain lapsentekoa?

Vierailija
28/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulakoon vaan toistaiseksi!

Vierailija
29/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas moni siinä iässä edes harkitsee lapsia???

useampi opiskelee vielä

ei ole kiire edes vielä surutta voi kymmenen vuotta odotella !

Vierailija
30/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mieli vielä voi muuttua moneen kertaan :D

ja hedelmällistä ikää vielä toistakymmentä vuotta jäljellä. Ihan hyvä, että se ei halua nyt lapsia, niin muutkin samanikäiset opiskelee ensin

Vierailija
31/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mieli vielä voi muuttua moneen kertaan :D

ja hedelmällistä ikää vielä toistakymmentä vuotta jäljellä. Ihan hyvä, että se ei halua nyt lapsia, niin muutkin samanikäiset opiskelee ensin

Vierailija
32/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkienhan pitäisi hankkia lapsia ja niitä katsotaan kieroon, jotka eivät omia lapsia tahdo.

Otetaan huomioon, että laulajatar on vielä kovin nuori.

Vierailija
33/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta! Millainen ihminen voi edes harkita jättää lapst tekemättä?? Minä olen tiennyt jo viisi vuotiaasta että minusta tulee pää toiminen äiti! Apreun ikäisenä minulla oli jo kaksi ihanaa lasta ja myöhemmin tuli kolme lisää! tuolläinen pikku tähtönen ei tiedä elämästä eikä oikeasta naiseudesta mitään! Nainen ei ole mitään ennenkuin sillä on ainakin pari lasta! Ei kyllä enään meidänkään likka kuuntele tuota hempukkaa! Mitä se meinaa elämällään tehdä? Bilettää ja iskeä miehiä? Kyllä käy sääliksi tätä henklöä!

Vierailija
34/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta! Millainen ihminen voi edes harkita jättää lapst tekemättä?? Minä olen tiennyt jo viisi vuotiaasta että minusta tulee pää toiminen äiti! Apreun ikäisenä minulla oli jo kaksi ihanaa lasta ja myöhemmin tuli kolme lisää! tuolläinen pikku tähtönen ei tiedä elämästä eikä oikeasta naiseudesta mitään! Nainen ei ole mitään ennenkuin sillä on ainakin pari lasta! Ei kyllä enään meidänkään likka kuuntele tuota hempukkaa! Mitä se meinaa elämällään tehdä? Bilettää ja iskeä miehiä? Kyllä käy sääliksi tätä henklöä!

Olen vapaaehtoisesti lapseton 37v nainen ja erittäin onnellinen.

Vierailija
35/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on vielä vaikka kuinka paljon vuosia aikaa nauttia elämästä ilman lapsia. Mielipide kerkiää muuttumaan moneen kertaan.

Vierailija
36/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 32+ eteenpäin.

Vierailija
37/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäisenä, haloo????

Vierailija
38/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähempänä 30-vuotiaana tuosta asiasta voisi olla varmempi kanta.

Vierailija
39/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ja muutin mieltäni, ja olen nyt vapaaehtoisesti äiti

Vierailija
40/50 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 18-vuotiaasta asti, että en tuu ikinä hankkimaan lapsia. Nyt on ikää 31 vuotta, eikä edelleenkään oo minkäälaista vauvakuumetta tai halua lapsen tekoon. Ihana aviomies kyllä on ollut jo useamman vuoden, joten ei oo siitä kiinni. Kyllä sen voi tietää jo tuossa vaiheessa, ettei niitä lapsia halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän