Hyväilin tänään miehen pippeliä ja se nukahti !
Eikä muuten ollu eka kerta... Huomasin vaan, kun muna pehmeni ja sit kävin kattomaan, että reagoiko ukko siihen, jos lopetan hyväilyn... Ja eihän se! Nukku perhana. Muna laski kuin lehmän häntä. :( Mistähän tää kielii?
Kommentit (7)
Oltiin jo nussittu vaikka missä asennoissa ja halusin lopettaa. Mutta mies vaan jatkoi ja jatkoi. Olin väsynyt, mutta laittoi vielä käteni kullilleen ja lopulta sitten runkkasin mekaanisesti. No mutta miespä nukahti, olin helvetin helpottunut.
Lähdin vetämään kun vielä nukkui ja seuraavalla kerralla kun näki minut tuli vonkaamaan uusintaa. Ei onnistunut.
käy joskus noin kun mennään umpiväsyneenä sänkyyn. Sitä paitsi tykkään pitää kiinni mieheni munasta kun nukutaan ja mies tykkää siitä kanssa.
könyää kännissä baarista kotiin ja vonkaa. Halut on kovat, mutta kunto ei riitä. Siinä, jos itse alat päällä pomppimaan, niin saa pomppia kyllästymiseen asti. Mieluummin käsittelee miehen uneen..
Yksinkertaisesti uni vaan vie voiton. Yleensä aamulla on sitten pirteämpää :)
Meilläkin on joskus käynyt noin. Mies sitten sitä selittelee, että se tuntui vain hyvältä ja rentouttavalta ja sit vaan nukahti. :D
Varsinki, jos mies tosiaan väsy tai huppelissa :) Ens kerralla rajut otteet, niin jotta herää ;D