APUA! Juhlapukuun tulee hirveät hikiläiskät!
Mitä tehdä? Onko tämmöiseen jotain apua?
Lauantaina pitäisi iltapuku laittaa päälle, ja kun tänään pidin pukua hetken kuumassa asunnossa, niin kainalonaluset olivat ihan märät! Ja puku on sen värinen, että taatusti näkyy kilometrien päähän!
Pikaista apua! Vai onko sitä olemassa... :(
Kommentit (13)
todella yleinen vaiva kun käyttää synteettisiä materiaaleja.
Vastaisuuden varalle: pidättäydy luonnonmateriaaleissa. Itsekin olen oppinut vasta kantapään kautta.
http://tikata.kotisivukone.com/tuotteet.html?id=65/409&ok
Löytyy myös esim. Eurokankaasta.
toimii ainakin minulla vaikka olen kova hikoilemaan.
jos hihallinen niin kunnon vanhanajan hikilaput pelastaa. Saat hyvästä ompelutarvikeliikkeestä ja ompelet kainaloihin. Ja dödöt + talkki lisäksi.
Menen apteekin kautta hikilappukauppaan.
Triple Dryta voi koittaa myös.
Tai hakea apteekista deodorantin. Monesti nuo juhlapukukankaat on vielä sellaisia, jotka hiostuttaa.
Saako sinne näkymättömästi jonkin hengittävän paidan alle.
liimaa kuukautissiteet kainaloihin! kokeile ensin niitä pieniä ja jos ei auta niin normaalin kokoiset! käsilaukkuun tarpeeksi vaihtosuojia joita vaihdat kun ekat on läpimärät. takuuvarma ja mainio keino!!! niissä on se liimakin valmiina :) helppoa.
jos hihallinen niin kunnon vanhanajan hikilaput pelastaa. Saat hyvästä ompelutarvikeliikkeestä ja ompelet kainaloihin. Ja dödöt + talkki lisäksi.
Puku siis hihaton. Huivi tulee kyllä hartioille. Jääkö ne laput näkyviin? Voisikohan niitä leikata vähän pienemmäksi? Jos niistä silti olisi apua, edes hitusen, imemään kosteutta.
ap
En käyttäisi sitä jatkuvasti, mutta tällaiseen tilanteeseen kyllä. Mulla on aina tuskaa se laittaminen, mutta aine tehoaa kyllä varmasti.
Puku siis hihaton. Huivi tulee kyllä hartioille. Jääkö ne laput näkyviin? Voisikohan niitä leikata vähän pienemmäksi? Jos niistä silti olisi apua, edes hitusen, imemään kosteutta. ap
En siis lukenut kunnolla tuota hikilappulinkkiä, ja luulin, että ne laput ovat jotain kainaloon liimattavia juttuja! Mutta nehän tulevatkin vaatteeseen!
Eli ei niisät tähän hätään apua :(
No, jytkyillä aineilla sitten vaan!
Rexonaa oli, ja se yleensä pitänytkin.
Mutta jos ei pitänyt tänään, niin ei pidä lauantainakaan, jolloin jännitys hikoiluttaa entisestään.
Miesten dödökö? :/