Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväilin tänään miehen pippeliä ja se nukahti !

Vierailija
31.05.2011 |

Eikä muuten ollu eka kerta... Huomasin vaan, kun muna pehmeni ja sit kävin kattomaan, että reagoiko ukko siihen, jos lopetan hyväilyn... Ja eihän se! Nukku perhana. Muna laski kuin lehmän häntä. :( Mistähän tää kielii?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinki, jos mies tosiaan väsy tai huppelissa :) Ens kerralla rajut otteet, niin jotta herää ;D

Vierailija
2/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa sitä hommaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo nussittu vaikka missä asennoissa ja halusin lopettaa. Mutta mies vaan jatkoi ja jatkoi. Olin väsynyt, mutta laittoi vielä käteni kullilleen ja lopulta sitten runkkasin mekaanisesti. No mutta miespä nukahti, olin helvetin helpottunut.

Lähdin vetämään kun vielä nukkui ja seuraavalla kerralla kun näki minut tuli vonkaamaan uusintaa. Ei onnistunut.

Vierailija
4/7 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy joskus noin kun mennään umpiväsyneenä sänkyyn. Sitä paitsi tykkään pitää kiinni mieheni munasta kun nukutaan ja mies tykkää siitä kanssa.

Vierailija
5/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

könyää kännissä baarista kotiin ja vonkaa. Halut on kovat, mutta kunto ei riitä. Siinä, jos itse alat päällä pomppimaan, niin saa pomppia kyllästymiseen asti. Mieluummin käsittelee miehen uneen..

Vierailija
6/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti uni vaan vie voiton. Yleensä aamulla on sitten pirteämpää :)

Vierailija
7/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on joskus käynyt noin. Mies sitten sitä selittelee, että se tuntui vain hyvältä ja rentouttavalta ja sit vaan nukahti. :D