lääkkeellinen keskeytys alkoi
Päädyttiin sitten miehen kanssa keskeyttämään tämä raskaus. Ensimmäisen pillerin otin tänään. Kökkö homma, mutta minkäs teet. 5 lasta ennestään ja pienin 4kk ja parisuhde natisee liitoksissaan niin ei jaksa kun ei vaan jaksa.
Kellekään ei voi puhua asiasta, siksi avauduin tänne.
Onko muita samassa jamassa olleita ja samaan päätyneitä? Tuliko morkkis jälkeenpäin?
Kommentit (23)
Täällä yksi samassa tilanteessa ollut nuori äiti... Olen päätynyt tuohon tilanteeseen KAKSI(!!) kertaa, ja molemmilla kerroilla se aiheutti tiedostomatonta surua, jonka ekassa käsittelin läpi, toisessa abortissa en niinkään käsitellyt missään asiaa, eikä ollut ketään kenen kanssa siitä olisi puhunut,koska olin juuri eronnut ja sinkkuna kahden lapsen kanssa - tuo eksä oli isä mutta ei halunnut ottaa osaa eikä arpaa vaan käski tehdä abortin.
Hyvin se menee, kun vaan tiedostat asian, että TEIT PÄÄTÖKSEN jota et voi missään tapauksessa enää perua. Sen kun hyväksyt on loppu paljon helpompaa, sanon syvällä rintaäänellä :)
Vuoto voi olla runsastakin, mutta itselleni tehtiin molemmat kerrat naistentautien polilla,koska viikot oli yli 8+ molemmilla kerroilla.
Juu, olen sitä sorttia naisista jotka tulee raskaaksi pelkästä miehen hajusta...Hyvähän se on silloin kun niitä lapsia haluaa. Raskauksistani 4 on alkanut todistettavasti yhdestä ainoasta kerrasta (eivät kuitenkaan ole olleet vahinkoja). Siksi päätinkin ottaa jälkeiehkäisyn, ettei vahingossakaan niin käy :-O.
Samoin kävi minulle,että otin jälkiehkäisyn mutta se petti. Tulin raskaaksi silti! T.2 aborttia tehnyt
Tämä palsta on hyvä esimerkki siitä, että koskaan ei ole hyvä. Lestadiolaisia on haukuttu urakalla tällä palstalla ja sitten kun joku uskaltaa tehdä abortin, kun ehkäisy on pettänyt (liuta lapsia jo ennestään), niin taas on joku kypsästi kommentoimassa että "sä tapat sen niin se tappaa sut." Mikään ei ole koskaan hyvä.
kiitoksia toiselle saman kokeneelle. Kuvasit hyvin omia tunnelmiani asiasta.
Ja tuulimunan kokeneelle: toivottavasti teillä on parempi onni uudessa yrityksessä, olen pahoillani, että teille kävi niin.